Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 12.5.
Pankrác
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Depopulace, detechnizace a přírodní právo veta
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 10.10.2023 (11:52:45)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 14.10.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Uvidí se, co se bude dít, jaký vývoj nastane, kolik bude ještě času reálně řešit cokoliv, co se děje na internetu.

Ale když nad tím přemýšlím, tak skutečně by byl velice pozitivní krok zrušit velké mainstreamové diskuze pod zpravodajskými články, tak, jak to má třeba centrum.cz, které je tedy příšerné, poplatné Chazarům až hanba, ale nemá ty diskuze.
Diskuze bych nechala na sociálních sítích, které jsou méně centralizované, jsou více rozdrobené.

Tyto velké diskuze dělají příšerné zlo, protože jsou evidentně ovládány troly, kteří jsou placeni buď oficiálním režimem, nebo soukromými mafiemi a velice zle ovlivňují veřejné mínění, demokracie je těmito diskuzemi oslabována, rozpadá se společnost zevnitř, ničí se duševní zdraví obyvatelstva atd.
Nenávistné a zvracení vyvolávající příspěvky, moderátory ale podporované, vyvolávají nenávist všech těch, kteří mají jiný názor, ale nesmí ho říct, protože jsou okamžitě mazáni, nebo napadáni nějakou tetovanou masnatou zrůdou.

Dřív se tito primitivní chlápci vyřádili v hospodě, tam si vymlátili a namlátili držky, někde mezi kouřem, špínou, kořalkou a děvkami sdělili všechny svoje toxické obludné názory a ženy, děti, dívky, zvířátka, důchodci, babičky, věřící, nevěřící akademici a ostatní NEBYLI OBTĚŽOVÁNI a mohli si o společnosti nechat nějaké iluze.

Nyní ale tento hospodský odpad obtěžuje veřejný prostor a o všem má okamžitě ten nejtoxičtější a nejodpornější názor, který je ale většinově legitimizován jako ten správný.
Jsem přesvědčená, že to má obrovský vliv na průběh reálných událostí.

Proto by se měly tyto velké diskuze na mainstreamových serverech zakázat. Lidi , když by je zajímal názor, by museli mezi sebou komunikovat a v takových případech se většinou tak zhovadilé postoje nevytvoří a nebo se pídit po roztroušených malých diskuzích na sociálních sítích.

Myslím si, že je třeba nad tím začít přemýšlet.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter