Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 13.5.
Servác
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Bůh jako nejhorší démon
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 5.7.2023 (21:16:29)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 6.7.2023 >



Moje vlastní zážitky z dimenzionální války, které se jakkoliv týkají "Boha", případně nějakého židovského božstva a entit, které se na to vážou, jsou 4 základní.

Bůh ve smyslu strážce světelné sféry
Tuto entitu jsem navnímala jako primárně velice příznivou, přátelskou, skutečně "otcovskou", vlídnou a podpůrnou. Naturelem mi splývá s personifikací postavy "Stvořitele", tedy nejvyššího kosmického vědomí, "šéfa" a nejvyšší autoritu v pozitivním slova smyslu. Pohodář a vlídná mužská podpůrná energie.
Miluje a podporuje vše, co se dá milovat a podporovat.
Je to personifikace "vlídné strany obličeje" stvoření, kosmického vědomí.

Jehova
Jehova byl plazí drakoniánský predátor, vůdce galaktické mafie, intelektuální hlava padlých andělů, tedy vzbouřených vědomí proti Stvořiteli, které se rozhodly nahradit přirozený evoluční inkarnační plán technokracií a kyborg technologiemi, kdy si přestřelovali svoje zpuchřelé vědomí z těla do těla a tak se přesunovali dopředu v čase.
Byl zničen a jeho vliv na tuto planetu prudce stažen již v roce 2019.
Mělo se jednat o toho skutečného starozákonního boha, který oblboval Mojžíše.
Byl to vůdce galaktické mafie.

Hospodin
Ač je "Hospodin" a "Jehova" často slučován do jedné božské entity a je chápán jako jedno a to samé, můj osobní příběh o Hospodinu byl jiný.
Hospodina jsem viděla jako jednoho z autorit v Galaktické federaci, jako staršího mimozemšťana, který měl na starost hlavní misi Galaktické federace při zásahu na této planetě, při její obraně proti mimozemskému napadení za dob pádu Atlantidy. Z toho, co se stalo, byl velice otřesený, zklamaný, rozčarovaný a měl hlubokou depresi, nikdy se z pádu civilizace na této planetě nevzpamatoval, hrozně jím to otřáslo. Byl ze staré generace staré Galaktické federace, po něm přišla nová generace, která byla optimističtější, než on.
Bylo mi ho líto, tak hlubokou depresi, co měl on, člověk nedokáže mít.

Démon Bůh
Démon Bůh byla entita, která svou debilitou spadá do sféry "vesmírný vir", "kruh archontů", "kruh padlých andělů".
Tupým dementním hlasem mi sděloval, že je Bůh a já ho s tím posílala na psychiatrii.
Trval na tom, že je Bůh, vnucoval se s tím a když jsem ho posílala do prdele, tak zoufale hučel "že ale je Bůh".
Možná, že teda byl fakt jako teda ten Bůh, ta příšernost, o které píšu v článku. Obrovský démon svírající tuto planetu, dementní misogynní autorita, která si vynucuje naši loajalitu, případně by to mohla být umělá psychotronická inteligence, která byla nasíťovaná kolem naší planety a kterou sem implantovaly negativní mimozemské rasy.
Bylo to debilní, věřím, že je to ta entita, která pracuje s křesťany, demence jejich projevů tomu plně odpovídá.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter