Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 12.5.
Pankrác
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Dvě roviny
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 3.8.2023 (19:38:25)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 21.8.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Tedy, když říkám, že jsem zabíjela strunou, která usekla hlavu, nebo kulkou do hlavy, je to spíš jen fragment toho všeho, co se dělo. To bylo v začátcích, kdy jsem byla atakovaná bůhvíčím vším, ale dejme tomu jsem nejdřív musela oddělat NWO místní skupinu, která mě měla na vodítku přes ty mimozemské technologie + psychotronické vývojářské technologie, byla jsem tedy v psychice decimována konkrétními bytostmi, které byly bůhvíco, ale já je měla za klasické ilumináty a snažila se je umořit všemi možnými způsoby.
Některé byly už vyloženě drastické a už přesahovaly veškeré normální meze, kupř. jsem nechala svého úhlavního nepřítele nafouknout jako prase do enormních rozměrů uprostřed jednací síně Pentagonu a následně ho nechat vybouchnout tak, že ohodil nanovrstvou své krve veškerý interiér souvislou impaktní vrstvou.
Brzy mě však přestaly tyto nechutnosti bavit a celkově mučení, hnus a teror, kterého byla tato válka plná a začala jsem zabíjet efektivně, kde se mi nejvíc osvědčilo rychlé podříznutí kebule.

Ovšem, vzhledem k tomu, co to všechno bylo na havěť, byly tyto metody málo efektivní a musela jsem přejít k velkým obrovským a fenomenálním kosmickým silám a začít vše řešit přes jádro, přes Stvořitelskou jiskru sebe a planety, přes centrální střed, nulový bod, černou díru nekonečna a pak další obdobné stavy téhož, již ve více světelných podobách.

To je totiž to, co bezpečně funguje, toto propojení se na veškeré stvoření, kosmické vědomí, jádro, ve kterém jsou vždy všudypřítomné nejsilnější mocnosti kosmického řádu.
A napojením na tyto síly se vše rovná do plánu Stvřitele a všechny disbalance a nerovnosti, toxicity a patologie jsou odstraňovány.

Navíc, celé NWO, to zdaleka nebyli jenom nějaký ilumináti, zednáři, sionističtí satanisti a další verbež, ale právěže Drakoniáni, jako eminence temnot a materiál temnot - jejich otroci. A odporné nechutné archontské bytosti, z nichž byl asi jeden Schwab, tak odporné a nechutné, že se to nedá popsat a k jejich likvidaci bylo potřeba takové razance a umu s nimi zatočit, že člověk nemá šanci to pochopit, i vidět je to nad lidské síly chápání, proto jsem chápala, že kosmické síly s těmito hnusy zatočí a nebylo v mých silách to jakkoliv mentálně realizovat a byla jsem ráda, že to vlastně nevidím, že jsem ve středu hurikánu, v nulovém bodě, černé díře nekonečna a děje se to v tom víru kolem.
Odpad se mlel v černé díře nekonečna a já byla ve stvořitelském jádru.

Tam je síla. To je řešení, toto funguje. Člověk musí být čistý a žít podle stvořitelského plánu a pak je v magickém prostoru neohrozitelný, když má tento přístup, který je navíc nyní velice silně zesilován planetárními procesy.

NWO to zpochybňuje, tuhle jsem jednou před spaním slyšela, jak mi nějaký chytrák inženýr a určitě kapacita vnucuje "že to ale není dokázané", přesně to s tím stvořitelským jádrem.
Prostě tady inženýři to ještě nenašli, to jádro.
Hovada pitomý, co s takovými pozůstatky starého věku?
Já bych je nechala chcípnout, stejně nemají časovou kapacitu se duchovně vyvinout, aby to jádro konečně našli a nemuseli se stydět se do sebe podívat.

Bezpečně to funguje, to je jedno, že to inženýři ještě nenašli.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter