Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 10.5.
Blažena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Běh na dlouhou trať
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 27.9.2023 (11:19:44)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 2.10.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Vlastně je tu dlouhodobý problém, že nacisti drží lidstvo v otrockém stavu.
Přičemž, nacisti jsou chytřejší, než lidstvo, protože to je infiltrační vrstva, stejně jako žiďáci. Tedy, jsou v nich taky mimozemské duše, ovšem z nepřátelské strany, tedy mají větší inteligenční, parapsychické schopnosti a mají přímé propojení s mimozemskými rasami.
Tedy, nyní jsou již potíráni a zabíjeni Galaktickou federací, i skrze infiltrace z pozitivní mimozemské strany, tedy Galaktické federace.

To se daří, skutečně já si musím zvykat na to, že už žádné boje nejsou a že jsou všechny ty zrůdy, co bučely do hlavy, jsou odstraněné.
Věřím, že Galaktická federace velice intenzivně potírá tento zločin, že to prostě ničí čím dál více, já to s nimi procházím skrze kosmologické poryvy vln, kterým taky ne vždy úplně rozumím.

No, ale běžné lidstvo, to je katastrofa.
Nic nechápou, vlastně se do těchto bojů nijak nezapojili, vše se odehrává pouze mezi Galaktickou federací a Drakoniány, lidstvo k tomu nepřiložilo ruku, nijak se nezapojilo do díla.

Takže je jakoby zachráněná rasa, ale taky nevyspělá k jakémukoliv kontaktu.
Tudíž se zřejmě skutečně odstraní všechny technické instalace, o kterých toto lidstvo stejně ani neví a tato rasa se vrátí na svoji linii vývoje.
Tedy bez techniky, tato záležitost, která se tu stala, tato technicko-okultní a kosmologicky vedená válka mezi GF a Drakoniány jim nebude odhalována, nebude se po nich chtít, aby cokoliv pochopili a prostě se jejich počet výrazně zredukuje a vrátí se k před-průmyslové éře.
A tam budou vráceni na svoji linii vývoje a nechají se být.

Protože, já nevím, jestli jsem přehnaně pesimistická, ale mě už to nepochopení těchto záležitostí nebaví.
To, jak proti EU hnusárnám není odpor, jak to lidi žerou, jak se ohání nějakou demokracií, aniž by o něco takového kdy duševně zavadili, jak pojali "transformaci" jako nějaké individiální duchovní vzestupy a příležitost k vytřískání peněz ...

už mě to nebaví, nějak nikde nevidím cokoliv, co by mohlo zlepšit situaci.
Zkrátka ta nízká spirituální úroveň je fakt, tvrdý fakt a z tohoto bodu, v této fázi vývoje, i v této fázi již vyhrané války, ovšem bez přispění lidstva, z toho nevede vzestupná linie.

Vše povede zřejmě k sejmutí lidstva na středověkou technickou úroveň, bude bez internetu, bez počítačů, bez jaderných technologií atd.
A ať se technicky vyvine podle toho, jak uzná za vhodné.
Mimozemšťané GF jsou schopni z této planety odstranit vše technické, co sem nepatří, aby nezůstal ani šroubek v zemi.
Při snadném revizionismu dějin, kterého jsme svědky, nepochybuju, že za 200 et si nikdo nebude pamatovat, že tu byla tato doba, všechen ten beton a ocel a jaderné eletrárny, nějaká umělá inteligence, internet.
Dá se to zařídit snadno.
Odstraní se hmotné důkazy, pustí se vlna do hlavy a po úmrtí většiny zůstane generace, která bude tvrdit, že od r- 1725, kdy se toto všechno stalo, uplynulo 6 let a že by možná bylo na místě vyvinout knihtisk.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter