Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 10.5.
Blažena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Běh na dlouhou trať
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 27.9.2023 (11:19:44)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 8.10.2023 > PřilítliMimozemšťani> 




Veliká změna, která přišla, je hlavně ve snížení nároků na lidstvo a změna budoucího vývoje.

Já jsem si myslela, že ač budeme zredukováni, tak ten zbytek lidí pochopí naplno, co se tady dělo, bude konfrontován s realitou, kterou pochopí a pochopením a překonáním a vyřešením problémů se přirozeně přesune do galaktické éry.
To by tedy znamenalo pochopení Galaktické federace, ale i struktur zla - reálných nacistických a židozednářských satanistických spolků, zlých mimozemšťanů, pochopení a vyndání z konspiračních vod celého NWO, dále by došlo k řešení problémů typu chemtrails, 5G a HAARP, ovlivňování počasí, psychotronických projektů na ovládání mysli atd. a tím vším bychom se prokousali do nového věku, galaktické éry, kdy bychom již byli plně uvědoměni s realitou a byli doslova někde jinde, protože bychom překonali a vyřešili sadu problematik, což z nás udělalo společnost vyššího typu.

Ovšem, toto se nestane, prý se s tím nepočítá, můžeme si vydechnout.
Budeme zničeni početně i technologicky, protože Galaktická federace došla k závěru, že nejsme schopni ničeho takového, že společnost je duševně zaostalá, že tyto problémy nejsme schopni vyřešit, že jsme schopni to vyřešit pouze teoreticky ve své hlavě a to pouze jenom malé procento lidí, jinak že jsme neuvěřitelně pasivní a podle nich prostě "hloupí".

Jako je fakt, že asi jo, tuhle jsem četla názor, že chemtrails má vliv na člověka, pouze když si to připustí. Takové debility mě vytáčely dlouho, teď už se tím jenom bavím.
Skutečně, určitá část nějakých těch ezo bludiček si myslí, že oni utváří realitu svým přesvědčením a že když si tedy vsugerují, že třeba atomová bomba na ně nemá vliv, tak že i kdyby byla jaderná válka, jim to neublíží.
Nevím, co to je za debility, kdo na takové píčoviny kam chodí, ale takových vyšinutých podobných myšlenek je ta alternativa plná, zvláště ta ezoterická a jasně to jde proti tomu, co je potřeba udělat.
Tedy rychle se zorientovat v realitě, zjistit, co se děje, zkontaktovat se s GF, sejmout NWO a technologicky rychle vyřešit destruktivní tendence, které ohrožují celou živou přírodu a planetu.

No, tak k tomu, co říkám, se nikdo nemá, to se vymýšlí za každou cenu úplně vykotlané hovadiny, pozoruju to dlouhodobě, jak tu realitu nikdo nechápe a dokonce odmítá chápat a pije mi to krev už dlouhé roky a nyní už na to můžu konečně hodit bobek, protože Galaktická federace rozhodla, že jsme skutečně jako civilizace a kolektiv velice hloupí a neschopní a nejsme schopni cokoliv vyřešit, ani o to neusilujeme a ani nechápeme jakékoliv nebezpečí.

Takže budeme technicky a početně zredukováni a následně se, bez nějakých odhalení a kontaktů s GF pojede dále, ale jiným směrem a celé odhalení a přechod do galaktické éry se odkládá na neurčito někam do budoucnosti, až tedy přestaneme spát a bude možno s námi nějak komunikovat.

Ten závěr je zřejmě vrcholně pravdivý, je to opravdu vidět kupř. na problematice chemtrails, zkrátka jak můžeme řešit psychotronické zešilující útoky, nebo paprsky smrti, HAARP a mikrovlnnou mlátičku 5G, když nejsme schopni vyřešit ani chemtrails?
To je narozdíl od tohoto všeho vidět, má to chemické rozbory, je to dokazatelné, je to na nebi dennodenně, je to oproti všemu tomu ostatnímu naprosto průzračný a viditelný problém, o několik levelů snadnější k řešení, než to ostatní.
Nejsou demonstrace, není řev, nikdo neprotestuje, společnost to toleruje.
Je to šokující ve skutečnosti, takové jednání.

Takže, výsledkem je rozhodnuto o naší depopulaci a deindustrializaci, ty technologie jako je 5G a HAARP a podobné sejme Galaktická federace, celá naše společnost bude sražena technologicky a početně zpátky, aby se mohla začít vyvíjet jiným, daleko lepším směrem.

Oproti minulosti by vše mělo být již daleko lepší, protože náš svět, naše planeta, byla zbavena Drakoniánů, vesmírného viru, toho Baala a podobných existencí, existencí vesmírných zločinců, zlých mimozemšťanů atd. a toto všechno, archaická špína bylo odstraněno. To vše odlehčuje budoucnost.
Naše rasa je přeplněná nacisticky formátovanými osobami, které mají kamenné zlo napsané přirozeně v sobě, neumí se vyjadřovat, nelze s nimi mluvit, jen tupě a bez komunikace dělají a vytváří zlo.
Jediné řešení je odstranit je ze společnosti.

Jinak to, že se semele mimozemská válka, nějak dopadne a lidstvo se o ničem nedozví, jako že by to vešlo do jeho kolektivního vědomí a ta věc se dostala na světlo a byla jasně pochopená, to také není nic neobvyklého, naposledy se to stalo někde v 18- 19. století.
Já jsem si myslela, že tyto události jsou tak extrémní, fatální a silné a ten výsledek tak úžasný, že tady už skutečně je ten rozjasňovací přelom do nového věku, ale ne, není. Domnívala jsem se, že je to dané i naprosto přirozenou nutností překonat ty vadné destruktivní technologie, pochopit, k čemu slouží, ke kontrole mysli a těla, ale také to tak není.
GF prostě ty technologie sejme i bez nás, protože vyhodnotili, že jsme pasivní a hloupí a že nemají tolik času, aby mohli čekat, až se laskavě svolíme něco chápat.
Místo toho tu vyskáče ještě dalších X desítek obskurních teorií, které budou vysvětlovat, že když si něco vsugerujeme, můžeme ignorovat realitu a že nic, jako objektivní realita neexistuje, že společenské změny na nás nemají individuální vliv atd.
Co už jsem se takových slintajících debilit načetla a jsem ráda, že už mi to nemusí trhat žíly.

V 18. - 19. století je vysoce pravděpodobné, že tu byla společnost na vyšším technickém i společenském vývojovém stupni, než se přiznává, taky se odehrála mimozemská válka, je dost pravděpodobné, že někteří lidi o nich věděli a stejně jako já doufali v nový věk, v civilizační přelom - jenže, tehdy to nedopadlo dobře, GF prohrála, narozdíl od této události, vyhrála podivná technokratická linie, pak došlo k narušení stability, spustilo se mírnější kataklizma, zvedly se vichry, vybuchly sopky, možná v tom hrálo roli ještě něco jiného .... došlo k prudké depopulaci, severní polokouli zavalilo bláto, došlo ke zničení spisů, artefaktů, lidí i paměti - a dnes o tom není známo vůbec nic.

K definitivnímu zapomenutí čehokoliv stačí 200 let.

Za 200 let tu může být společnost, která nebude tušit, že kdy existoval nějaký internet.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter