Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 10.5.
Blažena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Běh na dlouhou trať
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 27.9.2023 (11:19:44)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 27.9.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Ten VK apeluje v článku na to, co spadá taky do mého pohledu "povinnosti" chápat a podle toho se orientuje i GF. Je tam velký tlak na vzdělání:

"Kanadská televize CBC totiž z parlamentu přenášela přímý přenos a redaktorka komentovala aplaus Huňkovi slovy, že jde o hrdinu, který za II. sv. války bojoval proti Rusům. Přitom logicky i tomu největšímu hlupákovi, který propadal z dějepisu, přece musí být jasné, že proti Rusům za II. sv. války bojovali jenom Němci a jejich spojenci, případně kolaboranti.
...
Velení SS nebylo s výsledky divize spokojeno a byla převelena k zajišťování ústupových cest pro německou armádu, ničení mostů a vypalování vesnic během ústupů. Během těchto likvidací vesnic bylo vyvražďováno i místní obyvatelstvo, především Poláci, ale dokonce i Slováci. A najednou v roce 2023 poslanci v Kanadě tleskají esesákovi a nikomu to přitom nepřijde divné, jak mohl nějaký 98-letý Ukrajinec za II. sv. války bojovat proti Rusům jinak než právě na straně nacistů. Chápete?
"

To je právě ono, že toto tu jede už víc jak rok v kuse, ač v méně významné a viditelné a do očí bijící míře a nikomu to nevadí.
Přitom, všichni mají přece z dějepisu vědět, že SSSR bojoval proti nacismu 3. říše, které vedl Hitler a na východě to byla válka SSSR versus SS a nacisti obecně.

Ale přesto se v tomto národě toleruje, že se všude píše RuSSko a oslavují se banderovci a tato nacistická klika na Ukrajině.

To, že nechápou tu smyčku, že se všichni nacisti po 2. světové válce přestěhovali do Ameriky, tam si zavolali šedivý zrůdičky, co sehnali přes Marii Orsic a započali plánovat věčný Mordor v technokratickém ražení, že probíhala studená válka, kterou pak vyhráli jakože USA a západ a že my jsme byli ukrutně debilní a nechápali, že to není svoboda, ale že si náckové nesmlouvavě pěstovali Jelcina k rozložení Ruska a definitivnímu opanování světa a zarazil jim to až Putin .... kterého víceméně podporuje Galaktická federace, stejně jako Stevena Greera a že jsou v tom nějaký nemilosrdný šupinatý potvory, co si pěstují žiďáky atd. ... jo, to by jim člověk ještě odpustil.

Ale že ta zasraná hovada tolerují, aby se psalo RuSSko, když správně to má být UssA, když ignorují základní dějinná fakta, jsou to tupí idioti, co nechápou, že jim nemá co držet magnet na rameni sám od sebe ...
tak ať vypadnou z téhle planety.

To je právě to, toto dovolí čtyřicátníci, padesátníci, zkrátka ti, co museli sedět ve škole a držet svou tupou nevymáchanou držku, když učitel vysvětloval, jak to bylo s tou 2. světovou válkou.
A stejně je to absolutně k ničemu, mají v hlavě nasráno.
Dnešní mládež má práva, takže ta tupá idiotská hovada s mozkem zfetovaným, jak se naučili od své zfetované maminky, či tatínka, s diagnozkou ADHD MŮŽOU a mají plné právo učiteli znemožnit jakkoliv vysvětlit problematiku 2. světové války, kdy je skutečně potřeba, aby nevychovaní tupí spratci s vymláceným mozkem DRŽELI HUBU (je dobře, že jsem opustila školství, už zase myslím na nabité zbraně v rukou učitelů při výuce) ... takže, zkrátka dnešní mládež ví o 2. světové válce a jejích okolnostech skutečně úplný nic.

Tím pádem, když jim oficiální mainstream tvrdí, že Rusko je nacismus a západ je i s úchylnou Kanadou demokracie a že je v pořádku žrát lidi, tak tomu prostě věří.
Jsou to vypatlanci s demolovaným mozkem odmalinka, jejich pozornost je krátká a jejich schopnost sosutředit se mizivá, nemají rozvinutou jemnou motoriku, nerozvíjí se jak mají, jsou doslova vypatlaní.
Jestli se to všechno nechá vyrůst a staří nezhebnou, ti nejzatvrzelejší dementní kusy, jak jim ani klid ve škole nepomohl k tomu, aby dosáhli základních lidských schopností, tak bude na světě takovej kentus, že budeme vzpomínat, kdy to bylo jenom na blití.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter