Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 10.5.
Blažena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Běh na dlouhou trať
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 27.9.2023 (11:19:44)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 3.10.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Na tomto je nejvíc nesnesitelné to pomyšlení, že jsme od 1989 chápání jako národ, který prohrál válku, zachází se s námi hrozně, řádí tady nacisti a satanisti a ještě jsme vedeni k tomu, abychom si mysleli, že je to pokrok.
Strašný.

Je to divný, ale mně na tomto národu a jeho odkazu záleží a toto nechci nechat dál probíhat.
Je to urážka, strašně mě to bolí, že se tady válíme s nacisty jako s kamarádíčky.

Těžko říci, skutečně velice těžko odhadovat, co se jak bude dále vyvíjet.
Jak jsem pochopila, na lidstvo byly sníženy nároky, nebudou muset pochopit nic z toho, co tady říkám, můžou si dál nechat bludy, že NWO "jsou jenom lidi" (přála bych jim zažít tu "lidskou" strukturu), nebudou muset pochopit techno-okultismus, nechá se jim ještě nějaký čas na další vývoj, poučí se skrze nějaké katastrofy, pro tuto populaci je asi vrchol jejich potenciálu, co můžou pochopit, že 5G a globalistické očkování škodí zdraví.

Zdá se, že Drakoniánské napadení této planety bylo tak daleko nadimenzované za hranicemi chápání této rasy, že to asi skutečně není schopná pochopit absolutně vůbec.
Prostě tuto planetu bude muset vojensky hlídat GF ještě hodně dlouho a člověk se bude emancipovat na skutečně galaktickou bytost s rozhledem ještě dlouhé epochy.

Pro galaktický pobyt a chápání je nutné znát praktiky Drakoniánů, techno-okultismus, infiltrace, znaky nacismu atd.
Je fakt, že s tímto lidským mozkem byla válka proti nim extrémní, že jsem musela mít přeleštěné DNA a ještě se pořádně vykloubit a protočit, překonat jakékoliv lidské limity, že prostě tato bytost jako taková, tedy člověk, je poměrně nevyspělá bytost.
Celé je to skutečně jenom velký zázrak, nic víc.

Zdá se, v poli jsem to pocítila, že nastává konec satanismu, že by se měl přestat dít, prostě se změnily podmínky, GF vymlátí tu infiltraci, po člověku se už moc chápání nechce.
Zkrátka se zametou stopy po satanismu, po NWO, GF zničí infiltraci a nechá se tu dále vyvíjet tato rasa s jejími jalovými představami o realitě, protože na galaktickou realitu prostě nemá.

Uvidí se.

Doopravdy nikde nevidím, že by někdo z těch proroků, co mluví, doopravdy chápali, co to je NWO. Možná ten VK to ví, jinak nikdo. Jsou schopní si představit asi tak desetinu jejich zla.
To jsou pořád kecy o tom, že "elity jsou taky jenom lidi", že toto je bez šancí. Na galaktickou realitu musí jasně a tvrdě chápat, že "elity jsou infiltrace".
To je na tuto naivní rasu prostě příliš "konspirativní".

Takže se musí počkat, až se tady naivně vyplkáme ze svých idiocií a galaktická éra se odkládá.
Holt, na jakýkoliv volný pobyt po galaxii můžeme zapomenout a zřejmě bude trvat ještě X desítek let, než pochopíme aspoň něco málo, aby se mohla "odhalit" alespoň existence nějakých mimozemšťanů.
Prostě tato rasa je pitomější, než jsem kdy vůbec nejčerněji myslela.





<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter