Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 10.5.
Blažena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Náš středoevropský prostor a jeho potenciál
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 1.9.2023 (18:27:33)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.9.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Změna společnosti, která je nutná, je právě opuštění paradigma materialistického ateismu 3D, kdy se společnost stane celkově více mystickou a s tím se rozvinou vědy. Je to polofantastická vize, která však nabírá naprosto reálné obrysy. Budeme muset naplno pochopit existenci vyšších dimenzionálních realit, nové pojetí časoprostoru, jak co funguje, co dělají frekvence atd.

No a k tomu je zapotřebí přeskupit celou akademickou sféru, politickou sféru, ekonomickou atd. Což je proces, který musí jednoznačně proběhnout a protože času není nekonečně, tak ten proces bude nastartován asi i ne úplně pohodlnými kroky, jakože poteče i krev, o tom nepochybuju.
Protože současná obnošená garderoba, která obsedá mocenské struktury společnosti, je buď židozednářskými spolky udržovaná havěť, nebo jsou to tak stupidní idioti, že i bez namočenosti v těchto svinstvech dobře prosperují a mají svá místečka.
A to je dlouhodobé, to není posledních 30 let, to je tisíciletá tradice, kterou je teď nutno rozkopat a nasadit něco nového, přičemž musí být jasné, co má být to nové. To nové je evidentně mystika, etika, spiritualita, vědomí a jeho studie, časoprostor, atd.

Tomu odpovídá veškerý současný vývoj. Bez vyššího duchovního přerodu se tato společnost nezvedne a duševní transformace jsou evidentně schopni jen někteří. Ale je to nutná budoucnost.

Protože když už mimozemšťani, tak ač je mainstreamovým miláčkem nějaká hnusná šedá kolohnátská potvora, což je něco od NWO, tak ve skutečnosti jsou to dimenzionální technikou, pohybem i vědomostmi oplývající civilizace a ne, neletěli sem podle 3D měřítek nemožnou trasou.

Tato společnost je prostě zaseklá a absolutně vynechává spirituální reality.
Pamatuju si, že když jsem byla mladá, asi kolem dvacítky, zvláštně mě zajímala schizofrenie, co to je za nemoc, vábila mě, svým způsobem, protože jsem podprahově věděla, "že to je to pravé magické a kouzelnické", protože do této pitomé choroby je nyní uzavřena veškerá šamanistická a magická okultní realita.
Takže není divu, že jsem tu nemoc dostala, protože jsem ji vlastně chtěla, něco jsem chtěla prozkoumat, objevit, pochopit a to jsem ještě neřešila mimozemšťany.

Jistě že nad magickým a čarodějným a kouzelnickým jsou ještě vyšší hladiny míru a harmonie a vyšších andělských světů absolutního smíru, ale z našeho 3D není možné skočit do těchto světů bez pochopení všeho toho mezi tím.

A vším tím mezi tím prochází celá společnost a je a bude ještě více nucená brát tyto reality na vědomí, protože naším civilizačním cílem je skutečně evoluční spirituální vývoj, kdy musíme začít počítat s magickými i fantastickými techno-okultními a dimenzionálními realitami.

Zkrátka je to tak, že vesmír se může jevit jak ta Grygarova temno šedá apokalypsa Okna vesmíru dokořán s depresivními záznamy nehostinného vesmíru, ale jakmile se zvedne frekvenční hodnota pozorovatele, přejde do vyšších nadstavbových, daleko rozmanitějších a barevnějších a živějších hladin a ještě záleží na ose vesmíru a dalších jevů, na co se budeme dívat a v čem se budeme pohybovat.
Prostě lineární 3D jde do háje, to je vývoj.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter