Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 13.5.
Servác
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Dvě roviny
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 3.8.2023 (19:38:25)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 8.8.2023 >



Na tomto webu řádí jakýsi slovenský anonym, který je podle mě od NWO, má přesně ten styl uvažování, který jsme museli zvrátit během dimenzionální války.
Mě nesnáší, což se nedivím, protože má v hlavě formát NWO, tedy jakési šokující malosti, vykloubenosti a odchýlenosti od čehokoliv normálního.

Toto např. sepsal o mě, v nenávisti nad tím, že jsem jeho favoritovi Mister NS negativně hodnotila jeho pokus naházet na juliána, dalšího autora tohoto webu, zálibu ve znásilňování, ač pro to nemá sebemenší podklady a naopak tento autor Mister NS se prezentuje kolikrát dost podivnými významy skrze špatné fotografie:



" Čtenář - 8.8. > čtenář> Čo chcete od tej, ktorá káže vodu a pije víno ??????
Napríklad:

> PřilítliMimozemšťani>


Už to, že mám "sex" s nějakými vyššími inteligencemi, je hrozné tabu v této společnosti, protože je křesťanská a tam přece nešukala ani maminka Ježíše Krista.
V šamanistické společnosti je to asi pochopitelná normální záležitost, že "sex" jakožto forma spojení je prostě součást života a když žiju duševně s Galaktickou federací, tak jaksi se vším všudy.

Čtenář - 8.8. > čtenář> Všetko, čo napísala, musí byť dôkladne archivované pre políciu a ďalšie trestné zložky

Čtenář - 8.8. > čtenář> A tiež pre chobomyseln ý ústav

Čtenář - 8.8. > čtenář> Napriklad napísala aj toto:

NWO se stále snaží uchvátit co nejvíc, vesměs jde o takové zatvrzelé zešílelé šmejdy, kteří se nejsou schopni a ochotni ještě nějak vychýlit ze svého destruktivního kurzu a všelijaké kusy odporného vesmírného odpadu.

Ještě pořád fungují, ale už bez těch okultních vrstev, bez mimozemské pomoci a bez dimenzionálních entit. Funguje bezvěrecký materiální odpad, náckové, v nějakých laborkách.

Při běžném denním prožívání už dejme tomu nezažívám nějaké útoky, oproti minulosti, vnímám akorát věčný vyčerpávající a stresující a zneklidňující vliv 5G, ale žádné přímé cílené útoky.
Nejvíc útoků vnímám před spaním, na rozhraní bdění a spánku.

Kupř. nedávno jsem slyšela jakoby z polštáře prdnutí, doslova jako když by někdo měl zadek v mém polštáři a tam si prdnul.
Prakticky za to nemůže můj polštář, ani nemám v polštáři něčí prdel. Ale člověk uslyší z polštáře do ucha prdnutí a pak debilní chichot.
Normálně by si člověk řekl - strašidla.
Ale strašidla zas takové kousky nedělají, tohle je NWO.
Člověk má v sobě takových nanotechnologií, že není nic snadnějšího, (když se prodávají ochranné spreje na kola proti krádeži s neviditelně malými nanočipy), aby to člověk někde vypil, vdechnul a ta malá srajda se člověku někde usadila na sluchovém nervu. A pak - stačí kosmologicky tupé hovado, které si myslí, že toto si může dovolit, protože nevěří na žádné vyšší síly a "hůř než zlí duchové a peklo dohromady fenomén" je na světě.

Spojení špíny a nízkosti lidské ubohosti a idiocie a vyspělé technologie.
Opice se zápalnými granáty.

Protože se mi to nestalo poprvé, tak jsem se nelekla a vydala se ty výtečníky stopovat myslí. Opět - jak psal tommo, přesně, laborka, starší design, tam opět příslovečný mrtvolný strach, že tam jsem a dívám se na ně, jeden vyzval toho, co prděl, který byl v nějaké speciální kóji, nebo zařízení, ať z toho okamžitě vyleze a pak ho nasměroval do nějakého světelného zařízení, vypadalo to jako komora plná světla, ať se v tom schová, že se mi tím ztratí z dohledu.
Usnula jsem, toto se mi děje hlavně před spaním.

Dřív se mi to dělo i v bdělém stavu a navnímala jsem nějaká prostředí a technologie, které k tomu byly používané, všelijaké rámy, zařízení, holografické projektory atd.

Prostě jsou to laborky a v těch laborkách je umístěný nepřiznaný, nebo klidně i přiznaný technologický arsenál. A ty laborky obsluhují odporné špinavé, kosmologicky nechápavé, tupé, zavržené, zatvrzelé odporné nízké bytosti.

"""



Takže tomu chorobnému myšlení vadí, že vůbec popisuju, co se mi stalo a děje a kvůli mé nechuti a opovržení vůči křesťanství a používání vulgarit (když mám čest s takovým materiálem...) mě chce ideálně úplně vymazat z povrchu zemského, zavřít do blázince, kdyby to bylo možné, sehnal by otýpku na podpal hranice atd.
A na to, jak jsem kontroverzní a jak by se mohl chytat výživnějších kousků, mu vadí zrovna toto, z hlediska práva nevinnost a čirá studánka.

No, ale to je realita, takto to probíhá, jak to popisuju.

A ta válka se vedla přesně proti takovým vychýlenostem, jako je třeba tento slovenský vyšahaný anonym, třeba je to normální nekroman na piku, ale zrovna tato podivná hovada se snaží roztáhnout svůj vliv do naší civilizace, takové podivné úchylné obskurní, hůř než středověké přístupy.

Musela jsem se takto vyrovnávat třeba se skupinami otroků NWO, kteří byli ze strany NWO uneseni, byli vysazeni na jedné planetě, ale jenom muži, byla jim vymazána paměť na ženy, na existenci druhého pohlaví a byly s nimi vedeny hrůzné experimenty, kdy jim bylo vštěpěno, že ženy nejsou a jedinou existencí je muž a jejich sexualita byla převedena na homosexuální. Staly se z nich takové divné tupé muly, které jsou potom nasazovány v dimenzionálních válkách jako palice těžké demence, protože když jsou konfrontováni s čarující ženou zacházející s dimenzionálními technologiemi, je to největší podraz v jejich životě a oni nenávidí ženy, protože to v sobě mají hluboko potlačené a vymazanou paměť a bojí se jich, jak jsou pochroumaní.

A s takovými divnými existencemi jsem byla konfrontována a musela jsem s nimi mluvit, nebo poslouchat jejich demence. Je to na úrovni toho slovenského anonymu, taková krutá, úplně vychýlená demence.

To si tu pěstovali Drakoniáni, aby skrze otravování těchto podivných existencí znemožňovali normální psychické rozhraní a společenské usnesení, aby neustále narušovali cokoliv zdravého, vývojově přínosného atd.

Naštěstí už se s touto krutou demencí setkávám už jenom na internetu, už mi to nehučí do hlavy.
Je to tak šokující nízká demence, až to člověka dezintegruje, protože to je jako když high-tech mluví s vagonem bahna.

Zdá se, že ten vývoj dále, dimenzionální, je prostě jen pro omezený počet lidí. To chce mít pro toto cit, vlnu v sobě, která to chytá. Galaktická federace je vzestupný, duchovně evoluční moment ve vývoji lidstva. Kdo to nechápe a je vagon bláta, s tím to nehne, to člověk musí být vcelkově někde jinde, mít pro to již ten evoluční stupeň.

Proto věřím, že toto dopadne dobře, ale lidstvo bude silně zredukováno, až na těch 20%, i když to samozřejmě může dopadnout i lépe.
Společnost je v tomto bizarní, to, co píšu, asi nechápe úplně nikdo, ale některé podněty jsou přístupné prostě jen těm, kde se mají za co chytat. Po ostatních to sklouzne, nechápou to od A do Z a ještě mě za to chtějí perzekuovat.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter