Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 11.5.
Svatava
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Depopulace, detechnizace a přírodní právo veta
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 10.10.2023 (11:52:45)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 14.10.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Satanisti byli hlavně velice extrémně aktivní na internetu a protože je jich armáda, resp. si platí armádu, tak se jim ve veřejném prostoru podařilo naprosto zastavit a zdiskreditovat cokoliv proti NWO a otočit to v pravý opak.
Média jsou zkrátka nejmocnější zbraň, veřejné mínění.

Takže jsem teď někde četla v diskuzi, že "Nový světový řád" nikdy nešel ze západu, ale z východu, stejně jako už se tedy nacistický vítr usnesl, že je v pořádku genocidně vyhladit Palestince a stoupá rétorika proti Íránu, nebo se tedy vyskytuje názor, alternativní, že chemtrails už jsou "iontové postřiky od Aliance", takže proti tomu není třeba bojovat.

Očekávám tedy doby, kdy vše začne nabíhat do 3. světové války a pak zřejmě nějak zasáhne ta GF, zřejmě nastanou časy, kdy se třeba budou lidi i zabíjet na potkání, protože satanisti vyvolají ještě tuny nenávisti.
Myslím si, že jediný způsob, jak zachránit tuto rasu, je sejmout ty technologie.

Za předpokladu, že existuje Galaktická federace, tak pohlídá nebezpečné jaderné technologie a taky ve zmatku definitivně vyhladí tu infiltraci, že už je nebudou muset nahrazovat klony, prostě je pozabíjí a dají pryč.
Jestli neexistuje Galaktická federace, tak si myslím, že z tohoto bodu zkaženosti už nevede žádná velká naděje a že je tedy fajn nemít děti.
Uvidí se, kde je pravda.

Jisté však je, že veřejný prostor ovládla velice podivná názorová tlupa, kterou si umím představit beztrestně postřílet a oni oponenty berou taky tak. Já jsem přesvědčená, že je to chazarská mafie a židozednářské spolky, které si platí troly.
Je to divná doba.
Východiskem z toho je skutečně jedině technický pád a s tím vlna úmrtí.

Nevím, možná je to tak, že drtivá většina tím počínáním diskuzí na veřejném prostoru trpí a že by najednou začali jednat jinak, kdyby ty zločince někdo odstranil, ale po zkušenostech s lidmi si myslím, že to, co se děje ve veřejném prostoru na internetu je bohužel v podstatě odraz reálného myšlení lidí.

Protože když si uvědomím svoje proměny, co se mi muselo stát, jak jsem vyrůstala, co jsem měla za zdroje, jak jsem myslela od dětství, jaké jsem životem získala zkušenosti a co mě formovalo ve světonáhledu, tak chápu, že vidím to, co běžný potetovaný debil se zálibou v zabíjení se lidí mezi sebou v kleci nikdy nepochopí a je fakt, že potetovaných vykořeněných debilů je hodně a takových jako já bylo vždy zoufale málo.

Tak snad mě jednou oddělá nějaký takový potetovaný debil a já půjdu konečně domů, nebo já najdu způsob, jak oddělat potetovaného debila a dožiju se něčeho, kde bude možné rozvinout lidskou civilizaci.
Uvidí se.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter