Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 13.5.
Servác
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Bůh jako nejhorší démon
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 5.7.2023 (21:16:29)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 10.7.2023 > Tommo> 


Ahoj Tommo, to jsou zajímavé postřehy, že jsi vnímal nějaké lidi a zařízení, já tomu věřím, že jsme takto vedeni přes ten jejich psychotronický program a právě, že jsme schopni sami usměrňovat, co se bude a nebude dít a to proto, že jsme mocné bytosti. A to, že protistrana vždy vypustí nějakou depresivní a despotickou reakci, je normální.
Těžko říct, co to je, kdo to je, jsou to lidi, jsou to mimozemšťani, židozednáři, archonti, démoni?

A člověk je velice mocná bytost, máme schopnosti, které ostatní zvířata v přírodě ne, máme největší schopnost bezprostředně manipulovat hmotnou realitou, i nehmotnou realitou, tedy "čarovat".

Nevím, jestli existuje nějaký návod, jak pracovat s kultickými silami, mnoho lidí o tom mluví, že to dělají, že pracují s nějakými silovými místy, chodí kvůli tomu po horách atd.
Mně to přišlo samo, zkrátka jsem navnímala na mnoha místech planety specifické duše a atmosféry místa, co je tam dobře, co je tam špatně, myslím si, že se to reálně odvíjí jednak od přirozeně vyvěrajících energií planety, ale taky je to dimenzionální a mimozemská technika a ta různá místa si mě buď přitáhnou, nebo si na ně ani nevzpomenu dlouhou dobu, hodně pochopitelně řeším spíš národní, místní vlivy.

Je to opravdu těžko popsatelné, protože to obnáší souhru pomyslných obrazů a pocitů a mnohdy mají ta místa svoje vrstvy a verze, podle mě právě podle morfo-genetických polí, z nichž některé jsou spící a probouzející se a sílící a musí se podporovat, jako třeba to slovanské, které je dušeno už 1000 let, potom třeba zanikající katolické, které už doslova nikoho nezajímá a nejagresivněji se projevovalo morfo-genetické pole nacistů, poslední roky.
Jakože Bohemie, malý naci ráj, bylo to velice silné a svým způsobem svůdné, bylo snadné do toho spadnout, byla to taková NWO snadná pastička, takže to jsem třeba popírala, potírala a místo toho jsem sem stěhovala slovanské morfogenetické pole v přímém napojení na východní energie, abych vylepšila možnost vzniku reálného provýchodního bloku zemí.

Prostě programování za pomocí těch energií, přičemž nejvíc žádoucí je dostat se co nejhlouběji a tam se jasně ozývají odkazy třeba i na ten Egypt, což říká Blochová, odlesky něčeho takového tam jsou, jsou to nějaké velice staré a dávné přísahy právěže o tom, že nesmíme zapomenout kdo jsme a jaký máme problém a že nesmíme nechat zapomenout éru Atlantidy a nesmíme nechat spadnout naši civilizaci.
Přičemž ti staří Slovani, nebo kdo tu byl, kdo tu nechal ty přísahy, to nebyli žádní prosťáčci.

Ale jak se dá pracovat s těmi energiemi nějak svévolí, nevím, ale hlavně si myslím, že to není dobře, toto nějak volat a schválně s tím hýbat, prostě když toto přijde, děje se to.
Člověk může chytit nějakou atmosféru, odkaz v duši, vůni, barvu, něco hlubokého, něco z té dávné sféry, která je v zapomnění.

Jinak ten fakt, že Galaktická federace zůstává většinou v těch éterických hladinách a mnoho lidí je vůbec nevidí, z toho se dá usuzovat, že prostě na kontakt teď není čas a vůbec v současnosti není v plánu.
Tady by doopravdy absolutně vůbec ničemu nepomohlo, kdyby se začali objevovat nějak víc.
Je všelijakých videí, všude toho je fůra, ale jde o to, že lidi nereagují, nezajímá je to správným způsobem.

Už jsem unavená z toho, bádat proč, je toho mnoho, dalo by se říci, že NWO mělo převahu, se kterou se nedá bojovat a většina lidí je tak stupidní, že i kdyby jim někdo postavil sférickou mimozemšťanku na létající talíř, tak je to prostě zajímat nebude, protože sežrat se to nedá, dluhy to nezaplatí a ještě něco chce.

Takže tady je holt jediná cesta, kterou jsem už mnohokrát jasně popsala, co se musí stát.
Přičemž, tato válka se nebude opakovat a je skutečně zázrak, že to vyšlo a rozhodně se nedá očekávat, že se takový zázrak bude ještě někdy opakovat, takže se určitě nedá "počkat", až tuto masu blbů začne zajímat něco jiného, než co je te´d zajímá.
Proto myslím si očkování, proto jedoucí 5G.

Jehovisti a normální křesťani mi nepřipají nějak moc rozdílní, kupodivu bych Jehovisty jako takové neobviňovala z nějakého reálného spiknutí. Jehova byl prostě zákeřná satanistická entita a má žido-pohledy na Boha na svědomí.

Myslím si, že pro jakoukoliv budoucnost se musí zrodit náhled na spiritualitu jako na hledání pravdy, něco mezi psychologií a kvantovou vědou o chování se energií a sil, inteligencemi v nich atd., o příčině a následku a musí to být nerigidní obor.

Křesťanství se svými kánony a rigiditou v tom velice překáží a já souhlasím s tím, že těch doopravdy věřících už je velice málo, ale o ně ve skutečnosti absolutně nejde.
Ať si věří, čemu chtějí.
Jde o to, aby se křesťanství znovu neusadilo jako hlavní "duchovní" proud společnosti. Všechny nejhorší svině by okamžitě naskočily, aby se "očistily" a dostaly "morální kredit" a zabilo by to skutečnou spiritualitu jako jedinou vývojovou cestu, která nás dostane z těchto sraček. A zabránilo by to její legitimizaci ve společnosti a zabralo to její místo.

Křesťanství musí být drženo dole, na dně, nesmí se dostat nahoru, protože tu vůbec nejde o lidi a jejich víru, ač je to samo o sobě černá magie, ve své podstatě, z hlediska normální psychologie. Třeba je to poškodilo, nebo zpomalilo ve vývoji, ale ty duše satanistické neudělá, je to zastavovač myšlení a znemožňovač k odporu proti NWO, no ale kdo si té ptákovině chce věřit, tak ať si tomu věří.
Jde ale hlavně o to, aby bezvěrecké svině neměly šanci se pohodlně upsat církvi a tím vznikla povinnost je označovat jako "morální a duchovní lidi".



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter