Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 13.5.
Servác
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Dvě roviny
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 3.8.2023 (19:38:25)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 19.8.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Celé ADHD je divná slátanina, která všeobsahuje vše od přehnaně úzkostlivých maminek, co běhají s dítětem po práškařích ještě dřív, než se to dítě narodí a každá diagnóza, které pro to dítě uloví, považují za trofej, až po naprosto vyšinuté sociopatické psychiatrické případy, které na základních školách nemají co dělat.

Když jsem učila, jakože jsem musela učit všechny třídy druhého stupně výtvarku, dostala jsem seznamy ADHD dětí. Vím, že zhruba polovinu těch případů jsem nemusela řešit a nepřipadalo mi, že jim vůbec něco je, že se jakkoliv liší od normálních dětí. "Neposedný chlapeček" je podle mě normální jev a ne diagnóza a s takovými dětmi až takové peklo není a stejně tak zajímající se živá holčička taky není psychiatrický případ ADHD, ale normální jev.
Takže jsem u těchto dost brzo zapomněla, že nějaké ADHD vůbec mají a nikdy jsem to neřešila. To je práce všech těch zbytečných profesí nějakých poraden a psychologů a úzkostlivých maminek.

No ale pak jsou reálné psychiatrické případy, které na rozdíl od těch neškodných případů ADHD dělají reálné peklo a nepatří na normální základní školy, ale do pasťáků a speciálních škol.
Často jsou to haranti z rovrácených, rozvedených, násilnických, feťáckých a alkoholických rodin s násilím, mají vydudané mozky fetem a násilím odmalinka a patří do děcáku, nebo do pasťáku. Ale mají štempl, že jsou chudinky, na které se nesmí sáhnout.
Pokud ve škole není funkční ředitel, je situace neřešitelná.

Pak jsem viděla i několik případů, kde by to dejme tomu mohlo sedět na to, co ta diagnóza má představovat. Neseřiditelní, věčně někde lezoucí haranti s dost nepříčetným výrazem, kde bylo jasně vidět, že jde skutečně o neurologickou poruchu a že ta osoba má skutečně problém se soustředit.
Taky, nevím, proč by tyto děti měly být na základce, mají být na speciálních školách. Navíc je u nich velice těžké rozlišit, co je drzost, co je porucha, jakmile je rodina nějakým způsobem nefunkční, je z toho opět neřešitelný a věčně vyrušující a lezoucí problém.


Mimochodem, to ADHD s vysokou pravděpodobností způsobuje moderní hexavakcína, u nás podávaná od r. 1995 a další příčinou musí být mikrovlnná a tiktok mlátička.
Ale to jsou věci, o kterých se nedělají studie a je kolem toho ohlušující ticho, ale když to někdo začne na vlastní pěst zkoumat, dojdou k tomuto.

Jinak neurologický problém neschopnosti se soustředit a doopravdy zabrat je mezi dětmi naprosto plošný. Je za tím mikrovlnka do hlavy, wifi v každé české škole ideálně s 5G na střeše, dále samozřejmá krátkosekvenční vypatlanost sociálních sítí, nepoužívání paměti, málo se rozvíjí jemná motorika, děti ručně nepíšou, nekreslí, špatně se stravují, maminky nevaří a doma datlují ... zkrátka, částečně ADHD jsou dnes haranti všichni.

Naštěstí jsem školství opustila a vracet se nehodlám, naučila jsem se během toho jednoho roku reálně nesnášet dětské hlasy, tvářičky plné vody, ten všudypřítomný dětský sliz .... zkrátka antikoncepce jak sviňa a dost jsem zradikalizovala.

Došla jsem k závěru, že státem bezpodmínečně hrazená a vyžadovaná škola by měla být pouze od 1. do 5. třídy, aby se všichni naučili číst, psát a počítat.
Pak bych udělal rozdílovky na druhý stupeň, protože to, co jsem viděla v sedmé třídě, jak to neumí ani normálně psát a má to IQ tykve aje to rozjívený a blbý a maminka taky ... tohle se nemusí učit chemii, fyziku, ani dějepis.
To může jít rovnou k pásu, už od patnácti a když neudělá rozdílovky na druhý stupeň, tak ho můžou ještě dva roky chovat ve speciálním oddělení školy pro debily v kuchyňce.
Problém je, že pro tyhle debily není práce. A kdyby byla, oni ji nezvládají v tak otrockém tempu, jak korporát chce.

No a na druhém stupni bych od sedmé třídy udělala výchovy volitelné. Opravdu není nad to, mít třídu plnou debilních neohrabaných puberťáků, které to nebaví.
Mají asi 4 hodiny výchov, tak ať od sedmičky chodí jen na to, co je baví.
Ke zpěvu, výtvarce, pracovkám bych přidala dramaťák. Byl by větší klid.

To, co se tady u nás jede, že každý debilní spratek s vykotlaným rodičem musí být do patnácti vzděláván na úkor těch, které by to doopravdy zajímalo, je dost otřesný.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter