Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 13.5.
Servác
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Dvě roviny
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 3.8.2023 (19:38:25)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 8.8.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


V dimenzionálním poli u sebe vnímám hlavně nutnost již odhodit všechny odsudečné a nenávistné postoje této společnosti, to je právě to oddělování dvou rovin.

Už je jasné, že do nového věku s pokročilou evolucí, prohloubením chápání, přijetím spirituality, Galaktickou federací a pochopení galaktických souvislostí, včetně složitější fyziky a dimenzionálních vztahů mezi jednotlivými druhy "polí" (třeba jak má civilizační pole a pohyby mas lidstva vlivy na planetární pole a počasí a další vývoj souvislostí), prostě tam neprojdou všichni.
Všichni na to nemají, to je evidentní.

A protože už dál není možné udržovat tyto dvě roviny pohromadě, musí si jít každý po svém a to máme právě v rukách my, ti co chceme evoluci. Protože je tedy nutné přestat zohledňovat postoje masové hloupé společnosti a přestat se tím brzdit. Oni naše postoje nezohledňují a ignorují a útočí na nás a nikdy s tím nepřestanou. My jsme tím deprimovaní a vracení nesmyslně zpátky, kvůli menším a vývojově nižším bytostem, které se jen instinktivně brání, protože podvědomě chápou, že takový přerod společnosti nesnesou a zemřou.

Ovšem my je nemůžeme brát sebou a planetární pole a příchozí vlivy z vesmíru nutí člověka jít dál, odhodit všechny tyto brzdy a útoky, doslova přestoupit a začít uvažovat a vnímat na vyšších rovinách a přestat se nechat deprimovat všmi těmito starými a zlými vlivy.

V dimenzionálním prožívání to znamená plně přestoupit na tu rovinu civilizace, planetárního jádra a sil v něm, kde se odehrávají všechny vzestupné proudy. Tedy dovolit si brát si ty energie a zabudovat je do sebe, v mysli se odizolovat od hlupáků většinové populace a přestat zohledňovat jejich názory, které celý tento proces zabíjejí. Ovšem oni nemají na nový věk, proto budou vždy proti tomu.

Jenže když to člověk neudělá, bude pořád zaházený těžkými nepřátelskými svazujícícmi silami.

Většina těch, co mají na evoluci, je zaházená naprosto iracionálními pocity viny, protože mají etiku, svědomí a inteligenci. A ti, co jsou pozadu a mají nějaké zvířecí duše, dělají zlo a nemají vůbec žádné výčitky svědomí, naopak mají pocit, že mají urvat, co dokážou.

A je třeba vyházet ty pocity viny, emancipovat svou mysl a duši a dovolit si plně a nerušeně prožívat ty vzestupné proudy z vesmíru, kdy je ten proces usměrňován a řízen Galaktickou federací, abychom dosáhli lepší evoluce, odstranili zlé stopy DNA, zlá traumata a dokázali přijímat nové síly a informace a tím dokázali zvednout svoji frekvenční úroveň.

Ty dvě roviny se budou vzdalovat, děje se to již nějakou dobu. Já jsem v r. 2021 ke konci musela přijmout vizi depopulace a začala jsem vědomě pracovat pouze s částí informačního pole lidstva, pouze s částí populace, zbytek vnímám jako nepříjemný brzdící tlak. Ten proces se neustále rozvíjí dále a nyní si člověk musí již definitivně vybrat, kam půjde, čemu bude věřit a nesmí dbát na ideu celistvého společenského konsensu, propojení a spojení celku, prostě to nejde.
Jedna část půjde pryč a je jasné, že když vyhrála GF, tak pryč půjdou ti, co chtějí zmařit vzestupný proces planety a evoluční vývoj lidstva.

Je to přirozené, přijde to, procesy zvenku i zevnitř. Když jsou lidi vedeni k bezpohlavnosti a zmařenosti, perverzi, násilí, digitální závislosti, jsou bezdětní, proces depopulace je nastartován i tímto, dále očkování, nemoce, přírodní pohromy, nedostatek, solární záblesky atd.
To přijde tak, jako tak.

Vše staré zemře, to, co nemá přístup do sfér a frekvencí nového věku a vývoje této planety a civilizace na ní.

Ta Galaktická federace fakt nehodlá odlétnout kvůli impotentním mužům, nějak se jim do toho nechce.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter