Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 13.5.
Servác
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Bůh jako nejhorší démon
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 5.7.2023 (21:16:29)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 13.7.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Jsme vlastně v chaotickém období nejradikálnějšího přerodu civilizace, z hodně násilím utlumovaného a debilizovaného stavu ducha a vědomí do plného prozření do galaktické reality a přizpůsobení se novému stavu.

Je to nutnost, v tomto případě velice dramatický přerod, který bude nutně obnášet i redukci rasy v jejím počtu. Říkám, holt když máme nad hlavami drnčidla 5G a strejci ze zločinných sdružení mají k dispozici psychotronický arsenál, musíme se z toho dostat poznáním a spojením se s Galaktickou federací, která nám umožní pochopit rámec věcí.

Což právě souvisí s tou duchovní krizí - viz. co jsem popisovala v komentáři výše, vše je rozdrobené, chaotické a chybí teoretické i praktické uchopení věcí, neexistuje žádný manuál, žádná věda o okultních, čarodějných záležitostech, která by měla hlavu a patu.

Existují vhledy a příspěvky jednotlivých osob.
Z mojí zkušenosti vím, že ty žido-zednářské lóže, které dělají reálné okultní začarovávání, i pomocí těch různých technologií, nebo postaru pomocí nějakých relikvií, tak jsou omezení.
Jsou zastaralí, oni jedou "klasiku", jsou ceremoniální, těžkopádní a vlastně oslovují zlé entity, tedy Jehovu, ale hlavně entitu "vesmírného viru", tedy kruhu archontů, vesmírných zločinců. To je soustava, která byla poražena Galaktickou federací a vyššími mocnostmi.
Upínají se doslova k ceremoniální debilitě, to je cíl, ta debilita, uhasnutí ducha, nadějí, všeho dobrého, tyranie strachem, začarovávání strachem a deptáním, pokleslostí, nízkostí, mrzkou ubohostí.

Toto bude dělat jenom kosmologický debil, nikdo jiný. Takových kosmologických idiotů jsou plné žido-zednářské lóže, alespoň jak jsem to zažila v rámci svých psychických vjemů.
Jsou zastaralí, vycházejí ještě z dob, kdy nic nebylo jasné, bylo snadné takto zastrašit člověka, když netušil, co to je galaxie, co to je černá díra, že existují mimozemské rasy, že byla Atlantida, když nevěděl, co to je reptilián, nebo šedivák, když si neuměl představit, že "kouzla" jsou ve skutečnosti high-tech.
A tak věřili v Jehovu, jehož síla byla v těch dobách značná, protože jednak nebyl ještě poražen, což reálně nastalo až v minulém desetiletí tohoto tisíciletí, takže je to věc značně nová a ani nebylo možné, aby byl poražen, protože lidstvo nemělo jak to pochopit, reálie toho, co se dějí.
A tak tyto zasvěcenecké lóže ve skutečnosti taky vědí kulový, jsou zastaralí a dnes, z kosmologického hlediska, jednoznačně na straně zločinu.

Vše je nové - celá magie a okultismus je jenom kooperace mysli skrze mimozemské a dimenzionální technologie v této planetě, které jsou dále přesměrovány na konkrétní mimozemské skupiny a ty mají moc případně něco reálně změnit.
To je bezprostřední moc, hmatatelná, fyzikálně reálná a nejsilněji se projevující.

Potom samozřejmě existuje v tom všem "obyčejná", přírodní spolupráce lidské mysli, planetárního, galaktického, vesmírného a kosmického pole, universa, jenže to je právě to, že tyto výkony a programování jde vždycky skrze mimozemšťany a ti jsou bezprostředně nad námi, buď technicky, nebo duchovně a ti podle toho taky jednají.

Je potřeba tyto věci začít chápat, nebo je alespoň připouštět, samozřejmě ale nemá smysl z něčeho takového dělat reálnou informaci, dokud nejsme v reálné komunikaci s Galaktickou federací.
Je to moje domněnka a jsou to moje závěry a myslím si, že to je směr, kudy se ubírat.

Starý okultismus skončil, už nemá smysl, už jsme překonali ty doby, kdy jsme nic nechápali a vše pro nás byli bohové a čarodějné věcičky a mýty a nepochopitelná mystéria. Zároveň ale je třeba znova vnímat magickou realitu vyšších frekvenčních světů, protože ta zůstává neměnná a s tou všechny vyšší civilizace pracují a tím se vyvíjí.

Nového ještě není nic, vše je ve vývoji, chaosu, domněnkách, hledají se nové pojmy atd.

Podstatná pro tento rozvoj je naše země, protože máme vše, co potřebujeme.
Jednak kultické zázemí této naší země, kde se nachází silné programovací centrum s bezprostředním napojením na kosmický proud a které je jedinečné a církevní zpomalenci se z toho můžou zbláznit, z takové kacířské a příšerně bezbožné země.
Jenže to je naše síla, naše jedinečnost tohoto národa, že dokážeme doopravdy myslet a vyvíjet, ne jen rigidně mlátit hlavou do zdi.
Proto je tu v takové neoblibě náboženství obecně, máme tendenci vyvíjet, myslet, přeskládávat věci a hledat novou logiku.
Zároveň k tomu máme vše, co potřebujeme - jako slovanský národ, do doby, než se tu zvedla faši vlna, jsme měli zprostředkovávané i poznání z Ruska, které je mnohdy hlubší, než ze západu, máme svobodu kultury i vyznání, máme dost materiálního i vědeckého vybavení, poznání a náhledů.

Jsem smutná z toho, co se v naší zemi děje, ale věřím, že se podaří tuto idiotskou vlnu definitivně porazit a že dokážeme splnit náš úkol, vyvinout cestu do nové éry.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter