Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 9.5.
Ctibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Boj proti zlu ad, ..., 02. zde asi
Autor: Zeanddrich E. (Občasný) - publikováno 12.10.2009 (00:19:49)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 12.10.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Sice mi trvalo, než jsem sejmula tu zrůdu, nebo od ní bylo pomoženo, celkově více jak dva roky mého působení a dostal mě vážně do hodně špatných duševních stavů, když jsem se snažila se vyhrabat z té dimenzionální války, tak se tu do mě navážel, jak člověk nedokáže, ale je pryč, zrůdička.
Konečně na něj došlo.

Ale je na tom právě to děsivé, že do takového hodňouška by to nikdo neřekl a já jsem měla jasnou pifku na něj, prostě jsem to od jisté chvíle začala tušit, jasně jsem tady tu tezi předestřela, možná mám ještě někde uložený takový "plakát" s "důkazy" proti němu, kterým jsem to tady bombardovala ...
no ale prolhaná židozednářská krysa nereagovala, zapírala a pak se svým židozednářským kamarádíčkem Peslovem, pokud to taky nebyl on, na mě podali trestní oznámení.
Za hanobení židů...

to člověk nevymyslí, doslova, to jsou praktiky za hranicí lidského myšlení.
Za hranicí lidského zla.
Člověk nedokáže být taková prolhaná krysa.

Obecně ten, kdo neodpovídá a nereaguje, je asi židozednářská krysa.
Chápu poslat do prdele, ale nereagovat, to dokáže jen to, co nemá lidskou psychiku.

No a tento server je přesně takový mlčící kolotoč němého zla.
Tady se odvažuje jen sem tam někdo se vyjadřovat náznaky vět a posunky.
Ne, že by to bylo ve společnosti až tak neobvyklé, ale tady je to extrémní.
Prostě židozednářská díra a asi jim někdo nedávno provětral jejich zatuchlé struktury, podle dění.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter