Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 13.5.
Servác
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Dvě roviny
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 3.8.2023 (19:38:25)


 Tommo (Občasný) - 21.8.2023 > PřilítliMimozemšťani>  Ahoj Přilítli.

Inu, mě ta "nálepka" fetoše nějak neirituje ani neuráží.
Jsem na ni i zvyklí. V klidu. Sedí mi. Více bych ani neočekával.
Moje náklonost - respekt k autorce, může být označeno jako řiťolezectví. Proč ne.
Nějak se za to nestydím, jen bych to vyjádřil jinak, ale nemá to smysl.
Omezenost neřeším a pod touto tvorbou to rozmazávat vůbec nebudu.

Vystoupení z anonymity, by dopadlo přesně, velice krátkým wow efektem, a dále jen výsměchem a možností si kopnout kdejakému alkoholikovy na antidepresivech.
Přicházíš o masovou pseudo psycho delirium fanatic fans zázemí i vlnu falešné solidarity. A další opis který si chytrý člověk dokáže dát dohromady sám.
Určitě by to přineslo i něco překvapivě pozitivního, ale na pomyslnou váhu si to přeci jen dáváš sama.

Při čerpání terminologie a potřeby vlastního vyhranění jsem narazil na mnohé. Od všeobecných nesmyslů, předsudků. Přes chanelingy, cukrové vzkazy z dalekého vesmíru, po korunovační klenoty autentických výpovědí, vizí, tezí, který mi dávají smysl z důvodu blízkosti , překrývaní se v různých aspektech se svými vlastními prožitky.
Super schopnosti jsem nezískal, nevyléčil vnitřní dítě, nejezdím po seminářích a netleskal jsem na balkoně.

Nepropustnost, tvrdohlavost a jedovatost společnosti vždy bezpečně zaskočí, ale už tolik neubližuje.
Rád čtu, s knihou v ruce vypadám směšně, ale prostě mě to baví a dává víc než bezvýznamně rolovat soc. sítěmi.
Momentálně vyplňuji mezery knihami S. Grofem popř. M. Zeleným. Jsou mi blíže.

Teze o napadení vesmírným virem, imperiální draco orion zkurvenci mi přijde jako reálné, schůdné vysvětlení.
PSI zbraně, reverzní inženýrství, požírání dětí, tajné základny, falešně nacpané potřeby, 5G, haarp, neustále války, lhaní, vykořisťování, přetvářka, odvádění pozornosti, industrial korporátní - nadnárodní diktatura, zotročení a všeobecný propad inteligence a nepotřeby vlastního myšlení je toho důkazem.
Nemluvě o hezkých fotkách i z tvého fotoaparátu, kdy věřím v tvé schopnosti mentálního napojení, komunikace. Animovaná simulace jejich pohybu mě na chvíli zmátla, ale ty "orby" vidím na fotkách celkem jasně.
Ta mentální omezenost stáda musí skutečně zářit až do vesmíru.
Jedinci tvého tipu externí mínění snad zahraňují.
S. Greer oslovil svým vystupováním i mě - knihu si z webu Suenee v blízké budoucnosti koupím. Pokud tedy na mě jedna kopie chvíli počká. Jen pro zajímavost, protože nic nenasvědčuje tomu, že by se měli ty zásadnější informace pustit, natož být většinově přijaty. Takže informace budu určitě hltat, ale na konci knihy se rozhlédnu po stádním davu a bude mi smutno :)

V tvém prostoru se pravděpodobně pohybuje mnoho čtenářů, kteří však nezasahují.
Jen občasné ataky, malomocných, nepřejících, destruktivních tendencí, chodících více či méně ve vlnách.
Čekal bych více lidí se svými prožitky, postřehy. Kteří by mohli něco sdělit.
Ale tenhle "klid" ti asi vyhovuje víc.

K tématu školství mohu jen dodat, že mi je jasné, že se potomci budou s přirozenou potřebou snažit zapadnout mezi kolektiv, kterého se již na první pohled děsím a výchova propagandou ve škole A, doma B mi přijde dosti matoucí. Spíše nutně, ale zábavnou formou korigujeme. Ukazujeme vícero možných řešení, dokud tedy nebudeme out a trapný. Což samozřejmě přijde, ale v budoucnu se jim bude hodit a mohou se k těmto "základům" vrátit.
Momentálně fungují jako houba co nasává vše z okolí. Tedy když vidí, že se k sobě s manželkou chováme hezky, pohladíme se, pomůžeme si, trávíme spolu čas, plánujeme. Nějak se nedohadujeme, nekřičíme, nenadáváme si - připojí se a vzorce opakují.
Více jím bohužel dát nemůžeme a já jím svým vzděláním a přístupem, který jsem měl ke škole příkladem jít nemohu.

Když jsem ve škole nějakou od učitele/ky chytnul - moc dobře sem věděl za co, takže jsem byl nakonec rád, že to bylo bez zápisu a já to nemusel ventilovat ještě doma. Protože bych tam pravděpodobně chytnul ještě dabl.
Nejvíce si však pamatuji takovou tu nevinou z konce prvního stupně, která mě zasáhla nejen na fyzické rovině, ale i vnitřně.
Učitel důchodového věku co suploval, nám vysvětloval nedávnou historii, kdy si živě vybavuji jak jsem rozporoval jeho smířené vysvětlení, že jsme si po 2. svět válce řekli s Německem "Co jsme si - To jsme si, co bylo to bylo". Nějak mi nešlo do hlavy, že si vzali tolik milionů životů a dále se podepsali pod narušenou psychikou dalších x generací a ta protiváha mělo být naše nehezké jednání se sudetskými Němci na konci války :)
Měl jsem prostě keci, ale k věci. Tak jsem jí chytnul celkem fest, druhou o lavici. Až za x let po incidentu mi došlo, že to byl hajlující zmrd a jeho fašo maminka to při odsunu odsrala.
Ale to už jsem se zde dostal někam úplně jinam.

Měj se hezky.

<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Tommo
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter