Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 11.5.
Svatava
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Depopulace, detechnizace a přírodní právo veta
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 10.10.2023 (11:52:45)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 14.10.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Jak jsem to pochopila, tak Islám je něco jako záchranná verze společnosti, je prostě tak vymyšlený, že neustále drží patriarchální tradici a vnitřně se nesype.
V něčem je zjednodušený, aby neobsahoval právěže zbytečné možnosti pro pseudohumanitu, je to verze náboženství, která vznikla jako tendence vyšších mocností opravit chybu, kterou začalo házet křesťanství.
Tedy chronické odpouštění ve chvíli, kdy je potřeba nemilosrdně vyčistit společnost od infiltrace, což by vedlo k tomu, že takto na konci věků bychom se utopili ve falešném cukru a skutečné krvi a kdyby nebyl Islám, nic by nestálo proti "žiďákům".
A zároveň je třeba říci, že pseudohumanistickými globalistickými falešnými tezemi a sociálním genderovým inženýrstvím je postižen celý svět a jediná kultura, která drží klasicky patriarchální formu, je Islám.

Přitom, ten patriachát je pro nás velice důležitý, jak je vidět na naší rozpadající se kultuře.
Tisíce a tisíce let jsme žili v patriarchální struktuře a pak se někdo rozhodl napravit tuto starou křivdu sociálním inženýrstvím feminismu. Ten někdo byli Drakoniáni, kteří vědí, kam to vede, že naše společnost na to není dostatečně duchovně vyvinutá.
Rvalo se to přes násilí, přes odpor mužů, ženy musely ztratit ženskost, nakonec se ale dostaly do zoufalé situace, všechny, kdy jsou zapřažené jak dobytek do dvou rolí, živitele a ženy - matky, manželky, dcery, snachy. A navíc přibyl muž jako konkurence, který nikdy nepřijal emancipaci a ztrátu své role, zkrátka společnost se začala drolit, sypat, je nestabilní. A dokonce došlo ke zhnusení ze sexu, protože zmizela láska.

A toto nelze překlenout nějakými umělými snahami, uvědomělostí, sociálním inženýrstvím.
Naše společnost musí mít patriarchální strrukturu, aby se udržela, protože pro přestup do rovnoprávných dob je potřeba láska.
Nejdřív musí být ve společnosti doslova "láska a respekt", v takové míře, že se patriarchální struktura začne rozpouštět sama, potom je možný velký sociální posun zevnitř + se do této situace pochopitelně prudce rozvíjí vědy.

Ale, my na tom tak nejsme.
I dnes, v typicky patriarchální struktuře Islámu, kde se sejdou muž a žena, mezi kterými je skutečná láska, netrpí ani jeden.
Prostě kde je láska, není problém, protože souvisí se soucitem.
Když je láska, jeden miluje druhého a nechce, aby trpěl. Muž nebude chtít ponižovat ženu a žena muže.
Jenže v takové situaci my nejsme, bohužel ještě ne.

Proto je nutný patriarchát, který ženu i muže staví do jasně daných rolí a když je tento systém funkční, ve výsledku je ve společnosti méně utrpení a vzniká rozvoj lásky, s duchovní úrovní.

Jak nefungují naše genderové představy, dokládá obrovská rozvodovost, narůstající nezodpovědnost mužů, rozpadající se satanistická kultura, spousta vykořeněných dětí bez mužského vzoru atd.
Protože máme "sex" role rozházené, společenské funkce taky a navíc jsme postavili svoje manželství na tézi "romantické lásky", což je příšerná past.
Dokonce se zdá, že bezpečněji fungují tradiční "dohodnutá manželství" a opět je to jen díky tomu, že nejsme tak duchovně vyspělí, jak se zdá.

Dohodnutá manželství se totiž často řeší přes znalost society, o kterou se jedná a také se zohledňují astrologické poměry obou těch lidí, co se mají vzít. Často se znají rodiny a ti dva se k sobě astrologicky hodí. A od začátku berou manželství pragmaticky, je to funkce, instituce, jde o vytvoření jádra společnosti, kde vzniknou děti a kde má muž i žena svoji roli. To jim ve výsledku může vést k situaci, kdy se do sebe zamilují a nadále mezi nimi vznikne trvalá náklonnost. A když ne, jsou schopni spolu žít, i když to není až tak skvělé.
Je však pravda, že je toto vykoupeno menším procentem případů, kdy je jeden z nich šílený a v tradičních strukturách je obtížnější dosáhnout rozvodu a také jsou děti častěji přiřazovány mužům.

No ale ve výsledku je to zřejmě menší zlo, než to, co realizujeme my, kdy se lidi často berou na bázi náhodné krátké známosti, kdy třeba nechtěně zplodí dítě, nebo vzplanou náhlou hormonální láskou a v této době si myslí, že k sobě patří navěky. Přechází do manželství, kde si myslí, že problémy zvládnou "láskou". Jenže, hormonální poblouznění vyprchá a protože se nevzali tolik z "rozumu" a nejsou zvyklí automaticky plnit svoje společenské role, za chvíli se spolu rozhádají i jako "parťáci" a "kamarádi". A protože měli velká romantická očekávání a ideály a zodpovědnost je v naší společnosti velice snížená, protože muži se dostali do oportunistické, vzdorující a pasivně agresivně, až podvratně jednající role, rozvody jsou snadné atd., tak se u nás lidi rozvádí jak v pásové výrobě a výsledkem toho jsou narušené děti z nestabilních rodin.
Což má čím dál tvrdší dopad v každé následující generaci.

Proto je nutné udržovat patriarchální strukturu a východiskem do vyšší formy společnosti je tento stav vyřešit respektem a láskou.
Z toho jiná cesta nevede.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter