Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 9.5.
Ctibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Náš středoevropský prostor a jeho potenciál
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 1.9.2023 (18:27:33)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 9.9.2023 > PřilítliMimozemšťani> 





Jakože by ti "humanitně vzdělaní", "lepší lidé", s "modrou knížkou", ty satanistické zrůdičky, co fetovaly a šlapaly po všem dobrém, ničily spoustu mladých lidí .... určitě by měly krásnou příležitost předvést svoje hrdinství. Ta možnost určitě přijde.
Jenže to tihle alternativní hošánci neudělají, že by hrdinně roztrhali svoji modrou knížku, aby dostáli svojí modro-žluté vlaječce, jako ikonce na FB, důkazu, jak strašně moc jsou rozumní a humanitní a jak zrovna tito nemají ale vůůůůůbec nic společného se satanismem a židozednářskými spolky,

No nic no, doufám, že si je kulka stejně najde (a to je pro ně ještě příliš velká laskavost, samozřejmě že by zasloužili středověké čtvrcení zaživa, ale i ta kulka by stačila, hlavně že chcípnou).

Ono to přijde, je to nejvíc pravědpodobná verze toho, co bude, viz. tento článek:

https://www.novinky.cz/clanek/valka-na-ukrajine-ukrajina-je-jen-zacatek-nasi-cesty-za-pohlcenim-vychodni-evropy-naznacil-rusky-general-40443049

"Ruský generálplukovník Andrej Mordvičev v rozhovoru s předním kremelským propagandistou Vladimirem Solovjovem nepřímo uvedl, že Ukrajina je pouze mezistupeň ruské snahy pohltit východní Evropu. Podle něj navíc bude válka trvat ještě dlouhou dobu, takže není nutné si jakkoli stanovovat, kdy k útoku na další země východní Evropy dojde."


Zdá se, že toto je skutečná budoucnost. A já Rusko chápu, fakt je chápu.
Potřebují si vzít zpátky to, co vybojovali proti náckům a po rozpadu SSSR se ukázalo, že nacismus neskončil, nacismus trvá, že se západu nedá věřit ani nos mezi očima a neustále pokračuje tradice, že každých 100 let přilezou ze západu z "civilizované Evropy", nějaký útočníci, kteří chtějí ohrožovat Rusko, nebo způsobují rozvraty té země viz. Ukrajina.
A už si taky říkají, když už tolikrát dojeli až někam do Německa atd., proč se vlastně vždycky stáhli?
Proč? Aby za dalších 100 let zase přitáhl nějaký další hajzl ze západu a ohrožoval jejich zemi?
Já je chápu, tohle musí skončit, jednou provždy, už to nikoho nebaví.

Takže tentokrát skutečně potáhne Rusko na západ, je to zřejmě nově utvořený, trpělivě rozmyšlený plán, kde se nespěchá, ale je nutné to tak udělat, jednou provždy.
Evropa končí.
Už ji bylo dost.
Východní Evropa, bývalý SSSR, spadne opět pod Rusko, tam, kde v západní Evropě přijde skutečný odpor, tam se postaví vytuněná neprůchodná bariéra a zeď a to, co bude na západ, se nechá Islámu a moři.

Z hlediska Ruska výhodné, z hlediska východní a střední Evropy je to výhodné.

Pak bude mír a ne že každých 100 let přitáhne nějaká zrůda ze západu ohrožovat Rusko.
Tak můžou hoši s Modrou knížkou ukázat své hrdinství, ne?
Tak všichni tuší, že zrovna tyhle uřvaný svině, který rozhecovaly nenávist, tomu budou chtít utéct. Umírat budou mladý paka, který těmhle sviním věřily.

Diskuze u toho článku je taky výživná, ukázka idiocie, pěkně jedna poskládaná za druhou:


"Jan Stach
Před 20 hodinami

Fakt, že NATO dosud neválčí s Russkem je nepochopitelný ... russko všem vyhrožuje, ničí, vraždí v Evropě a NATO čumí, místo aby během několika málo měsíců zlikvidovalo celý russký současný režim a rozporcovalo jej ..."

Ten idiot si vážně myslí že NATO je schopné během několika měsíců rozporcovat a porazit Rusko, zajímavé. Evidentně tady někdo žije v americkém filmu a ne v realitě - málokterý z těch ukvičených protiruských kreténů má byť jenom minimální pojetí a chápání reality.
Jako člen NATO nemáme techniku, ani armádu, ani mobilizovatelné muže, protože je to samý neběhající zadýchávající se mamánek a máslo, který když se zahřeje, dostane infarkt po očkování.
A tak je na tom většina zemí NATO.
Tak ať se strejček vyklidní, aby se nedivil.





"Jaroslav Bezdek
Jaroslav Bezdek
Před 19 hodinami

Zde máme opět další důkaz toho, že neofašiSStické ruSSko převzalo pomyslnou štafetu od Hitlera 🙂

Zase se tu objevila banda fašiSStů, která ráda pošilhává po svých sousedech.

Tak jak se Hitler přepočítal, stejně tak tomu bude i u Puttlera, který svůj neofašiSStický národ žene do absolutní záhuby 🙁

Neofašismus dnes kvete v rašistickém ruSSku !"



Jaroslav Bezděk je zdá se vládní trol, nese všechny rysy a z jeho komentářů se dá přečíst, o co jim jde. O zamazání zločinné éry USA a západní Evropy, kteří jsou skutečně nacisti, tím, že se řve na Rusko, že jsou nacisti.
Hlupáci tomu věří, ale realita dopadne jinak - těmto se zavře držka a začne konečně nový věk, lemovaný Euro-asií.
Za X let tu nebudou tito paviáni povykovat na internetu, budou posraní, nebo mrtví. Demoška a ráj pro zločince už se nevrátí a je to DOBŘE.



"Miroslav Šilhavý
Před 20 hodinami
....
Není potřeba vyvolávat žádnou paniku. Rusku se to nepodaří, pokud budeme připraveni a umět se bránit jejich tlaku, který přichází z mnoha směrů. Tou obranou je i umět odolávat lákadlu levných surovin, i to, že západní země nesmí přestat vnímat nás, východ, jako přívěsek, ale jako součást společenství - a my zase musíme fungovat jako součást společenství.
....
Politici celé Evropy by měli najít zbytky smyslu pro zodpovědnost a začít lidem vysvětlovat, že socialistický mejdan aspoň na nějakou dobu končí, a že jsou teď jiné priority, než neustále zvyšovat blahobyt. Ten nám bude k ničemu, tváří v tvář barbarům, kterým nejde o to, aby se sami měli lépe, ale o to, aby se všichni ostatní měli stejně blbě jako oni."


Takže opět - pocit méněcennosti a pocit, že arogantní koloniální nadřazenost Evropy vůči nám je NAŠE chyba, nikoliv jejich (koloniální politika je zločin, nic jiného, ať se ty svině živí samy a ne na náš úkor) a dále pocit, že provýchodní lidi chtějí zhoršení životní úrovně pro všechny...
Je fakt, že jsme vesměs méně materiálně založení, více máme spirituální hodnoty a že za "životní kvalitu" považujeme třeba i to, že nemusíme pracovat pro západ, vyznávat korporátní nacismus a podporovat globalismus a potlačovat národní zájmy.
Jsme fakt hrozný, chudinkám rozežraným komerčním a spotřebním nepřejeme, hrozný :-D


No jo, budoucnost na nás čeká.
Šup s hrdinama s modro-žlutou vlaječkou na frontu, šup šup, jen tam běžte chcípnout zrůdičky.
Nikdo fakt nepředpokládá, že byste vyhrály :-D






<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter