Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 12.5.
Pankrác
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Depopulace, detechnizace a přírodní právo veta
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 10.10.2023 (11:52:45)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 13.10.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Vlastně popravdě řečeno nevím, jestli žiďáctví přímo má ty inteligence, co jsou v klidu s GF, možná se to týká vyloženě toho místa té posvátné hory, kde měl být jakýsi Šalamounův chrám. Protože jsem jednou v dimenzionální válce duševně přistála u Zdi nářků a tak nějak jsem ji chtěla vyhodit do vzduchu, protože na té stavbě nespatřuju nic skvělého a chtěla jsem to nějak vyřešit, abych do toho místa nebyla pořád zatahovaná a vlastně to bylo takové neřešitelné, až jsem tam jednou narazila na jakousi mužskou světelnou inteligenci, která u mě způsobila důvěru, protože jsem cítila něco jako specializaci na to místo, nebo zkrátka vyšší inteligenci, něco takového, zkrátka vím o existenci vysokokapacitní mysli, osoby, entity, anděla, strážce, mimozemšťana GF, co já vím, který to tam hlídá a který u mě trvale vyvolal stav, kdy je mi to tam dokonale putna.
V Jeruzalémě občas navštěvuju jenom tu časovačku, kdy svítím nad zlatou kupolí a jsem šťastná, jak ta technologie pěkně patří už Galaktické federaci a jinak je mi to tam naprosto celé volné.

Mám pocit, že ta mužská vysokokapacitní světelná inteligence je nějaký mudrc, co má za úkol to tam nějak zvládat ze spirituálního hlediska nějakých starých mystérií.
Dost možná je to naprosto neviditelná dimenzionální entita.
A je fakt, že se to hodně týká židovství, jako takového, tedy že ta bytost zná nějaké jejich plné informace, o co u nich jde, kdo jsou, co jsou, tak se velice úzce vztahuje k Jeruzalému, celé té Chrámové hoře atd.

Žiďáci, jako takoví, to, čemu se říká "žiďák" je vlastně bůhvíco, vesmes jde o nějaké satanistické šmejdy, jejichž jediným náboženstvím je kamarádíčkování se s potvorama se třemi řadami zubů a prosperování z kolaborace s nimi.
Kdyby vypukl celosvětový pogrom, tak jsou z nich zářní antisemiti, v tom má určitě pravdu ten David Icke, že je to celosvětová satanistická banda převlékačů kabátků.

Zkrátka existují nějaká skutečná mystéria a pak akce těchto satanistů.
Ti se vloží do všeho.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter