Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 12.5.
Pankrác
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Dvě roviny
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 3.8.2023 (19:38:25)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 19.8.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


A pak do toho ještě existuje odpor alternativy vůči školství. Nevím, co vlastně chtějí, absolutně to nechápu. Pochopila bych snahy utéct z propagandistických žvástů, ale to se dá řešit, jen si člověk musí přiznat realitu.

Propagandistické žvásty se myslím si nejvíce pěstují na gymnáziích a vysokých humanitních školách. Říkám, já slízla základku bez propagandy a na střední škole s jasně odborným směřováním jsem taky žádnou propagandu nezažila. Ale na gymplech tou dobou byla propaganda festová. Až na vysoké humanitní škole jsem narazila na nacistickou ideologii a došlo mi, že jsem politicky nežádoucí.

Na gymplech už tou dobou jelo všechno prozápadní, uvědoměle a demokraticky, vše jen anglicky a naučit se, jak být správný lokaj.

Takže řešení jsou přírodní vědy, technika a medicína.
Všechno humanitní, snad kromě studia jazyků, vynechat.
K tomu je ale zapotřebí umět číst a psát a počítat a jestli někdo jede v heslu "we donť need no education" a myslí si, že učitelka, když chce haranta naučit správně gramaticky psát, ho omezuje ve vývoji, tak je pro něj takový vývoj zapovězen.
Musí něco umět, technika, přírodní vědy a medicína jsou o něčem, ne jen o rodičích a debilních kecech.

Podle toho, jaký stupeň školy chce dosáhnout, musí tak počítat. Jestli stačí střední škola, neměl by být problém, jestli chce VŠ, je lepší jít z gymplu, než ze střední průmyslovky, kvůli matice, fyzice, chemii, biologii.
Pak je lepší, při snaze se vyhnout ideologické vymejvárně hlavy, jít pouze na čtyřleté, ale pro odbornou přípravu je lepší osmileté gymnázium. Na druhou stranu, na čtyřleté se nastupuje ve věku, který už prošel prvotními ideologickými záchvaty, což je na základce a na gymplu asi bude daleko větší šance, že dítě ve věku 13 - 14 let kvůli vymejvárně na gymplu padne do sítí nějakých NWO úchyláren, jako je LGBT, klima aktivismus atp.

To záleží, co je menší zlo. Náctiletý středoškolák už má vlastní vizi a ideály a to, co mu hustí ve škole, už má mírnější dopad.
A nevím, jak je to na VŠ techniky, medicíny atd., ale tipuju, že to pořád musí být o faktických znalostech a vědě a né o správných názorech, protože zbyteční trotlové, co mají ničit společnost, jsou chrleni hlavně z humanitních fakult.

Tak, jako tak, je potřeba umět číst, psát a počítat a batikovanému idiotovi se toto vysvětlit nedá.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter