Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 9.5.
Ctibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Náš středoevropský prostor a jeho potenciál
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 1.9.2023 (18:27:33)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 11.9.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Holt je to následek velice těžké války a veliké nechápavosti a neochoty lidstva k tomu si jakkoliv pomoci, protože co naplat, velká část lidí se ke všem těmto myšlenkám "staví zadkem" a raději jede v pohodlné cestě od NWO, kdy se mají těmto věcem vysmívat a šiřitele těchto informací šikanovat.
A navíc věřím, že se NWO podařilo pozabíjet hodně lidí, kteří by měli co říct.
To vede k situaci, kdy jakmile přijde jakékoliv odhalení, nebo povolení dosavadního teroru a konečně přijdou nějaké informace a bude jasné, že nejsme blázni a že nás nemá pořád kdo co terorizovat, tak tyto davy jsou absolutně nepřipravené a duševně je to dostane do šoku a ty lidi zemřou. Proto je výhodnější jim nechat píchnout sračku a nezabraňovat plánům NWO, když se do toho ty idioti tak hrnou, stejně tím jasně prokazují, že jsou nízké duchovní úrovně a do nového věku nepatří. Nový věk je prostě obnova Atlantidy se vším všudy, tedy inteligentní a vznešené lidstvo, vznešená filosofie i technologie, spolupráce s galaktickými rasami.
A to není pro každého, doopravdy je k tomu potřeba i nějaká kvalita. Což blbečci, kteří věří na jeden život a bezpráví a konzum, doopravdy nesplňují.

Nicméně, je definitivně zlomen starý věk, Galaktická federace mi to včera vysvětlovala, že se to dá připodobnit přes Merkabu, princip dvou pyramid proti sobě:







Tak ta pyramida směrující nahoru je ta klasická iluminátská, na vrcholu je prostě nějaký satanistický zločinec, pán iluminátů, nejhorší sígr, nejvyšší Drakonián atd.
A ta pyramida směřující dolů je stínová a na jejím vrcholu, v nejnižším bodě je oběť, v tomto systémů nevinná andělská duše, která má být tímto systémem nemilosrdně umlčena, umučena a obětována.

Takový je příběh mého života, v takové jsem byla pozici. Prostě jsem se nikdy nelíbila satanistům, tak si mě vybrali za tuto rituální oběť. Protože moje vize a ideály, to se jim nelíbí, nějaká Galaktická federace a pokrok, vymanění se z otroctví, levičáství, sociální cítění, ideály, pokrok v mystice, spiritualita, pravdomluvnost, upřímnost? Ne a ne a ne, to satanisti nesnáší a to je to, co chtějí zničit a já těmito vlastnostmi prostě oplývám a ještě chci proti nim jít. Takže jsem se ocitla na vrcholu stínové spodní pyramidy jako oběť, která má být obětována umučením a umlčením, aby se jim nahoře dobře vládlo a upevnili pozici.

No ale, jak píšu a jak je snad znát, jsem jim vyhlásila válku a ta jejich oběť se nepovedla, já neumřela, nebyla jsem umučená a obětovaná a umlčená, protože mi pomohla Galaktická federace a já se ve válce ubránila a už prostě nejsem v pozici té oběti, protože se celá ta struktura kvůli tomu, že se oběť nedala obětovat a oběť se nepovedla, zhroutila.

Takže ten systém dvou pyramid se celý rozpadl a s tím i starý věk.
Přičemž nová struktura nového věku nese jinou stavbu.
Tato stavba s vůdčí, vládnoucí a stínovou, obětní pyramidou, je satanistický koncept, vyžadující oběti, protože je o teroru, útlaku, umlčení a umučení.
Kde má být společnost zdravá, nepotřebuje tak vypjatou, obřadní a ceremoniální strukturu civilizace.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter