Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 12.5.
Pankrác
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Bůh jako nejhorší démon
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 5.7.2023 (21:16:29)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 11.7.2023 > Tommo> 


Je dobře, že se nevzdáváš a bojuješ, jdeš dále, skrze lekce různých poznání.
Já si myslím, že každý s normální rozvinutou psychikou a duší v tomto světě trpí. Ten systém je sám o sobě tak vykotlaný, je to pro mě nesnesitelné odmalička. Na jednu stranu tu máme "rozumné vědecké stanovisko", které je o materialistickém ateismu a to je dogma jakéhokoliv vyššího typu vzdělání a vědeckého poznání. Přitom nehmotné schopnosti mysli, typu dálkového vidění a dalších záležitostí, jsou víceméně prokázané. Tak kde to jsme? V totálním temném středověku, kde je etika jenom nějaká stylová věc, kterou člověk může realizovat, když se mu chce, nemá žádný praktický přínos a význam.
Přesto tato amorální vize vládne společností. A přesto, že vládne tato amorální vize, si tato společnost na místě "duchovnosti" vydržuje další satanistickou příšernost, Církev. Něco, co přímo odporuje jednak oficiálnímu narativu materialismu, ale dokonce to je bráno jako povolené místo pro šílenství, pro nelogickou víru, která se nezakládá na vůbec žádných skutečnostech. Takže jsou dva povolené směry - bezetické pragmatické bezvěrství a institucionární šílenství, křesťanství. A kdo je někde mimo těchto dvou zvrhlostí, nebo nedej bože má reálné spirituální zážitky, tak je touto společností hanoben, šikanován, pronásledován a likvidován.

Takže ve výsledku nejlepší a mnohdy i nejchytřejší lidi končí zle a bez vzdělání, zato nejhorší havěť společnosti okupuje univerzity.
Už to je důkaz, že odporné židovsko - jehoviánské vedení společnosti skrze církev a později jezuitské akademie je zlo, démonské vedení společnosti, bezvýchodné peklo.
A je potřeba to svrhnout.

Bohužel, máme děsivě nahnuto a snad nás zachrání Galaktická federace, protože je tu ten efekt, který jsi skvěle popsal, díky za rozepsání toho zážitku, ano, to je to hrozné, likviduje nás NWO pomocí psychotronických vehiklů, které mají již od 60. let a "boom" tohoto svinstva zřejmě nastal v 70. a 80. letech 20. století.

Ten zážitek z prostoru, kde se nedá čeho chytit je zvláštní, věřím, že něco takového je realita, že jsme ukotvení v konkrétních časových konstelacích a když je ztratíme, začne se rozpadat identita a vlastně asi ani není možné se sebeidentifikovat. V knize od manželů Tichoplavových, kteří popisovali ruské psychotronické a časové pokusy, jsem se dočetla, že dělali pokus s časovým ukotvením lidí, že jsme prý naladěni na nějakou osu v galaxii, která udává náš čas a že dělali pokus, kdy konkrétního člověka vychylovali v čase a prý zjistili, že to jde ani ne o dvě vteřiny, jinak ten člověk zemře.
Běhm dimenzionální války jsem neustále lítala v čase, naštěstí drtivá většina komunikace byla do relativně nedávných dob 2012 - 2015, po různých mimozemských a NWO základnách, ale některé časové proluky byly i tisíce, miliony, nebo dokonce miliardy let staré. Šlo ale o cesty mysli, nikoliv fyzické osoby.
Čas je věc, kterou nechápeme a je viditelně velice důležitý, my ale o něm nevíme vůbec nic.

A zážitek ze špinavé laboratoře s dvěma špinavými pěšáky, věřím, že to byla absolutní realita, je to velice pravděpodobné, ano, přesně tak se všelijaké tyto hnusné zrůdičky od NWO projevují, tak jednají.

Ano, oni mají tyto odporné psychotronické technologie, kterými nemilosrdně namíří na člověka a zlikvidují nějaké to jeho přirozené časové ukotvení, vlastně poškodí přirozené usazení od přírody, poškodí spojení, poškodí duši, dezintegrují psychiku, rozhodí normální nastavení.
Je to zločin, definitivní zločin, je to de facto duševní vražda.
A tihle špinavci si mysleli, že se jim to nemůže vrátit, protože oni jsou bezvěrci, špinavé nízké materiální svině, oni nevěří v duši, ve spiritualitu, v kosmický zákon.

A když se začaly dít věci, že se do věci vložila Galaktická federace, tak začali zjišťovat, že se jim to může vrátit a krutě, já jsem se jim taky takhle zjevovala a rovnou je zabíjela. Nebyla jsem samozřejmě v těch prostorách, nebyla jsem u ničeho fyzicky, ale doufám, že to nebyla iluze a že jsem je zabíjela doopravdy.
Proto z toho mají nahnáno, už jenom z toho, že se jim tam ta osoba, kterou takhle sjíždějí, objeví. Protože po prvotním smutku a opovržení je hned druhý krok zjištění, co to je za chrobáky a jejich poprava.

Nevím, jak toto přesně funguje, myslím si, že to fungovalo hlavně díky propojení s kosmickými silami a mimozemšťany. Vymlátila jsem do těchto hnusných sviní veškerou svoji nenávist, veškerý vztek, byla jsem v děsivých dezintegračních stavech, kdy jsem věřila, že nepřežiju a dodnes se trochu kolébám v dezintegraci, ale už je to lepší.

Když člověku nějaké svině dezintegračně rozkopnou přirozený časoprostor, těžko se dává zpátky.
Mě v tomto velice pomohly ty stavy, kdy jsem "bydlela" v černé díře nekonečna, kvůli nulovému bodu, pobytu ve středu hurikánu, restartování a přirozené přenastavení chaosu v nový ukotvený řád.
A žiju a bojuju proti těm sviním.

Nějaký špinavý bezvěrecký zrůdy, co nechápou kosmický zákon, si můžou kousek od tvého baráku ze špinavé garáže spustit psychoteroristickou kanonádu, kdy člověku rozkopnou časoprostor a začnou se k němu chovat jako jeho majitelé.
Větší děsivou nenávist jsem nikdy nezažila, s pomocí Galaktické federace se mi ty špinavé nicky podařilo setřást.
Je to nehoráznost, která se neodpouští a nezapomíná.
A doufám, že se ty duše po smrti rozpadnou.

K tomu, abychom se dokázali z tohoto hnusu a zločinu vyhrabat, může sloužit jenom poznání - to znamená reálného spirituálního výzkumu a bádání, s výsledky ve prospěch lidí, což je právě opak těch "oficiálně věřících", kteří se tady se svým kamenným srdcem předvádí na tomto webu naprosto běžně.
Ignorace mé výpovědi, udávání, šikana.

To jsou "věřící", tedy tato verbež nesmí dostat ve společnosti znovu slovo. Jsou to nejhorší lidi. Kdo jde k Jehovistům, tak musí být šílený blázen, nikdo normální se do něčeho takového nenamočí.
Žijeme prostě obklopeni děsivou sebrankou a ta nás vede do zkázy a menší počet duševně vyvinutých lidí s rozšířenými parapsychickými schopnostmi a větším osobním svědomím a vědeckým potenciálem atd. je násilím dezintegrováno nějakými špinavými šmejdy s psychotronickými zbraněmi v rukách.

Chce to trpělivost, pozitivní je, že je možné se z takových napadení vyhrabat, já jsem toho příklad, ty taky, jde to. Je sice iritující, že si můžou nějaká zrůdná bezvěrecká hovada hrát s časoprostorem jednotlivce a způsobit mu těžké duševní poranění, ale stejně tak je pozitivní, že krůček po krůčku tento gigantický zločin dokážeme přemoci a věřím, že éru těchto zrůd ukončíme.
A dost možná, bohužel, si projdeme mezitím i drsným poškozením přírodního prostředí, protože když ta dementní cháska nechápe škodlivost 5G, nic jiného před námi není a dá se doufat v následný restart, s malým omezeným počtem lidí.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter