Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 12.5.
Pankrác
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Dvě roviny
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 3.8.2023 (19:38:25)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 6.8.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Zatím to tak holt vypadá, že to je přesně takto, alespoň to tak chápu.
De facto probíhá Armageddon, tedy konec věků a časů, doba, kdy se na této planetě stane něco převratného, obrovského, de facto se zřejmě jedná o obrození lidstva, kdy se znovu spojí s galaktickými mimozemšťany, které tu tradičně vystupovali v rolích hodných džinů, pohádkových čarodějek a vlídných bohů a setřeseme vesmírný globalistický zločin, prostě zástupce těch, co nenávidí lidskost a nectí postoj, že je zájmem všech společnost zlepšovat.
Obnovíme si paměť, otřepeme se z hnusné choroby, staneme se dokonale imunní vůči těm parazitickým hnusným silám NWO. A nadále již budeme udržovat dokonale lidskou společnost ve zdravé formě, při plném vědomí a stoprocentní informovanosti, s jasnými vědomostmi a aktivním spojením s Galaktickou federací.

Tzn. pověstné Království boží, případně muslimská obdoba Ideální chalifát po události Svaté války.
To je jedno a to samé, ta stejná událost.

No jo, ono to přijde, já tomu věřím.

Jenže realita je přece jenom jiná, než v těch naducaných růžovoučkých proroctvích. Galaktická federace kupř. není plná cukroušů s lobotomií, kteří nás neustále milují, neustále nic nedělají, neustále posílají už dlouhé roky stejně hloupé infantilní zprávičky atd.
Ne, jsou tam velice inteligentní lidi, kteří sice vůči lidstvu mají nějakou shovívavost, ale jenom vůči lidstvu. Ne vůči tomu odpadu, který je v tělech lidí a nemá to lidskou duši.

Takže stejně jako já vyhodnocují kritický práh debility (netrklo je, že na rameni drží magnet??? → nechť zdechnou) a některá forma demence jim už taky nepřipadá roztomilá. Takže jim nepřipadá roztomilé, jak věda lže a davy dementíčků věří, že 5G je zdravé. To prostě vyhodnotí jako odpad, co má být zničen a já jim fandím, co by tu taky bylo za mimozemšťany, kdyby byli infantilní milovníci úplných vypatlaných dementů?
Analyzují tuto rasu a jasně to separují, na ty, co budou a nebudou žít.
Armagedonnem pokud vím taky nemají projít všichni. Mají být jasně rozděleni. Do nových, šťastných, vyřešených časů mají projít jenom ti, co jsou toho hodni.

No a já si myslím, že dnešní člověk má přestat věřit na svý náboženský a materialistický píčovinky a hezky zvládnout základy technookultismu, jinak je v hajzlu. Bez pomoci Galaktické federace ho rozfláká každý vagabund s létajícím talířem a když se lidstvo vzpírá Galaktické federaci a ještě ohrožuje planetu, je třeba ty debílky sejmout.

Já mám z reakcí této populace už těžké trauma, nikdy bych nečekala takovou vypatlanou debilitu, rozjívenost, nezodpovědnost a absolutní důvěřivost v nejhorší ksindly.

Nejdřív svině Křešová zblbla všechny český nány, že Galaktická federace preferuje USA a Elona Muska, pak přitáhla Rourana a na toho se nabalili další idioti, všichni velitelé flotily.
Je to urážející to vidět, slyšet, poslouchat, teď jsem zahlédla na FB, jak si z toho někteří dělají srandu, což se jinak nedá:

https://www.youtube.com/watch?v=QCr2fRTdOSU

okolo 59. minuty, hovoří nějaký "banán"
"Narin je jedno velký egoistický hovado z rodu Arkturus, je to láska, já jsem ho měl velmi rád. Je to manipulátor, to víme všichni, ten člověk to umí a dostal na starost velitelství té největší flotily, Arkturus, nicméně v tuhle chvíli si myslím, že už velitelem není. Ještě před nějakou chvílí byl, ale jeho síla slábne. Může to potvrdit jeho bratr, který má teď flotilu na starost, já jsem byl na jeho flotile, mluvil jsem s jeho bratrem, měl jsem možnost se setkat s jeho posádkou. Velitelé nemají žádné pohlavní orgány."

Já nevím, podle mě je tohle jasně akce NWO, resp. tajných služeb, stejně jako kdysi dávno s Aštarem Šeranem, prostě zaplatili bandu totálních hovad a trotlů, aby ze sebe dělali blázny, kecali totální nesmysly a tím definitivně zdiskreditovali jakékoliv poselství typu toho, co dělám já.

Protože já jsem za tuhle věc doopravdy obětovala život, jsem v kontaktu, celý život je to pro mě téma č. 1, jsem hodně zdevastovaná po té hrozné válce, přesto je nulový zájem o to, co říkám a úspěch mají tyhle podvratné kriminální živly, které si ze všeho dělají prdel a jsou placený za to, aby sesmolili co nejhorší blitky.

Ale Galaktická federace je přesto všechno realita.

A když vidí, jak dementně se chovají český lidi, tak už to zabalili, staré plány jsou fuč, už od Čechů nikdo nechce, aby dělali nějakou cestu do nového věku, protože je evidentní, že na to nemají, celá věc se přesunula do vyšší politiky a plánuje se cílená likvidace 80% lidstva.

Ale říkám, já už se s tím nehádám, takhle je to v pořádku.
Já bych taky nechtěla zachraňovat infantilní vypatlané blondýnky, co věří takovýmto sračkám.
Pokud má kdy být na této planetě nový věk, vyspělá společnost a vysoká civilizační úroveň, je v pořádku, když tento materiál pojde.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter