Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 10.5.
Blažena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Běh na dlouhou trať
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 27.9.2023 (11:19:44)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 3.10.2023 > PřilítliMimozemšťani> 





Možná že vážně přijde po té strašné válce a zklamání z lidí nějaký zázrak o třech dějstvích, přistane GF, přijde odhalení, velké plošné a mainstreamové, tedy to bude vyloženo jako pravda, ne jako "konspirace" a "dezinformace" a pak se z lidstva stane něco kvalitního.

Ale, prostě už tomu nevěřím, ztratila jsem jakoukoliv víru v takový vývoj událostí.
Protože vidím tu realitu a GF taky, nejhorší demence se vyvalila s tím Ruskem, to je strašný.
Asi bych vůbec neměla číst mainstream a ty diskuze pod tím, ale já si chci zachovat právě pojetí reality, protože mám zkušenost z dřívějška, kdy jsem ještě vyhledávala lidi a bavila se s nimi, že to, co se děje v maisntreamové diskuzi, se skutečně děje i v hlavách lidí, že to tedy skutečně odpovídá realitě.

No tak třeba tento článek:

https://www.novinky.cz/clanek/valka-na-ukrajine-proc-prisli-lide-v-moskve-na-oslavu-anexe-ukrajinskych-uzemi-odpovedi-rikaji-hodne-o-dnesnim-rusku-40445346

Tak lidi z Ruska prostě říkají něco v tom smyslu, že ty východní části Ukrajiny nyní již v Rusku jsou prostě jejich historická území.
To je fakt, jakože fakt, většinou to tam obývají Rusové a ti byli vystaveni po r. 2014 tvrdé genocidě ze strany Ukrajinských banderovců, ti to tam vraždili, prý až 17 000 obětí. Ale to nacistickou EU nezajímalo a dodnes tento FAKT i s odpornými biolaborkami, co tam rozjeli s americkými úchyly a dělali pokusy na místním obyvatelstvu, prohlašují za "ruskou propagandu".
Prostě drakoniánské nacistické a žiďácké zrůdy podporují genocidu a lžou a lžou a dělají zločin. Normálka.

Takže odpovědi Rusů jsou docela logické - já si taky myslím, že je dobře, aby tato území patřila Rusku.
Jestli to někdo chce srovnávat s problémy československého pohraničí a Sudet, ať si dá mokrý hadr na hlavu.
Protože historicky ta území Sudet patřila Germánům možná někdy v 7. století, jinak to je tradičně české území.
Takže úplně opačná situace, než Doněcko atd., tradiční "Malorusko"

No nic, kdo chce, chápe, kdo je nacistická svině, nechápe.

A tady je kupř. reakce z diskuze pod tím, kterou jsem otevřela s vědomím, že mě to bude vytáčet, ale stejně mě vždycky dostanou:

"Petr Novak
Ruská společnost se za posledních 20 měsíců nacifikovala dokonale. Mnohem rychleji než ta německá ve 30. letech."


Takže Rusové jsou prý nacifikovaní aha.
My "dezoláti" zase tvrdíme, ža nacifikovaná je banderovská Ukrajina a západní Evropa.

Už mě to překrucování totálně nebaví, ale zdá se, že se budeme muset s tímto vypořádávat, že to už nikdy nepřejde, tato demence a úporná debilita.

Přejde to prostě až s úmrtím těchto jedinců, k čemuž jim pomůže jejich víra v systém a dále s tím, až jednoho krásného dne prostě spadne internet, s plouživým úpadkem společnosti prostě jednoho krásného dne přijde výrazný úpadek, že už nebude nikdo schopen zajišťovat tyto služby.

Celý svět se ocitne v chaosu, nejvíce pochopitelně západ, ale vymírání se bude týkat všech částí světa, i slovanské a muslimské, navíc, jak to chápu, tak Rusové mají nějaké vlastní technické zázemí, nicméně internet je globalistická záležitost, 5G taky a závisí to hlavně na západě.
Takže tam někde zmizí tato tupá debilita, až padne internet a společnost se začne vracet k realitě. Bude to úpadkovější forma, než doba "s pevnou linkou" a klasickým radio a televizním signálem.
Tipuju úroveň 1. poloviny 20. století, ten propad pak může být docela rychlý a zastaví to reálná úroveň Ruska, ta utvoří záchytnou síť.

Ale nakonec, toto taky není tak špatný vývoj, nese to mnoho pozitivního.
Lidstvo stejně bude vymírat, to už se nezastaví a jestli nám sem skočí Galaktická federace a dá nám technologie, budeme poškozeni na vývoji a budeme to muset dohánět umělými cestami a hrozí, že to zaplatíme tragickým selháním v další vzdálenější budoucnosti.
Když spadneme nyní a najdeme vlastní autentickou cestu vývoje, budeme v budoucnu daleko zdravější.

Třeba se jednou někdo zeptá - hele a jak se vlastně rozebralo to 5G a kdo zabezpečil ty jaderný elektrárny, jak už nebyla obsluha?
Podívá se na nebe, tam se protočí hvězdička a začne nová etapa "kontaktu s GF".






<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter