Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 13.5.
Servác
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Dvě roviny
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 3.8.2023 (19:38:25)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 18.8.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Stejně, kdybych měla veřejnou identitu, tak co by mě čekalo. Krátkodobá senzace a posměšky od dobytka a čumilů a infiltrací a nebo, ještě horší věc, podpora. Psychická podpora, srdíčkování, posílání penízků z pocitu charity a místa v nebi, dále lehání si k nohám a očekávání okamžitého vzestupu. Prostě kreténi, to stačí se podívat po netu, co to obnáší, "být duchovní vůdce". Potom, samozřejmě, pod nátlakem pomalé a nenápadné vyvažování, opouštění důležitých témat, odsávání intelektuální kapacity a energie naprosto zbytečným směrem a sypání cukru, aby byl pokoj. Problémy.
Nic jiného, než problémy a ve výsledku znemožnění racionální a upřímné výpovědi.

Já za to nemůžu, že lidstvo je vypatlané, prostě z vesmíru je to vidět a Galaktická federace není vypatlaná, já za toto nemůžu.

Jenom jasně informuju o svém zážitku, který je velice přesahující do sfér kosmologických reálií a mimozemšťanů a někdy i u mě dochází k úlevným fázím, kdy vypínám z té věci, mám dny volna, kdy mi všechno najednou přijde úplně normální a začne mě upřímně udivovat, na co to čučím na tom nebi a s kým to mluvím.
Byly a jsou to zvláštní stavy, kdy mě začne udivovat to, s čím běžně funguju už čtyři roky v kuse.
Je to tím, že se zlepšily podmínky a je čas a prostor pro tyto fáze, protože to bylo šokující a extrémní vypětí.

Sama postrádám víc výpovědí mého typu, kupř.. na tadesco občas do komentářů píše "kiana", která může působit šíleně, ale bez ohledu na to, jestli je, nebo není šílená, jedná se o osobu, která vnímá víc z reality a píše upřímně svoje zážitky. A to je cennější, než nejcukernatější pozdrav od stále sem letících Plejádských lodí. Letí sem asi zpožděným letem, protože nebe je plné mimozemských objektů, jen ne ve 3D pro tupce, co dokážou pochopit větrák, jenom když je vypnutý.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter