Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 10.5.
Blažena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Náš středoevropský prostor a jeho potenciál
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 1.9.2023 (18:27:33)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 12.9.2023 >



Takže vlastně se sem Galaktická federace výrazně a zřetelně nasunula až nyní, kdy se jí podařilo osvobodit planetu od reptiliánských zrůd a vlastně dostala svoji planetu opět do svých rukou. Ovšem duchovně je to tady katastrofální, protože ta původní osádka Atlantis se rozešla dále do svých inkarnačních plánů ve svých úrovních a často se stala mimozemšťany a do marných, mizerných, násilných a zbytečných a pro danou úroveň nic nepřinášejících lidských osudů se tu rodila nejrůznější kriminální cháska z galaxie a různých koutů vesmíru, protože to tady zužovali reptiliáni a nasadili tvrdé satanistické styly, které dodnes urputností děsí. Patří nám náboženství, materialistický ateismus, židovská víra ve vlastní vyvolení, rigidní násilná demence, konzum atd.

Takže je tu situace, kdy přišli původní vlastníci si vysvobodit planetu a našli tady degenerát po vesmírném viru, kdy je tady zbytková populace, která přenesla základní spirituální hodnoty a je schopná znovu vzkřísit Atlantis, která sestává z cca 10 - 15% populace + se nyní v nových inkarnačních vlnách narodily staré atlantské duše + atlantské duše v mimozemských inkarnacích v rámci galaktického plánu na osvobození této planety, což je různě vyvražděná vrstva, ale původní kapacity byly taky cca 10% a je samozřejmě možné, že se stále rodí.
Dohromady tedy 20 - 25%.
Zbytek je banda různě kriminálních duší, nebo zvídavých expedic, v případě nedostatku duší množství obyvatel lidského druhu planety země tvoří dobytek a menší procento jiné fauny.

Takže žádná velká euforie se nekoná.
Vysvětlit plošně tomuto davu, že se nemají smát jak pominutí idioti, když se řekne posmrtný život, mimozemské civilizace, Galaktická federace, dimenze a hladiny frekvencí atd,, atp. .... to nejde, je to vidět, je to ověřené atd., zkrátka situace je denně na očích, to je prostě v tomto stavu utopie.

Ale jinak by to šlo, velice snadno, rychle a bez problémů. Během tří dnů. Část lidí by to chtěla a ten zatuhlý kriminální a dobytčí dav potřebuje ještě vývojové eony, než pochopí alespoň něco.

Takže tipuju, že nastoupí nějaký efekt zavírajícíh se nůžek, že začnou umírat ti ze spektra nadbytečných a začne nějak přituhovat, do takové míry, aby tlaky donutily měnit chování a náhledy populace.
Některé věci se drží jen proto, že není problém.

Kupř. rusofobie, nenávist k Rusku atd.
Putin přiznává, že invaze do Československa 1968 byla chyba:

https://www.novinky.cz/clanek/zahranicni-evropa-putin-oznacil-invazi-do-cssr-za-chybu-40443346#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&dop_id=40443346&source=hp&seq_no=1&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz

"„Dávno jsme uznali, že tato část politiky Sovětského svazu byla chybná a vedla pouze k napětí ve vztazích,“ citovala Putina agentura TASS.

„V oblasti zahraniční politiky nelze dělat nic, co je v jasném rozporu se zájmy jiných národů. Ale právě na tyto hrábě šlapou přední země Západu a především Spojené státy americké,“ řekl šéf Kremlu. "


To je pravda, já si tedy myslím, že se to stalo z vyššího plánu, protože kdyby ČSR skončilo se západními nacisty o dvacet let dřív, byli bychom teď úplně v prdeli a pro rozvoj ducha byla zásadní 90. léta a kdybychom byli už dvacet let v hajzlu a myšlenkové stoce, nebyli bychom nikdy schopní jakkoliv udělat podloží pro pochopení Galaktické federace a fenoménu NWO.
Proto se 1968 stal z vyššího plánu. I proti vůli kdekoho.

Je pravda, že je to hlavní podloží pro rusofoby a slintaly na západ. Tenkrát se upálil ten Palach, protože co udělali Čecháčkové? Zavřeli držky, otočili ze dne na den, byl klid, pokoj, tichá normalizace.

Já myslím, že ruský vlvi se sem roztáhne a že třeba zase přituhne. A hádejte co udělají Čecháčkové? Fakt někdo věří tomu, že budou bojovat proti Rusku? Čím víc se bude Rusko blížit, jak politicky, ekonomicky, případně vojensky, tím víc budou korouhvičky přetáčet a už nebude všude flastenecké fašistické Russko v diskuzích.
To je totiž náš národ, vraž mu facku z jedný, pak z druhý strany a vždycky se otočí 60% korouhviček.

Jen je otázka, jestli o ty protáčecí korouhvičky někdo stojí.
Proto jsou očkované.

A potom, až se bude společnost pod tlakem měnit a korouhvičky, nyní vyzývané k 5. dávce kapat, by mohl přijít kvantový skok, nebo solární záblesk a zpečetit novou populaci nového věku, výrazně zredukovanou a výrazně spirituálně kvalitnější.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter