Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 12.5.
Pankrác
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Depopulace, detechnizace a přírodní právo veta
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 10.10.2023 (11:52:45)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 13.10.2023 >



Toto je velice dobré, jsem se nasmála, že tentokrát to mají těžké i bezpáteřní filcky typu korouhvička ve větru, které ničí den co den naší společnost:




To je to, že nechápou tu základní strukturu žiďáků západních sionistických, co nesnáší Izrael proti žiďákům východním chasadským, co mají rádi Izrael. Proto správný eurojupík, co nesnáší jako sionistická pravověrná Rotschildovská svině Izrael, vášnivě pokračuje ve slepém podporování všech menšin a barevných lidí, kdežto proruská klika, ne tedy slovanská, ale chasidská, podporuje Izrael a chce podříznout Palestince.
Slovanům toto může být u zadku, protože nás chtějí zničit, či vykořistit, či zneužít všichni žiďáci veskrze a Izrael je krásně daleko a nic tam kulturně nemáme, jedině snad s tím, že se teď na nás povalí absolutně všechno.

Zatímco většina světa a i Galaktická federace využívá koncept "Svaté války", což má Islám a Rusko a tímto směrem je třeba říci, že tu Svatou válku tedy vede Alláh, což je zhruba i koncepčně pravda, protože Galaktická federace má silné kulturní složky společnosti fungujících pod touto "hvězdou", tedy znamená to, že božstvo Alláh je v Galaktické federaci zastoupeno mnohými inteligencemi, chytrými džiny, kočičími bojovníky atd. a jak Galaktická federace tady působí, dalo by se říci, že je tu skutečně Alláh a vede tu válku proti satanistickým kurvám.
Probíhá tedy Svatá válka a většina populace na tuto mytologii automaticky skáče a díky tomu se zvyšuje pole naděje, protože přece Svatá válka se musí vyhrát, stejně tak, jakože Ježíšek zabije Antikrista a pak budeme navěky na obláčku.

No a protože podle mých informací je Jehova po smrti, tak mi připadá velice zábavné, jak hodlá jedna ta klika žiďáků, evidentně tedy ta sionistická, dojít dalšího mytologického naplnění, tedy, že sejmou Izrael atomovkou, k čemuž má asi posloužit Írán.

viz. článek VK a citace z něj:

https://aeronet.news/video-autenticke-zabery-slovenske-domobrany-ze-zadrzeni-skupiny-migrantu-na-hranici-s-madarskem-pripominaji-nocni-muru-policie-nikde-armada-nikde-pohranicnici-nikde-jenom-skupinka/

"Tohle není jen hra s cílem najít záminku pro údery na Írán, tohle může zažehnout III. sv. válku kvůli konfliktu v Izraeli, čímž se reálně blíží naplnění proroctví Talmudu o zničení Izraele, nad kterým se po válce severního království proti jižnímu rozsvítí 7 Sluncí, která spálí zemí judskou úplně na prach a dojde k návratu Boha, který v náhradě za zničení země předků odevzdá Židům vlastnictví nad celou planetou.
"Přišli jste o domov, svoji zemi, ale hleďte, vašim domovem od této chvíle až navěky budiž celá Země, kterou ve víře odevzdávám vám já, Jehova, Pán nad hlubinami, nebesy a vším živým. Již nebude vyhnanství vašeho, neboť na celé planetě budete doma a bude vám patřit vše, od obzoru k obzoru. Tak bude a tím jest dáno!"
Izrael jako projekt je určen sionisty v Londýně ke zničení, k obětování za účelem okultního řízení a naplnění proroctví.
"


No, takže je jasně vidět, jak všichni jedou podle šílených proroctví a jak jsou tím naprogramovaní a nejvíc ujetí jsou sionitsická NWO klika, která si myslí, že když vyhodí do luftu Izrael, že bude vládnout světu, protože to kdysi někdo vyhalucinoval a věřil drakoniánské příšeře.
To jako zlatý koncept Svaté války a přesvědčení, že Alláh vede tuto válku, to už je realitě blíže.

Všichni by se měli profackovat, zahodit svaté knížky, přestat věřit těm blafům a vypnout 5G.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter