Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 13.5.
Servác
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Bůh jako nejhorší démon
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 5.7.2023 (21:16:29)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 7.7.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Já si myslím, že kdo je doopravdy věřící, respektivě že si je vědom vyšších principů, dimenzí a věří v posmrtný život, už z podstaty ani nemůže být křesťan, protože je to nesmyslná teze, která neodpovídá na vůbec žádné metafyzické otázky a naprosto překrucuje magické a kosmické zákonitosti.

Já považuju za duchovní jen lidi, kteří hledají pravdu, metafyzickou, reálnou, zajímá je realita.
A nábožensky věřící nechápu - to jsou lidi, kteří něčemu doopravdy jenom věří a nepotřebují k tomu důkazy, ani logiku.
Věří urážlivému nesmyslu, na který nemůže důstojná lidská duše přistoupit.
Aspoň mě to tak připadá.

Církev je pro mě čistokrevné zlo, těžko na tuhle zhůvěřilost jakkoliv změním názor a stejně tak fakt, že mám s křesťany vesměs jenom negativní zkušenosti, protože mě vždy jen deptali, vytáčeli, démonizovali a sexuálně obtěžovali, to se taky nezmění, to je neměnné, to je zkušenost.

A tento celý systém, který vydržuje jen církev a fantasticky nesmyslné žvásty jako "duchovno" a na druhé straně bezbožné omezené materialisty a ničí a pronásleduje skutečně duchovní, kteří jsou vesměs v šamanistických, esoterických a ufologických alternativách - ten musí padnout.
Tato zrůdnost se tu nesmí udržovat dál, církev a bezvěrci nemají právo zastavit náš duchovní vývoj, zastavit, nebo celkově zničit civilizaci.

Je nás málo, co chceme jít dál, do galaktické éry, i tak nám ale ten zastaralý agresivní dobytek bude muset uhnout.

Jinak stejně význam a vývoj tohoto druhu nemá smysl jinak, než na maso a reptiliáni by tedy měli dostat zpátky plná kosmická práva na tuto rasu.
Ovšem měli by právo jen na tu rasu, ne na tuhle planetu.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter