Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 10.5.
Blažena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Běh na dlouhou trať
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 27.9.2023 (11:19:44)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 2.10.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Už jsem z celé věci dlouhodobě frustrovaná, protože vše jde úplně jinými cestami, než co jsem čekala, že se bude dít.

Navíc, nyní se změnily podmínky, právě tím, že naprosto opadly ty útoky a já si na to teprve zvykám, vlastně jsem si toho teprve pořádně "všimla", že už skutečně žádné útoky nejsou a že zmizel ten extra zlý hlas, který byl přítomný celé válce.
Najednou není.

Co jsem se dozvěděla od GF, tak prý je nyní situace taková, že kdyby se uhodilo na vojenské struktury, ať přiznají vše nejtajnější, tak by tam prý techno-okultní, vyvinuté psychotronické programy už nebyly, tedy i kdyby to armáda popřela, nebude lhát.
GF tvrdí, že je to tím, že zmizela předchozí struktura, kdy se to skutečně dělo, ale bylo to tajnější, než tajné, v podstatě to byly zločinecké odštěpenecké žiďácké struktury a z vojenských struktur, i těch tajných služeb, o tom vědělo jenom minimum lidí.
Ti jsou prý ale již mrtví, ti co o tom věděli.
A ty programy, laboratoře a zařízení byly zrušeny, vyvražděny, zajaty a zničeny.

Bylo to navázané na zlé mimozemšťany, byla to jejich technologie, případně jimi inspirovaná technologie.
A nyní je to už minulost, takže, paradoxně, jakkoliv je to pro mě šťastné, že toto ustalo a už mě nemohou terorizovat, tak to nese i ten prvek neštěstí, že už nikdy nikomu nebudu moct jakkoliv dokázat, že nejsem blázen, že jsem si to nevymyslela a že se mi to doopravdy stalo.

A to je ten hlavní motiv tohoto problému.
Technokracie.

Já to totiž původně chápala nějak tak, že to, co se mi stalo, není jenom můj problém, byla jsem přesvědčená, že těch lidí je víc, vůbec jsem nečekala, že jsem sama a nikdo jiný takový není, kdo by toto zažil.
Byla jsem přesvědčená, že se takových lidí najde více, že bude plně odhaleno NWO, že to lidi pochopí, vzbouří se proti nim, že začnou vidět GF na nebi, nebudou se tedy bát a že s GF přirozeně navážeme vztah bojem a odporem proti NWO.
No ale, toto se opět absolutně nestalo.
Nejen, že lidi jakkoliv nepobouřila existence techno-okultních útoků, že je možné na dálku deptat lidi hlasy do hlavy atd., technicky vyvolanou schizofrenií, nebo nějakými paprsky smrti, to je lidem úplně jedno, což je strašně šokující, ale pak jsem měla možnost na vlastní oči vidět, jak lidi konzumují NWO nacismus poklidně, jak s tím jdou, jak proti tomu nic nemají, jak se jim to líbí a vyhovuje jim to... no prostě ten předpoklad, že lidi budou nenávidět NWO byl strašně lichý a vůbec se to nestalo.

Přitom, jediný skutečný důvod, proč se tady musí Galaktická federace jakkoliv angažovat, je právě Drakoniánská okupace v době vzestupné kosmické čistky a nasazení techno-okultních zbraní proti obyvatelstvu + jaderné zbraně, což hrozilo stržením planety a celého obyvatelstva do destrukce a zničení.

No ale, toto vypadá, že Drakoniáni jsou poraženi, techno-okultní instalace odstraněny a jediné, co zbývá, jsou jaderné zbraně a kvůli tomu nás nemusí kontaktovat Galaktická federace na civilizační úrovni.

Vlastně definitivně s tímto zmizel důvod, aby nás Galaktická federace jakkoliv kontaktovala.
Jedině, že by si jí lidi vyloženě přáli, ale to by musela chtít intenzivně většina obyvatel a to je absolutní utopie, jak je jasně vidět.

A v těchto dramatických časech, kdy šlo o všechno, se davy ukázaly bez zájmu, apatické a jdoucí na ruku NWO.
Zároveň je už vyřešeno.

Náš problém, této společnosti, je jednoznačně přemnoženost a kulhající spiritualita za velice drastickými technologiemi, velice hrubými, krutými, hřmotnými, surovými, no prostě drakoniánskými hnusnými život poškozujícími. Nejhorší je 5G - ovšem zase, GF je schopna odstranit 5G i bez nás, když na to přijde.
Ve skutečnosti bychom se asi museli sakra začít snažit, aby došlo po depopulaci ke kontaktu.

Depopulace už je nastartovaná projekty NWO - toxicita a otrava přírodních zdrojů, očkování, společenské deptání, perverze, zvrácenost, následně strach ze sexu a ze vztahů, tedy neplodnost a málo dětí, vymírání...
Přitom se to týká nejvíce západu a západ je nositel technologií a jejich know-how, ovšem nežádoucích, protože to dostali od zlých mimozemšťanů.
Jak budou umírat, bude mizet i know-how.

Protože nás má GF prohlídlé a ví, co jsme zač, asi z toho usoudili, že je pro ně nevýhodné si nás tzv. "brát na triko", tedy se s námi tahat.
Když nás technologicky udrží nahoře v tomto zbídačeném spirituálním stavu, kdy jsme amorální a odporní, zle se jim to vrátí.
Oni s tímto mají bohaté zkušenosti.

Tak když si ověřili, že jsme nebyli schopní rozpoznat mimozemské napadání a hororové útoky, když nám nepřišly divné velice jasné a viditelné úkazy na nebi a zkrátka neexistuje nic, co by nás jakkoliv znepokojilo a donutilo změnit postoje a pochopit nebezpečí a zmenit chování, tak se zřejmě rozhodli, že je pro ně výhodnější nás nechat nejenom spadnout populačně, ale i technicky.

Až nebude západ, nebudou tam lidi, nebude internet, wifi na každém rohu atd. Prostě ten technický úpadek bude probíhat přirozeně a GF je schopná zajistit demontáž té odporné technokracie.
Jednoho dne se ten úpadek snad zastaví, myslím si, že ve výsledku se ten úpadek zastaví právě na nové úrovni hlavní kultury v euro-asii, tedy Slovanů a Islámských kultur, možná že to bude přece jen kousek nad koněspřežkou.
A tam teprve začne lidský přirozený vývoj neovlivněný Drakoniány, který bude v pořádku.

A tam někde v budoucnu se konečně lidstvo dovyvine k přirozenému, dobrovolnému a radostnému setkání s GF, tak jak to má být a ne v této vrcholně znechucené, zašpiněné a pomluvené formě, což je extrémně urážlivé.

Zřejmě došlo k tomuto, proto se věci vyvíjí úplně jinak, než jak člověk doufal.
Nějak mě ten optimismus pouští, třeba se věci vyvinou jinak, radostněji, ale podle mě skutečně zmizel důvod, proč by Galaktická federace jakkoliv musela zasahovat na tomto světě napřímo, s civilizačním veřejným rozměrem.
Většina lidí to nechce, odmítá to.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter