Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 13.5.
Servác
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Dvě roviny
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 3.8.2023 (19:38:25)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 6.8.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


No a pak se budeme vyvíjet dobře, evolučně vpřed, budeme muset spirituálně zvednout ten hluboký propad, který se stal po pádu Atlantidy, ze zvířat, které žijí stylem predátoři a kořist, se stát zase lidskou společností, která se stará o všechny členy a kde je rozvoj a duchovní evoluce hodnotou, kde je ctnost a inteligence brána jako dobrá vlastnost.

Pak se nám bude průběžně čistit a zdokonalovat DNA, takže každá další generace by se měla rodit méně neurotická, měly by rozbujet vědy o zvuku, mělo by se zvuku začít využívat k léčbě a evoluci a takto časem dospějeme k důstojné společnosti.

Pokud se tak ale nestane a na zemi má zůstat plný počet tohoto nekvalitního obyvatelstva, čemuž nevěřím, ale kdyby se to tak mělo dít, tak svět pohltí Islám, jakožto nejdokonalejší forma civlizačního řádu a pořádku, který je plně přizpůsoben primitivnímu lidskému DNA současnosti, tedy s kamenným a neměnným řádem udržuje společnost v patriarchálním kruhovém magickém a hierarchickém uspořádání a je zatím nejspolehlivější a nejstabilnější formou, která se nejméně pere s nízkým DNA a nejvíce vyhovuje polozvířecí geneticky poškozené společnosti. Což je celosvětové, kdyby sem přišel reálně Islám, tak chlapečci nás bránit nebudou, pár dnů budou dělat, že se jim to nelíbí a pak si jejich nízké DNA rychle zvykne a bude se mu to líbit.

Ukazuje se, v naší společnosti, že ženská emancipace je ve skutečnosti nemožná, že je to idealismus, který narušuje mužské DNA, muži jsou pak neschopní a nezodpovědní, nestarají se o své děti, nenávidí ženy, ženy nejsou schopny využít možností důstojně, ale zneužívají svoje nová práva proti mužům a nenávidí muže, kteří jsou slabší a slabší.
Je za tím misogynie aplikovaná Drakoniány, jejich nenávist k ženám se aplikovala do lidské společnosti.
Ale naše společnost je schopná fungovat pouze na patriarchálních základech, kvůli nízké evoluční úrovni, ovšem do patriarchátu nepatří nenávist k ženám, to je ten problém.

Takže jsou 3 možnosti, co může být:

Nový věk s Galaktickou federací, konec světa s jadernou válkou, nebo postupné ovládnutí světa islámem, což je však přes to všechno dost nereálná verze, protože 5G, HAARP, jaderné zbraně atd. to prakticky neumožňují.
Ale kdyby tyto technologie nebyly na světě, dopadlo by to tak.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter