Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 13.5.
Servác
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Bůh jako nejhorší démon
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 5.7.2023 (21:16:29)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 7.7.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Odstranění idiotů a zlých lidí z povrchu zemského je jediný recept na dobrou budoucnost.
Myslím si, že je jednoznačně prokázané, že teror společnosti vůči "bláznům" se absolutně nijak nezakládá na reálných schopnostech - kupř. mě přijde, že píšu racionální věci, že věci dostatečně filtruju racionálním uvažováním a že dodržuju i určité standardy inteligence atd., že tedy nejsem žádný reálný vypatlaný blázen, který se chichotá a rve si vlasy a slintá a nic není schopný vyprodukovat, nic, co je racionální a má to hlavu a patu.

Přesto mě ale může kdokoliv napadat a ponižovat, protože mám telepatický kontakt s mimozemšťany.

A vedle toho je naprosto odporné, dokonale iracionální náboženství, jakým je křesťanství, nenávistné a odsudečné, jehož stoupenci věří v absolutně vypláchlé nesmysly a kraviny, nemají k tomu sebemenší důkazy a ač nejsou sami schopni sesmolit jedinou kloudnou větu, která by vyjadřovala nějaké mystické reálie, nejsou schopni argumentace a jsou schopní reálně tvrdit věci, které jsou úplně úchylné a evidentně obskurní, tak vyznavači tohoto náboženství mají ve společnosti pořád ještě nějaké renomé a jejich úchylnost a reálná šílenost a duševní nemoc je považována za ctnost.

A já se tu můžu snažit, mít inteligentní teze, hledat pravdu, srovnávat fakta, mít úctu ke čtenářstvu, že místo náboženských blábolů se snažím hledat pravdu o tom, co se děje, .... všechno k ničemu, holt mluvím o telepatii a mimozemšťanech, tak to mám smůlu, to jsem jednoznačně blázen, jasně, to si o mě může přijít otírat boty kdejaké hovado, co sotva umí číst a psát a v hlavě má totálně nasráno.

Ono taky kdo jiný bude chodit ponižovat někoho, že si dovolil mluvit o mimozemšťanech, že je blázen, než absolutně méněcenné hovado?

To je jev, který bude, "blázny" ponižují vždy jen nejubožejší a nejnižší tvorové ve společnosti.

Ale co se dá změnit, tak iracionalita a směr těchto odsudků.

Já mám ty objekty na nebi vyfocené a ta komunikace je racionální, pproč má mít přede mnou přednost idiot, který věří na infantilní nesmysly bez jediného fyzikálního projevu?
Kvůli tomu, že je ta dementní idiocie instituciárně vydržovaná a zrovna této nekrofilní satanistické nechutnosti, kde se věřící modlí k mrtvole na kříži, se přisuzuje nějaký morální kredit?

Zatímco racionálním a seriozním snahám postihnout realitu je dovoleno se vysmívat a ty lidi ponižovat?

Už toho mám docela dost popravdě.

"Posednutí ďáblem" je celkově zajímavá věc.
Funguje v tom tento princip - jakmile zlé mimozemské a zednářské, NWO síly oblbnou oběť a ta s nimi komunikuje dobrovolně, nikdo tuto komunikaci nenarušuje. Není žádná válka v prožitcích oběti, žádné dvě strany proti sobě neválčí.
Takto posedlých je plná církev, kolik z těch šmejdů přizná, že má našeptávače?
Jsou víc a víc zlí a špatní.

Jakmile dobré síly od Galaktické federace a dalších vyšších sil navážou kontakt, okamžitě je napadne protistrana a v duši kontaktovaného se odehrává válka a boj mezi dvěma stranami.
Teprve tehdy, když je boj vyhrán stranou dobrých sil, přestanou symptomy "napadení ďáblem", tedy hrubé dezintegrace a stavu ohrožení na životě, které jsou způsobeny bojem o život a bojem mezi dvěma stranami.

GF se chová slušně a cizí kontakty nenarušuje, pokud ty jsou vedeny dobrovolně. Do mého negativního kontaktu s NWO vstoupila, protože v r. 2015 jsem s nimi měla kontakt nedobrovolně, bránila jsem se jim dlouho a ty inteligence, co se o kontat snažily, jsem nechtěla, znala jsem je z dřívějška, nechtěla jsem se s nimi bavit, narvali se mi do informačního pole a do hlavy násilím a terorem, bylo to zkrátka nedobrovolné a proto tento kontakt s NWO Galaktická federace narušila, nabořila ho a pomohla mi.
Jinak ovšem GF do žádných kontaktů násilně nevstupuje.

Narozdíl od NWO, které se snaží zmařit a zničit jakýkoliv kontakt s Galaktickou federací a vyššími silami a systémově tyto kontakty narušuje a ničí a snaží se kontaktovaného zabít.

Takže kdo má kontakt bez boje a povídá si s pánbíčkem potichoučku na tajňačku, je doopravdy posedlý zlými silami.
A těch je plná církev.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter