Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 13.5.
Servác
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Dvě roviny
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 3.8.2023 (19:38:25)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 11.8.2023 >



Jinak v dimenzionálním poli planety se neustále prohlubují změny, které povedou k převedení světa do jiných, stabilních civilizačních hodnot.
Není to však střih evropského bělošského myšlení, protože je to doopravdy civilizační a stabilizační změna.

Ve všem hraje roli mnoho věcí, kupř. problém s ženskou emancipací a pariarchátem de facto ukazuje, že naše DNA, struktura chování a dědičných vzorců znemožňuje dosáhnout reálného cíle skutečně rovnoprávné společnosti, naopak celý ten proces vede k čím dál větší bezpohlavnosti, otupování ženskosti a mužskosti a nyní ve výsledku znejisťění genderových rolí a hlavně, velice se vyostřuje nenávist žen k mužům a mužů k ženám.
Misogynie i misandrie jsou projevy škráblého myšlení, napadení zlými silami, jsou to pocity, emoce, energie, které zneužívají Drakoniáni a ti tyto principy do společnosti neustále cpou skrze teror svých poddaných.

Ovšem misandrie, tedy nenávist k mužům, vede u plošného množství žen ke generování myšlenek, vizí a energií, které mají za cíl zničit, oslabit mužskou nadvládu, což se nakonec zvrtne ve válečné stavy, kde umírají ve velkém hlavně muži a naplňují tuto vizi, čarovný program v poli.
A misogynie, tedy nenávist k ženám, vyvolává v plošném množství frustrovaných mužů ve výsledku oploštělou technokracii a kyborgizující směr vývoje společnosti, protože jejich touha je potom nahradit ženu strojem a vyřešit problém rozmnožování technicky.
Takže když muži nenávidí ženy a ženy nenávidí muže, je ve výsledku ve světě válka a technokracie.

Přičemž, ženská emancipace nefunguje, mizí dobré vztahy a erotická jiskra a stabilní společnost. Přičemž, stabilní společnost se dá zařídit patriarchátem, který je uznaný, není zpochybňovaný a nemá v sobě žádné prvky misogynie, tedy není ovládaný Drakoniány.
Což je v podstatě hlavní tah základní změny, kterou chce Galaktická federace zařídit, v podstatě se přestanou vymýšlet další genderové úchylárny a vykotlanosti a vše se vrátí blíže k přírodnímu řádu, přičemž jak jsem vyzvídala, tak to nemá znamenat nějaké rázné utnutí vzdělávání a pracovního uplatnění žen, spíš odnětí zápřahu z nich a přeložení ho na muže, tím se vytvoří stabilnější společnost, protože ženy se budou moci více vráti k přirozenému založení, kdy chtějí věnovat čas rodině.
Já tomu věřím, protože mi to připadá logické, doopravdy pozoruju neurózu této společnosti a myslím si, že návrat k patriarchátu, který bude společensky uznaný a sdílený jako hodnota, která se nebude už jakkoliv násilím nikam převracet a který bude fungovat jako výchozí bod pro další evoluci společnosti, bude pro drtivou většinu společnosti prospěšný.
Protože emancipace je sice hezká myšlenka, ale drtivá většina mužů ji instinktivně odmítá a jakmile cítí ženu jako ohrožení, jako soka a konkurenta, začne se rozvíjet spirála nenávisti, která ve výsledku vede ke zničení společnosti a dalším faktem, který je nepopiratelný, je ten, že většina žen, když se cítí plně nezávislé, se dokáže chovat nesnesitelně a mnohé zákony, které mají ženám pomoci, kupř. o domácím násilí, jsou velice zneužívány.
Prostě společnost na to nemá a společnost se boří.

Takže Galaktická federace chce zavést plošně uznávaný patriarchát, který by však neměl duševně zabít emancipované Evropanky, ale také se nedá říct, že by to jakkoliv vyhovovalo feministickým vizím. Idea je taková, že se má společnost zastabilizovat na tom, co funguje a kde nehrozí další rozpad civlizace, což je patriarchát bez misogynie, přičemž když byli poraženi Drakoniáni a tato společnost se má zvednout, myslím si, že to půjde.

No a s tím souvisí i celkový "etnický šok" pro evropské a vůbec bělošské populace, že doopravdy svět nebude tancovat podle nich a budoucí svět je v podstatě položen hlavně na linii Slovani - Islám - Afrika, se vším všudy, právěže i s patriarchátem, který je pro tyto civilizace přirozený.
To je budoucí svět, to budou dominantní síly budoucího světa. Přes patriarchát a ekonomickou i vědeckou spolupráci těchto celků, bez vykotlaností, bez vykořisťování, bez misogynie a EU úchyláren.
Takový civilizační prvotní zrod společnosti.

Před časem jsem psala, že jádro země přijalo kvality sibiřského, slovanského kultu, že vnímám z planety přesně tuto hlubinnou klidnou sílu. Planetu jako takovou, její duši, vnímám na našem civilizačním povrchu jako patronku černošské Afriky. A nyní do tohoto svého jádra už naplno přijala i kvality kultických vlivů zemí Islámu, takže nyní vnímám z planety, jejího srdce, jádra, pevně položenou civilizační desku, která sestává ze slovanských, islámských a afrických sil.

To je základ, to je budoucnost. A od tohoto rozpoložení se bude rozvíjet další vývoj, jakože si nemyslím, že by na tom ženy měly ostrouhat. Musíme si uvědomit, že máme svoje funkce a musíme spolupracovat. Ani si nemyslím, že se ženy nebudou moci věnovat vědám atd. Věřím, že to půjde, ale že se musíme kousek vrátit a uzdravit se, abychom mohli jít skutečně dál.

A v tom, jak planeta přijala energie "euro-asia" spolku, tedy spojení slovanů a muslimů, v návaznosti na východnější védské společnosti, tak jsem ráda, protože za tuto civilizační desku jsem celou dobu bojovala a teď se napevno stabilizovala v dimenzionálním lidském, civilizačním prostředí planety a ta ji, jako patronka Afriky podporuje.

Pochopitelně, že někdo ve východní Asii, nebo v Jižní Americe může mít úplně jiné vjemy, které se týkají jeho zemí a jejich kultů. To jsou pro mě dost vzdálené oblasti a příliš s nimi nepracuju, píšu o tom, co je aktuální pro tuto oblast, kde žijeme.

<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter