Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 12.5.
Pankrác
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Dvě roviny
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 3.8.2023 (19:38:25)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 8.8.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Je to dáno principem, že temnota násilím nechce pustit světlo, tak jako parazit nechce pustit svoji oběť.

Ten bláznivý slovenský anonym, který předvádí neuvěřitelný šokující středověk, je zástupce starého věku, toho, co končí, co přestává. Snaží se úplně bizarně uplatnit nějaké principy starého věku, kdy si přeje, aby vyjasňování, uzdravování a napravování sexuálních otázek, nebo prozkoumávání hlubin parapsychologie a technického teroru NWO bylo trestné. Aby zkrátka bylo o takových věcech zakázáno mluvit, aby kdokoliv, kdo s tím začne, byl okamžitě zničen usmrcením, nebo zničením mozku na psychiatrii, či jakýmkoliv jiným způsobem byl izolován od populace, kde jsou jedinci, kteří myslí stejně a s tímto si nepřejí být jakkoliv konfrontováni.

Tedy, středověk, hluboký mentální středověk.
Myslím si, že tyto záchvaty šílenství způsobují u tohoto slovenského anonyma, který miluje křesťany, USA a židy drogy. Protože se již mnohokráte přiznal, že bere pervitin.
V podobě jeho pseudonymů jako Ián Heroický, Drogy a iné, Klerik z Atmosféry a podobných, ke kterým stoprocentně patří, to si pamatuji od jeho výlevu někdy v roce 2021, kdy pod těmito pseudonymy v jeden večer odpublikoval nějaké své výkřiky a mě sjel anonymní nenávistnou kanonádou o tom, jak jsem lidská zrůda atd. Je to jeden a ten samý člověk a ten bere pervitin a dle svých slov byl "diakonom" v Liptovském Mikuláši a má dva červené diplomy.
Takže to musí být zfetovaný nekromanský hrůzič ve stylu albína z DaVinciho kódu. Pořádný psychopat a vychýlené hovado.

No ale dokonale reprezentuje to, co musí zemřít, tedy staré vyšinuté středověké zahovněné hodnoty starého věku, které vypěstovalo za své hrůzovlády NWO, jenž mělo historicky jinou zkratku a název, pochopitelně.

Tato temnota za žádnou cenu nechce evoluční růst a začínám si myslet, že když má tento magor pocit, že by mělo být trestné, že jsou hezký džinové z Galaktické federace docela dobrý v posteli a obecně muži cosi říkající o mimozemšťanech typu Galaktická federace tvrdí, že mimozemšťí velitelé nemají pohlavní orgány a rozmnožují se vizualizací světelného roje, tak si začínám myslet, že je v tom všem jeden velký a zásadní problém.

Mužská žárlivost a pocit méněcennosti proti fešáckým magickým krásným a mladým bohům z Galaktické federace, kteří nemají vůbec žádný problém se svou sexuální identitou, ani s obranou planety.

Co já s tím nadělám nebohá, no nic no, nenadělám nic, musím počkat, co se bude dále dít s dimenzionálním polem.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter