Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 13.5.
Servác
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Dvě roviny
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 3.8.2023 (19:38:25)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.8.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Situace je v kostce taková, že tento strašně zlý přístup k lidem je prostě jen východiskem, ničím jiným.

Planeta byla dlouhodobě v zajetí zlých sil a jediná možnost, jak ji osvobodit, byla tato vzestupná událost. GF musela narukovat, já s nimi (jinak na této planetě opravdu nemám zapotřebí vůbec být) a dokázali jsme díky kosmické pomoci porazit zlé mimozemšťany, kosmologicky zlomit nároky Drakoniánů a zavřít zlé brány ze zlých časoprostorů a nastartovat vzestupný, obrodný proces pomocí dimenzionálních technologií, vyčištění kultických vřídel, když planeta přijímá silné záření zvnějšku.

Přičemž to, co jsem dokázala, není normální, proti takovým jako jsem já je tato společnost extrémně vysazená, má sítě udavačů, hrozně hodných lidí, co chtějí pomoci do blázince, nebo do hrobu, psychiatrie, odsuzování, výsměch atd. ... včetně náboženství a všech ostatních vypatlaných ideologií má zkrátka tento svět extrémní pojistky proti takovým, jako jsem já.

No a stejně se nám to podařilo.
Což je super.

No ale je tu systém 5G, ostatně kdyby tu nebyly takové věci, zkrátka kdyby tu nebyla civilizace s technologiemi ohrožujícími veškerý život a ve výsledku planetu, tak by asi GF nezakročila, protože zákrok tady byl extrémně nebezpečný, právě kvůli nízkosti obyvatelstva.
Ale jaderné zbraně, kyborgizujícíc tendence, 5G, no zkrátka museli jsme.
To je jedno, že nás tady nemají rádi.
Půjde pryč 5G i ten dobytek, co odmítá pochopit, že to je škodlivé.
Já to chápu v kosmologickém rámci jako spravedlivost.

Já jsem se za svůj život porvala, chtělo mě vysmažit NWO paprsky smrti a dezintegračními psycho útoky, chtěli mě dohnat k sebevraždě, populace mě nenávidí a já nenávidím populaci. Ale přežila jsem, dala jsem do toho všechno. Mám právo na život.

Hovado, které nerozrušuje držící magnet na rameni a které vehementně odmítá pochopit škodlivost mikrovlnného záření, nebo existenci mimozemských civilizací, nemá právo na život.

Je tam krutý nepoměr v tom, co kdo dokázal a jak myslí.

Ten dobytek se zatím o nic nikdy snažit nemusel, ale zaplatí.

<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter