Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 11.5.
Svatava
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Depopulace, detechnizace a přírodní právo veta
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 10.10.2023 (11:52:45)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 14.10.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Na tupého bílého chlápka funguje jenom Islám, na jeho potírání.
Jediné, co by mohlo zvrátit šíření Islámu v Evropě, by bylo skutečně plnohodnotné přijmutí ženské emancipace, ve smyslu, že by byla přehodnocena hodnota ženy z hlubokého mystického hlediska a že by se tedy k ženské emancipaci a celkovému zrovnoprávňování společnosti přistoupilo celostním a vysoce chápavým způsobem. Šlo by to tedy jinými cestami, než jak to šlo, tedy že žena je více zapřežená do ekonomiky, nakonec i nedobrovolně tak, aby ji bylo zenmožněno plnit ženskou roli péče o děti a rodinu a její role je ve společnosti degradovaná na sexuální objekt a slepici v europarlamentu.
Dřív jsem si s femismem skutečně hodně lámala hlavu a těžce jsem nesla přetrvávající misogynský postoj mužů, z různých diskuzí a rozhovorů jsem vyrozuměla, že muži ženu nikdy neuznají a že tedy to, co děláme, je marnost a špatný vývoj.
Pak proběhla dimenzionální válka, já pochopila jak je to s Drakoniány, misogynií a feminismem, k čemu to slouží, musela jsem se spirituálně ztotožnit s kulturami euro-asie, tedy Slovany a kulturami Islámu a tak jsem tedy feminismus uložila k ledu a rezignovala na něj, protože tato společnost na genderovou emancipaci prostě nemá.
Muži, ani ženy na takovou změnu vnitřně nemají.

Proto mi padl základní pilíř, "proč se bránit Islámu".
Mnoho toho, co chceme, je stejné.
Porazit bílého satanistického prasoidního muže a vykurvenou čubkózní ženu.
Všechno je to potetovaný, vyznává to satanistické hodnoty, má to příšernou kulturu a je to prostě škodlivé.

Navíc, muslimové mají živou víru, tedy věří. Myslím si, že Islám je koncepčně dokonalejší a modernější náboženství, jednodušší a zdravější, svým způsobem. Tak nějak dává smysl a poskytuje řád.
Je snadné tomu uvěřit.

Nemyslím si, že je to skutečně to, co chci, protože já v podstatě vyznávám gnostické cesty přímého poznání, kde je nutná diskuze, volné myšlení, jasné rozvíjení mystického rozumu atd.

Ale, proti tomu bezvěreckému vyprsenému satanismu, co tu jede, je Islám normální a v pohodě.
Ne tedy ta super fanatická sekce, kde se mává s uřízlými hlavami do kamer, ale celkově, doposud to dává větší smysl, než pedofilní křesťanství, které i bez pedosatanismu je zkrátka divné morbidní náboženství, které nedává sebemenší mystický smysl, jedině když člověk přijme obludnou tezi, že nějaký svatý sem dobrovolně vlezl mezi piraňě, aby ho sežraly a že to tak jako myslel.

Navíc, myslím si, že to, co tady v Evropě skutečně funguje, jsou všelijaké "new age" verze, více či méně chytré, hluboké a pochopené, různých východních náboženství a že ačkoliv je to jediná skutečná víra, kromě několika křesťanů, kteří té své věci nějakým způsobem doopravdy věří, jsou velice uráženi a zesměšňováni, bagatelizováni a zahazováni většinovou společností, která je materialisticko-ateistická, tedy bezvěrecká.
Myslím si, že je to kvůli mega-exorcismu Evropy, kdy se do tohoto zeblitého černého a duchovně mrtvého žiďáckého kontinentu konečně, i přes jejich tuhý odpor, dostalo po dvou tisících letech od Krista, který se o to pokoušel, východní poznání a že tedy ve skutečnosti na tomto satanistickém kontinentu není nic jako "skutečná víra" známé a proto tu ani neexistuje poznání z následků "urážky víry".
Proto se ta surová satanistická prasečí dobytčí směska chová tak neuctivě ke všemu spirituálnímu.

A myslím si, že tam, kde se definitivně rozpadne kultura, tam přijde Islám, protože je to tak vymyšlené - Islám poskytuje základní patriarchální řád, což je pro tuto pitomou duchovně nízkou rasu jediný systém, ve kterém je schopna prosperovat.
Na naši bílé společnosti je vidět, že na ženskou emancipaci nemáme, protože muži ji nepřijali a reagovali pasivní agresivitou a následnou rezignací na svoji mužskou roli živitele a ochránce a místo toho začali hrát playstation.
Takže musí být patriarchát a nějaký řád a tam, kde se zboří bělošská prasoidní žiďácká antikultura, tam její místo zabere Islám.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter