Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 13.5.
Servác
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Bůh jako nejhorší démon
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 5.7.2023 (21:16:29)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 12.7.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Jak křesťanství dokonale nefunguje, dokazuje stav české společnosti.
Tady je článek o léčiteli, který se nechal zavraždit a tam je posudek od nějakého religionisty:

https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/kutnohorsky-lecitel-vrazda-sekta-soud-znalec-zdenek-vojtisek.A230712_112550_domaci_misl


" Skupina, která se utvořila kolem samozvaného léčitele, byla podle Vojtíška jasně a nepochybně náboženským společenstvím založeným na tradici západního esoterismu.
„Není to nic mimořádného. Existence nových náboženských hnutí je v české společnosti zcela běžná, existují jich desítky, ba i stovky. Jedno je státem registrováno jako církev,“ podotkl u pražského městského soudu znalec.
Znakem takzvaných nových náboženských hnutí je přítomnost charismatické autority – vůdce. „Charisma je v odborném významu přístup jednotlivce ke zdroji nadpřirozené moci, nebo alespoň moci mimořádné – zjevovat pravdu o životě jednotlivců, o jejich minulých životech, o budoucím vývoji světa a podobně,“ vysvětlil Vojtíšek.
Na základě tohoto charismatu vzniká pevný vztah mezi vůdcem a jeho následovníky: učí se přejímat jeho zvyky, preference, názory a postoje. Chtějí vyhovět tomu, co vůdce považuje za správné."""


Jedno ze šílených hnutí je zaregistrováno jako církev, to řekl pěkně.

Absolutně destruktivní je ten příklon lidí k duchovním charismatickým vůdcům, je to strašně otravný jev, je to tím, že nemáme vlastní napojení.
Což křesťanství neuvěřitelně dlouho naplno blokovalo, rozvíjení této schopnosti, protože to je vlastně gnostický přístup, tedy normální magie a duchovno, jak je to chápáno úplně normálně všude po světě, protože tak je to tak, jak to je.
Jenže křesťanství je rigidní manipulativní ovladač a uzurpovač myšlení a funguje na strachové bázi poslušnosti k Bohu a dělá tím osobnost člověka snadno dezintegrovatelnou, ohrozitelnou a nestabilní, kdy vsugerováváním jakéhosi Boha a jeho moci dokážou strachovými metodami snadno člověka donutit, aby se proklel.

Jediným východiskem z toho je mít vlastní napojení, tedy vytvořit si pouto vlastní sféry propojení se Stvořitelem, vlastní atmosféru, podmínky a pracovat na stabilitě.

Člověk potřebuje propojení s vyššími sférami ducha, ale vesměs to jde přes kultické systémy, prostě přes místní vyzařování, a potřebuje se sdílet s nějakým typem morfogenetického pole.
Které je ale potřeba vnímat, cítit, ne jen v něj věřit. Zkrátka je potřeba snést "modré z nebe" do sebe, být přímo v napojení, mít vlastní přístupy, nebýt jakkoliv závislý na něčem vzdáleném a nepřítomném.

Ty kultické síly jsou dost romantické, vlastně poskytují všechny ty barvy, nálady, vůně a příběhy, které tento stupidní šedý strohý svět zakázal a vymazal na ně vzpomínky. Je to "atmosféra", spirituální vlivy konkrétních míst, které jsou mnohovrstevnaté, poskytují možnosti nízké i super vyspělé.

Potom člověk nepotřebuje vůdce, vlastně to je i poselství Galaktické federace, ta po nás právě chce, abychom jednali za sebe ve vlastním propojení s vyššími silami, abychom měli vlastní energii a rozum a nápady, abychom se ani na ně neupínali plně jako na vůdce, ač autoritou určitě jsou.

To prostě není řešení, mít vůdce, to je hloupost.

Sama kdybych nebyla protivná a nabroušená a nebrala si servítky, tak bych jistě taky někde nabrala ovečky a mohla jim dělat pastýřku. Vlastně je to hodně psychotická věc, protože správný šílenec, resp. někdo v napojení na mimozemšťany, zkrátka někdo, kdo komunikuje s vyššími inteligencemi a má nějaké parapsychické rozšířené možnosti, by se měl vyvarovávat vedení nějakých přiblblých sekt.
Pokud je k tomu veden těmi silami, tak je to většinou něco špatného.
A některý lidi jsou jak zhypnotizovaní a vyloženě vyhledávají nějakého dezintegrovaného šílence, aby si mu mohli lehnout k nohám a nechat se vést.

Přitom prakticky nikdo nic neví, křesťanství selhalo, existuje esoterická cukrová blbárna, plno nábožensky naladěných ovcí, které se shlukují kolem narušených bláznů, nebo pragmatických vydřiduchů a pak se ještě děje krutá okultní válka vedená židozednáři a proti nim stojí lidi jako jsem já, tedy životem zaškolení šamani a vědmy, kdy stojíme proti psychotronickým a okultním útokům. A to doufám, že to má skutečně větší vliv, než jen na moji osobnost. Že je to něco platné v poli planety a lidstva, nebo národa alespoň.

Nějaká teorie toho, co se děje, že by jako někde existoval spis typu :
"Základy moderního okultismu"
ne, to se neděje.

Církev mlčí, protože ta nepotřebuje šířit světlo, esoterická cukrová blbárna o tomhle ví hovno, amatérští prakticky v tom žijící lidi jako já těžko hledají slova a žádné reálné principy, jak co funguje, nikde nejsou.
Zasvěcenci jedou buď ve zločinu, nebo ví, že toto nemůžou debilním ovečkám vyjevit, protože by ovečky nadělaly pořádný panický chaos v časoprostoru.

Přitom, je nutné najít řešení, kam dál a je doslova nutné podchytit nějakou novou vědu o okultismu, udělat tuto civilizaci chytřejší.
Tedy vědomou a vědomě používající magické principy, jak ve vědě, tak v zacházení s psychikou.

Což jako s pověrčivou zhysterčenou masou blbounů dost dobře nejde a když tu je tak brutální psychotronický zločin, kdy běžný člověk není schopen rozeznat, kdo mu co dělá z vnějšího prostoru a nedokáže odlišit dobro od zla, tak pořád doufám v depopulaci a vyčištění lidstva od idiotů. Jeví se to jako nejschůdnější a nejrychlejší a nejjistější cesta.

Kdyby tu nebylo 5G, psychotronické útoky, prosím, nechť si tu lidstvo ještě žije ve středověku a hluboké demenci ještě dlouhá tisíciletí.
Ale já jsem přesvědčená, že inteligenti jsou schopní pochopit nejzákladnější principy a hlupáci, idioti, náboženské blumy a podobní by měli zavřít huby a přestat se roztahovat se svými právy šířit idiocii zcela volně a svobodně.






<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter