Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 11.5.
Svatava
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Depopulace, detechnizace a přírodní právo veta
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 10.10.2023 (11:52:45)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 14.10.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Ne, že by tyto mainstreamové diskuze byly to nejdůležitější na světě, ale taky nejsou nepodstatné. Skrze mainstreamové diskuze, kdy jsem viděla, že ty stejné sračky pak vypadávají z lidí i v realitě, jsem si uvědomila, že si s lidmi určitě nerozumím a nemám k nim úctu a nyní jsem si jistá, že je v pořádku je zabíjet a myslím si, že jednou přijde doba, kdy na to skutečně dojde a bude nutné ty oploštělé potetované milovníky MMA a podobných úchyláren zabíjet na potkání.
Obecně si připadám jak kněžka z antického chrámu s věděním, kam se co nevidět vrhnou primitivní násilnické vagabundské hordy. Zatím jsou ty primitivní násilnické hordy na mainstreamové diskuzi, ale jednou je bude nutné zabíjet i v realitě.

Je fakt, že je třeba připočíst faktor lidské debility. Ty mainstreamové diskuze rozhodně vedou chararský mafiáni, ti mají vždycky jasno, teď jim nebude na blinkání, aby nabobsky odporný Izrael pozabíjel 2 miliony lidí v Gaze, to proto, že jsou to Palestinci a někdo ve jménu Hamásu, dost možný prý samotný Mosad, vystřílel festival. To jim humanita nic neříká, jsou to zločinci, tito nasazení vůdčí trolové mají vždy zločinné názory, za které je v pořádku střílet.
No a s nimi jde armáda tetovaných stupidních hovad, jejichž frustrace extrémně roste, protože jsou vylízaný, až to fyzicky bolí.

Jednak s očkováním se začíná ukazovat, že se pletli a teď jejich frustrace narostla, když se Rusové dali do dalších útoků a od Ukrajiny odpadá pomoc západu, takže už jsou tak v hajzlu, že jim zbývá jenom kapitulace.
A je fakt, že nejhnusnější a nejagresivnější je kdokoliv tehdy, když ze všech sil obhajuje svoje příšerné přesvědčení, než si přizná pravdu a duševně se zhroutí.
Což tak vypadá, protože včera jsem četla nechutně nelidskou, na blití diskuzi potetovaných hovad, které vedli Chazaři, jak tedy chtějí pozabíjet všechny Palestince a zahlédla jsem tam několik naprosto šílených diskuzních poznámek, bylo to právě o tom, že NWO celou dobu plánuje Putin, dále že "chcimíři" chtějí, aby umřelo co nejvíc Ukrajinců atd.

To si právě říkám, že ty lidi už asi fakt nemají mozek, oni jsou prostě hrozně stupidní a hloupoučký.
Kdo nechtěl, aby umírali Ukrajinci, nepřál si jejich vyzbrojování, protože viděl ten masomlýnek v budoucnosti, ale tito vypatlaní diskutéři ne.
Prostě nemají IQ, zřejmě se skutečně jedná o středoškolsky technicky vzdělané frustrované chlápky ve středním věku, jak tvrdí jedna studie, toto jsou nejnásilněji se vyjadřující osoby na internetu.

Potetovaný otroci, s mozkem malým, až nicotným, idioti, kteří doopravdy asi skutečně věří pevně všemu, co je řečeno v televizi, jsou velká a věrná armáda Chazarů, kteří ovládají média a kteří udávají "správný názor" v maisntreamové diskuzi, bez těch jsou otroci jak ryba na suchu a nevědí, co mají hlásat.

Tak jednoho krásného dne bude nutné umět takovou potetovanou hloupoučkou zrůdičku zabít bez výčitek a bez mrknutí oka, bude to nutné k přežití.
Bude nutné umět spolupracovat a zabíjet. Humanita a její význam se rozhodně posune, místo toho, že právo na život má mít každý nacík, se přijde na to, že určitě ne a že je to tak správné. Společnost musí takové kriply zabíjet.
Pořád však doufám v to, že kdyby konečně spadla ta elektronika, GF sejmula 5G, vypnula HAARP a podobná zařízení, prostě kdyby to technologicky celé shodili a najednou se svět ocitl bez elektroniky a všeho "smart", přestal fungovat internet, takže vznikne šokový náročný stav, který způsobí smrt očkovaných a tito tlučhubové na mainstreamu jsou očkovaní.

A protože začínají vidět, že nic z toho, čemu věřili není pravda a vše dopadá opačně, tzn. očkovaní nejsou zdraví a začínají kapat a Ukrajinci jednoznačně prohráli a statisíce jich zbytečně zemřely, tak je pravěpodobné, že jejich násilí se bude stupňovat a že jim na dušince nebude dobře, ani když budou hlasitě vykřikovat pro genocidu Palestinců, i když je bude jejich chazarský trolí vzor chválit.
Nejhorší slovní násilí a nesnesitelnost se vždy děje, když podvědomí už ví, že hlásaná ideologie není pravda a jen se čeká, než se osoba zhroutí.

Ale to neznamená, že společnost není potřeba vyčistit od tohoto materiálu.
Jednou to přijde a pak je třeba zahodit humanitu.
Fajn je, že jsou většinou potetovaní - byla doba, kdy se všichni otroci potetovali a jasně se označili. Máloco tetovaného má v sobě lidskou duši.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter