Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 12.5.
Pankrác
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Bůh jako nejhorší démon
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 5.7.2023 (21:16:29)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 8.7.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Přičemž dostat se z tohoto psychického pole "Boha", což je vyloženě věc vnitřního psychického rozhraní a nastavení, je podle mě velice výhodná věc, protože už jsem to několikrát zažila a jedná se skutečně jen a jen o psychické nastavení filtru vnímání a prožívání reality.

Je to stav, kdy člověka všechno baví, cokoliv dělá, dělá v radosti, nemá výčitky, nic ho nebrzdí, zažívá plnohodnotnost života, prostě všechno je skvělé, plnohodnotné, bez výčitek, správné.

Vždy jsem ten stav zažila jen na chvilku po pokusech s Galaktickou federací, po těch dvou ohlášených dnech, kdy se bude přenášet mimosmyslově nějaká informace, ve dnech 17.10. a 28.12.2021.
Vždy, když jsem ukončila ty meditace a snahy navnímat informace, jsem zažila krátký okamžik plnohodnotné radosti ze života, zvláštní žádnými výčitkami nezkalené okamžiky, které byly plné radosti jen tak, bez podmínek.

A ten stejný stav se mi daří někdy zažít, když si právě uvědomuju, že chci plně opustit morfogenetické pole křesťanství, navázat vztah s předchozím morfogenetickým polem slovanství a soustředím se jenom na sebe, planetu, kosmické splynutí a Galaktickou federaci, jako nové pány planety,

Pracuju na tom, snad se mi podaří z toho udělat více běžnou věc pro své prožívání.

Jsem si tím dost jistá, že sféra "Bůh" je strachový depresivní podraz, který nám blokuje přírodní, od Stvořitele dané vnímání, které je radostné, plnohodnotné a bezpodmínečné.
Neexistují v tom výčitky, jen radost.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter