Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 12.5.
Pankrác
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Depopulace, detechnizace a přírodní právo veta
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 10.10.2023 (11:52:45)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 17.10.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Už mě vyloženě uráží, aby se tady apelovalo na nějaké "myšlení", když přes to všechno, co bylo vydáno za literaturu, co se všechno zjistilo, se v této populaci stále učí Darwinova teorie, udržuje se jako hlavní ideologická linie "materialistický ateismus" a za duchovno se považuje "křesťanství".
A navíc do toho vůbec ještě existuje židovský národ.

Křesťanství a židovství tu už dávno nemá být. Židi zanikli v 2. století našeho letopočtu a křesťanství už dokonale selhalo na plné čáře.

Už je urážlivé, aby na nás bylo apelováno, že se máme někam vyvíjet, že máme "myslet", když za 30 let zoufalých bojů o byť jen minimální pohyb jsme stále drženi v satanismu, žiďáctví a bezvěrství.
A nezměnilo se absolutně vůbec nic.

To je urážka ducha, veškeré spirituality, myšlení a vývoje.
K tomu se sem nemusí rodit vůbec žádné vysokokapacitní duše, k udržování takové demence stačí ten dobytek.
Kdyby tady nebyly jaderné zbraně, 5G, mikrovlnka nad hlavou a HAARP, tak se sem nemusí rodit nikdo s vyšším spirituálním vývojovým plánem.
Ale protože to tady je, tak se sem musíme rodit, mezi dobytek, kterému stačí žiďáctví, bezvěrství a satanismus.

Takže logicky, jakmile nebudou jaderné zbraně, 5G a HAARP, může se tady nechat dobytek s jeho omezenými ideologiemi, které mu bohatě stačí, protože o žádnou spiritualitu nikdy nezakopnul a vyšší duše s vyšším spirituálním vývojovým plánem se můžou rodit jinam, tak jako doposud.

Nějak totiž tomu nerozumím - proč tu jsme, k čemu?
Buď k tomu, abychom přenesli fyzickou matrici do nového věku, když většina lidstva vymře, jak jsem si doposud myslela.
Ale může to být jenom kvůli tomu, abychom pomohli Galaktické federaci vyhrát válku o planetu, která je zásadní a žádný rozkvět lidstva není nijak nutný.

Já už jsem ztratila iluze, že tu nějaký rozkvět ducha nastane, protože pro to nejsou sebemenší vyhlídky.
Kupř. to, co jsem zažila, byla Svatá válka - GF s Alláhem a dalšími božstvy euro-asie, inteligencemi, chytrými mimozemšťany, šly v základním politickém uskupení Euro-Asie proti západu a NWO obecně.
To fungovalo, v planetárním plánu.

Ale naše milostivé alternativní obecenstvo zaměřené na mimozemšťany furt slintalo po západu, že GF podporuje Rusko, to snad nějak ještě zkousli, ale jako omezený rasisti nikdy nepřijmou, že GF taky podporuje muslimy.
Prostě jestli je můj příběh pravda a je to tak, tak alternativě to nevoní a ezo-ufo toužilo taky po Američce a ne po džihádu a Rusku.

Takže výsledkem vše může být absolutně jinak, jakákoliv vize nějakého nového věku se při extrémní debilitě obyvatelstva rozplývá do nicoty, kontakt s GF je ze stejného důvodu už naprosto vyloučený, proto se vše zaseklo na éterických objektech a víc se neukazují a možná jde už o jedno jediné - sundat početně a technicky společnost tak, aby nemohla ohrožovat planetu.

Až umřeme, tak se vrátíme do svých vyšších světů vývoje a tady se to nechá být, ať se sem rodí dál postiženci a zpomalenci a různý dobytek, kterému stačí materialistický ateismus a žiďáctví.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter