Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 11.5.
Svatava
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Depopulace, detechnizace a přírodní právo veta
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 10.10.2023 (11:52:45)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 18.10.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Ono na židovství muselo být něco špatného už od začátku. Myslím si, že to prostě nebylo dobré náboženství, protože ho spravoval ten Jehova a to byla mafiánská galaktická svině od Drakoniánů.
Třeba Mojžíš nemusel být špatný, ale něco s nimi bylo špatně od začátku.

Pokud tak vím, tak se zvedli a šli pryč z Egypta, přešli nějak zázračně moře, které se mělo rozestoupit, na hoře Sinaj dostal Tóru.
To všechno pořád odpovídá tomu, že byl v kontaktu s nějakou mimozemskou inteligencí, jde o to, s jakou.
Jestli to byl ten Jehova, co jsem poznala v dimenzionální válce, tak to prostě byla zločinná mimozemská persona namočená do kyborg tendencí, nic dobrého.

Potom putovali 40 let pouští, kde je jisté, že to bylo naschvál, když mrštný uprchlík přeběhl ze Sýrie do Německa za několik týdnů až měsíců.
Evidentně šlo o výměnu generací, otázka je, jestli k lepšímu.
Bůhví, co se tam dělo za podrazy, zločiny a formátování mysli, protilidské činy, vlastizrady, atd.

Mimochodem celou dobu sebou táhli nějakou divnou telekomunikační technologii a hned, jak přišli do své země zaslíbené, začali řádit jak černá ruka, kupř, zaútočili na město Jericho, kdy je v legendách dochován záznam nějaké frekvenční zvukové zbraně, která tomu městu zničila hradby.

Pak tam nějak žili, byli, do příchodu Ježíše Krista, pokud má člověk nějak věřit Bibli, že to tak tedy bylo. Toho ale odmítli a nechali popravit, protože jejich divný bůh Jehova jim zakázal přijímat proroky, co říkají něco jiného, než on.
A co jsem tak slyšela, tak Kristus byl de facto proti Jehovovi.

Pokud je to tak, že Jehova byl skutečně galaktický mafián a zločinec, jak jsem to zažila, nelze se divit, že GF měla a má enormní zájem žiďáctví prostě zničit.
Ještě s tou jejich vizí, že budou jednou prohlášeni za vůdce světa, to je vážně nebezpečná ideologie.
A byla asi už ve starověku.

Já to neznám, nemám nastudované.
Ale vypadá to, že je na židovství něco velice špatně a že GF měla tendence tu víru úplně zlikvidovat, aby nebyla nebezpečná do budoucna.
Stejně se stala nebezpečnou a opakovaně způsobuje velké rozvraty a agresivitu ve společnosti a teď, jak se na to nabalili sionisti, tak je z toho čistý satanismus a zlo na zemi.
Viz, svědectví novinářky o tom, co vyvádí izraelské zrůdy na území Palestiny.

No, takže řekla bych, že s námi teď GF taky tak nějak "chodí po poušti".
Jestli tu má kdy dojít k tomu kontaktu, možná se ještě musí změnit pár věcí.
Protože jsou tu lidi, jako je třeba ten rabín - a ti až dojemně dokážou věřit nějakému toxickému nesmyslu a věří, že jejich národ netrpěl zbytečně, i když asi skutečně trpěl zbytečně a třeba věří, že jednou budou skutečně nějak pochváleni a značeni za pány světa, ale prakticky přijde chvíle, když to přijde, kdy mu dojde, jak malicherná pitomost ta myšlenka je a bude se zase stydět za svoji šílenou víru. To stejný jsou křesťani, tam taky nechápu, jak můžou tý svý konině věřit, ale oni tomu věří, až dojemně.
Takový lidi vyžadují speciální přístupy, protože jsou tak absurdně zamotaní v náboženských ideologiích, až jsou zbytečně zranitelní.
Na druhou stranu jsou tady davy dost oražených bezvěreckých týpků, bez nějaké úcty, jakože odsud Galaktická federace chytá i dost nadávek a výzev "pochytej si svoje lidi", takže tito by taky vyžadovali svoje specifické přístupy... a to zase úplně jiné, než ti dojemně věřící.

Takže metaforicky asi "chodíme po poušti", musíme prostě něco pochopit a zřejmě musíme i obměnit generace , aby se něco takového, jako kontakt s GF stal.
Musíme být dost nad věcí a zároveň nesmíme být neuctiví a rozjívení. Musíme být schopní modernizace přístupů a zároveň prohloubení citu.
Myslím si, že "vyvolení" jaksi budou všichni, že kdyby se stalo, že přistane GF a řekne židům - teď budete vládnout, že jim by se to nelíbilo, najednou by si připadali hloupě.
Jo, snad se jednou dočkáme tak, aby byli všichni šťastní.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter