Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 11.5.
Svatava
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Depopulace, detechnizace a přírodní právo veta
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 10.10.2023 (11:52:45)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 13.10.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Ono stejně, kdyby se to mělo brát prakticky mytologicky, tak kdyby tedy měli Židi být to hlavní na planetě pro celou další éru, tak by se měli paradoxně asi Palestinci dostavit do Jeruzaléma a nechat tam tu mešitu Al-Aksá stát a tím by byla plně naplněna jejich mytologie, protože mezitím fikaně splynuli s Islámem a ten má ale zrovínka tak stejný plány.

A ty východodoevropani, co geneticky nemají s židy nic společného, by se asi nastěhovali zpátky do východní Evropy a západní sionisti jsou geneticky směska všelijakých zlých lidí od stepí po ledovce.

Takže geneticky i mytologicky by se to vyresetovalo a byl by klid.

Tak bůhvíco bude, že.
Na klasických bozích píchlých do starých mytologií je blbé, že musí jednat schematicky podle knížky, ale jak je tak znám, oni jsou docela živí a zrovna těmto ptákovinám nevěří.
Takže Jehova si klidně zdechnul i bez sedmi sluncí nad Izraelem a Galaktická federace není žádná rigidní série odstavců z Koránu.
Jako jo, snaží se vyhrát, vypadá to, že se jim to rámcově daří, pořád to ještě probíhá podle mytologického schémátku, v rámci slušnosti.
No ale stejně nevím, jak tohle dopadne.

GF chce sundat 5G, což je fajn, tomu rozumím, mytologicky je to teda asi Elon Musk jako Antikrist, stejně tak jako zuřivá divokost muslimské Svaté války bude spása proti dementnímu satanismu této bílé civilizace.
Všechno jede podle knížky, supr.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter