Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 12.5.
Pankrác
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Dvě roviny
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 3.8.2023 (19:38:25)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 21.8.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Nejpřesnější připodobnění Galaktické federace k něčemu konkrétnímu jsem viděla ve hře Heroes of might and magic, ve 3. verzi, k rase "Wizards", kouzelníci, kteří jsou v 5. verzi téže hry více zasazeni do arabského prostředí, ve 3. verzi jsou více situováni na sever.

Protože tu hru mám ráda, pochopitelně si někdy dělám starosti, jestli jsem si nevykouzlila tu hru do hlavy, ale myslím si, že přeci jen ne, protože inteligence z Galaktické federace by moje mysl nevytvořila, tedy aby to byla skutečná entita s vlastním chtěním a osobností. Můj mimozemšťan, co mě má na starosti, je hodně typově kouzelný džin arabského typu, asi tak, jako je v té hře.

Dala bych sem i obrázky, ale vykašlu se na to, každý, kdo chce, si může najít, co rasa "Wizards" znamená v Heroes of Might and Magic, ve 3. a 5. verzi.

Vždy, když jsem to udělala, ještě s odkazem na skladbu Firestarter, tak to dílo z nějakého důvodu skončilo vymazané a v koši.

Je to zvláštní, ale může to být i tím, že je to prostě moc surová pravda pohromadě.
Ti "wizards", čarodějové, mají v té hře postavení takové až povýšené elity, ti nejmocnější a nejslabší zároveň. Jejich jednotky nejsou nijak hrubou silou mocné, ale jejich vůdci vládnou kouzly a když to dokážou, jsou neporazitelní. Jsou tam odkazy na džiny, modré džiny, pyramidy, starodávné vědění.
Jsou tam i další rasy, drží se Druidi, představitelé další starobylé rasy, pak jsou tam "lidi" jako takoví, vesměs zasazení do středověkých evropských kulis. A jsou tam i další rasy, zejména v té třetí verzi, kupř. Warlocks, temná šlechta, nebo vyloženě plazí rasy spojené s vlkodlačími, divokými humanoidními savčími rasami, všelijaké podivné entity, reálné i dimenzionální .... je to takový obrovský mytologický mišmaš, který dle mých zkušeností dost odpovídá galaktické realitě.

Kupř. i ve vztazích těch jednotlivých "hrdinů". Někteří jsou padlí džinové, jiní zase polepšení, někteří jsou prostě vysokokapacitní autorita a šlechta bez morálních škraloupů, jiní přeběhli a zase se vrátili.

Ale kdybych měla hledat nějaké přesné přirovnání pro Galaktickou federaci, je to rasa "Wizards" z počítačové hry Heroes of Might and Magic.
Skutečnost je ale jemnější, není to absolutní, je to tvrdé přirovnání.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter