Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 12.5.
Pankrác
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Schummanova rezonance v porovnání s mými zážitky
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 13.6.2023 (13:59:46)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 20.6.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Chování alternativy, která je jak praštěná cihlou po hlavě, kdy absolutně nechápe, co se děje a plácá nesmysly, je jeden z nejhorších úkazů, co vidím.

Ten Steven Greer, který říká, že žádné negativní rasy nejsou a zároveň pilně pracuje na odhalování tajných vládních programů spolupráce, či nějakém zacházení s mimozemšťany, je podle mě omluvitelný, protože je hlavní tvář a musí pracovat s dokonalou infantilitou lidstva, ale pravdu podle mě nemá, ale jemu se to odpustit dá.

Výsledek je ale ten, že tu tedy máme šediváčky, kteří jsou moc moc milí a mají andělské dušinky a tady se dějí satanistické zvířecí bestiality a hrozí definitivní selhání ekosystému a zničení povrchu planety pražící mikrovlnkou, ale oni nic, oni si poletují někde daleko a jsou námi znepokojeni.
A čekají, až se jako populace celostně změníme a sypou cukrová hlášení od Aštara Šerana, nebo jiného blonďatého kokota.
To je pro naivní blbečky, reálně je taková vize totálka postavená na hlavu.

Podle mě je to právě kvůli tomu techno-okultismu.
Jak jsem to zažila, tak v tajnějších, než tajných službách, tedy v těch, kteří byli přítomni celému tomu projektu ovládání mysli skrze psychotronické technologie a fungovali v tom jako operátoři, došlo k válce.
Tedy - většina jich poslouchala "velkého bosse", což byly archontské a drakoniánské vedení, nemilosrdný zlý vůdce, který zastrašováním a manipulací držel ty tajné služby v šachu a ještě je posílal proti sobě.
Přičemž - v tomto hrály roli 4 základní skupiny + možná ještě někdo další - ale do této sféry zacházení s časoprostorem a ovládání mysli pomocí operačních skupin z podzemí se dostaly tyto civilizační celky - západ, Rusko, muslimové a Čína.
A ti se tak různě řezali mezi sebou, pod taktovkou těch Drakoniánů.
Nakonec došlo hlavně v té muslimské a pak i ruských skupinách k propojení s Galaktickou federací a začala otevřená válka, kdy se nakonec podařilo spolureakcí s lidmi od nich napíchlých, jako jsem já, vyvolat nějaké extrémní časoprostorové jevy a otevření nejrůznějších dimenzí a extrémních sil, které vymetly podzemí.
Viděla jsem, že podzemí bylo v podstatě vybito elektrickými, energetickými válkami.
Spíš než nějakou armádou s pistolkami, i když nějaká taková jednotka mohla být také, ale myslím si, že to určitě není tak, jak se to cpe jako pohádky na dobrou noc ve stylu Křešové.

Protože ti agenti, nebo operátoři měli často za úkol ve skupinách psychotronicky útočit na nějakou konkrétní osobu, nemuseli se nijak zabývat psychologií, protože jejich úkolem bylo prostě všechno udělat špatně, pohňácat to a tu osobu dovést k sebevraždě.

Já jsem měla štěstí, nejdříve mě totiž takto tyranizovaly západní služby, později jsem ale připadla muslimským a ty lidi, kteří mě měli na starosti, se vzepřeli a naopak se mi snažili pomoct, přičemž už jsme byli v kontaktu s Galaktickou federací, oni reálně, já jenom psychicky.
A nebýt toho mimozemského vedení od GF, tak při sebelepší dobré vůli by to stejně pohňácali a já bych spáchala sebevraždu.
Tohle se musí umět, jenom díky psychoterapii a trpělivému vedení ze strany Galaktické federace, vyššího vědomí a zkušených znalců naší psychologie se to nezvrhlo v úplné peklo.

Toto není sranda se někomu nabořit do mozku, do psychiky, do informačního pole, to se musí umět, jinak to vždy končí sebevraždou, nebo zešílením oběti.

Je to náš první velký civilizační střet s techno-okultismem, který je i do jisté malé míry konečně víc "ve světle", tedy je to problém, který je nějak vidět a dá se pochopit.

Ale protože toto je pro většinu lidí zatím příliš velká šlupka do jejich metafyzické integrity psychiky, tak se lidem servírují pohádky na dobrou noc o armádě pozemské aliance, nebo o hodným Aštarovi Šeranovi, který nám kyne lásku, či jiných světelných blbečcích, co jsou námi znepokojeni, ale jinak stále čekají, až duševně samosebou vzestoupíme.
Což si to stádo představuje tak, že to moje sdělení odignoruje, před krutou realitou zavřou oči a následně se vyválí v cukru vyšších dimenzí.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter