Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 12.5.
Pankrác
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Schummanova rezonance v porovnání s mými zážitky
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 13.6.2023 (13:59:46)


Tommo (Občasný) - 19.6.2023 > Ahoj.
Předně díky za odkazy, kde se dá dostat k nějaké historické vizualizaci i když to je rozdrobené, ty roční souhrny na soc. sítích jsou fajn + domácí strana sosrff.tsu.ru.

Aktuálně vizuálně velice zajímavé. Nic obdobného zatím neregistrováno. :)
Na soc. sítích k tomu boom v diskuzích. Od aktivace, překódováním DNA s externích zdrojů, po interní HARP.

Myslím, že kdyby se jednalo o HARP, něco podobného by již bylo v minulosti zaregistrováno v grafice SR, popř. nová mašinka v provozu?, popř. řízeno externě - mimozemsky ?

Někdo si hraje s frekvencemi, četl jsem i názor, že by to mohlo být plné spuštění 5G, proto varují klimatickou změnou letos v létě apod.


Toto si půjčím z diskuze/ automaticky přeloženo :

Ana Šteko : CO SE DĚJE SE SCHUMANOVOU REZONANCI - VĚDECKÝM DŮKAZEM GEOINŽ
* Sumanova rezonance je elektromagnetický impulz země, který indikuje rychlost vibrací magnetického pole Země (objeveného v roce 1952). Měří se v hercích, kde jedna Hz představuje jedno plus (jedna informace) za sekundu. Měříme každou pulsaci (množství informací během sekund), od vibrací lidské mysli, po vibrace magnetických, rádiových a zvukových vln.
* Oficiální věda nechce zveřejňovat pravdivé vysvětlení schumanovy rezonance, protože by to byl nezvratný důkaz existence geoinženýrství a obrovského elektromagnetického znečištění, kterým jsme obklopeni. Oficiální věda pro Schumanovu rezonanci říká, že ji reprezentuje ozvěna úderů blesku, tedy jejich vyčerpání v ionosféře. To se však ukázalo jako nepřesné, protože u moderních zařízení pro testování elektro a magnetického záření je velký rozdíl v rezonanci v převordu i ve městech. A je tu globální a lokální rezonance, tedy rezonance ionosféry celé planety, která je všude stejná, ale také rezonanční, která se liší z oblasti od oblasti. Izolovanější příroda je od technologie, rezonance sumanu je nižší a těžší než optimum 7,8 herc, což představuje ideální puls pro zdraví, mír a lidské vědomí. Zatímco rezonance ve všech velkých městech je od 40 do 70 hertzů, vše se skoky jako jsou dnešní, při dnešním skoku 190 hertzů měřeným v Rusku (pro globální průměr ionosféry, kterou vidíte na obrázku). To ukazuje, že existuje nějaký typ technologie transformující ionosféru (HARP??? ) jsou v těchto dnech používány. )
*Když je klec prostoru (například ve městech) vysoká, je to ukazatel, že v oblasti se odehrává spousta vibrací, které jsou poté důsledkem elektrického znečištění, tedy technologického působení, technologického záření, ale také práce různých routerů, síťových věží (5G) a další neznámé špičkové technologie, které fungují ze satelitů. Když se člověk ocitne ve vysoké kýle, cítí to jako úzkost, lenost, deprese, ztrátu energie a nepohodlí. Čím více je člověk vystaven těmto vlnám, tím větší je pravděpodobnost, že se u něj u muže vyvine rakovina a další chronická onemocnění.
*Naopak v oblastech svatých míst, energetických bodů, velkých přírodních krás se měří velmi nízká herna, často přesně cca 7,8 herna, která představuje teta vlny, se kterými když naše mysl vstoupí do rezonance vyvolává pocit klidu, uvolnění, jasnosti a uvědomění. Proto lidé chodí na svatá místa, nebo do přírody a cítí úlevu.
*V novodobé komunitě se šíří, že nárůst podezřelé rezonance je známkou vzrůstu lidského vědomí a vyšší vibrace země, a ve skutečnosti je to další hoax k maskování high-tech akce na zemské ionosféře před světovou centra moci. Vysoká schuman rezonance je nevhodná pro lidskou mysl a ducha, protože je uvádí do rezonance s okolním elektro a vlnovým hlukem, takže lidé kupují hromadu energií, myšlenek, emocí, a se vším tím napětí, nervozitou, latargie a neochotou
*Zvýšení schumanovy rezonance je nesporným vědeckým důkazem geoinženýrství a války v technosféře (ionosféře), zaměřeným na změnu klimatu, ale také na zvýšení onemocnění, nervozity a pasivity mezi lidmi, a to vše v zájmu větší kontroly. Tohle je jen čekání, protože mocní lidé světa se směřují k technokratizaci světa, kde budou lidé obklopeni jako v mikrovlnné troubě techno radiací. Jakmile se to uskuteční, jedním kliknutím myši, budou lidé zbaveni energie a vštěpují si myšlenky do hlavy. Jakékoliv masové povstání bude tehdy nemožné (a už teď jsme k němu velmi blízko)!
PŘESTAŇTE GEOINGINÝRST Vraťte našim dětem modrou oblohu a čistý vzduch!
PÁN BŮH S NÁMI A V NÁS!

Pro zajímavost - On-line mapa blesků : Real Time Lightning Map :: https://www.lightningmaps.org/#m=oss;t=3;s=0;o=0;b=;ts=0;


Tak jsem se přišel podívat k tobě - na tvoje subjektivní pocity, postoje, postřehy k tomuto.
Zrovna když ses k SR dostala, začala komentovat, překládat se svými prožitky..., tak to začne házet tyhle, souhlasím - přinejmenším oku libé vzory.

Od chvíle co jsem tě tu objevil s tebou většinově souhlasím a tvým zážitkům věřím i přes to, že vlastní vnímání beru jako dosti okleštěné, omezené.
Kontakt nemám, vlastní hlavu, úsudek, rozum snad ještě ano. Ten vnitřní tlak, dedukce a výbuchy vzteku nad stávajícím "většinovým" smyšlením mám také často. Trochu depka, vnitřně se s tím stále nedokážu popasovat, že je to takhle.

Brian z East17 - jako náctiletý jsem na tom vážně ujížděl :) Když si googlím jeho jméno, vyjde mi že již docela dlouhou dobu informuje o satanistických praktikách o kterých si většina populace myslí, že patří do sekce konspirací i přes existující důkazy.
Dám odkaz. (1 z milionu..)
https://www.ragauian.cz/co-ma-spolecneho-satanismus-konzervy-s-detskou-krvi-pedofilie-katolicka-cirkev-david-rockefeller-a-kauza-pizza-gate-dukazy-z-wikileaks-a-video/

Ale lidé tomu stejně nevěří, neuvěří a trolové s trolíkova ti to zde, jako kdekoliv jinde stejně zhejtují, vysmějí.
Moc to vkládání odkazů nemusíš, resp. není ani kolikrát chut, čas na všechno klikat, vím. Přesto si dovolím vložit ještě dva zajímavé i když předpokládám, že znáš :
(Možná sem k tobě chodí někdo komu by se mohlo hodit...)

1) https://www.youtube.com/watch?v=Fc-bjjVp-oA&list=LL&index=3&t=2497s
2) https://uloz.to/file/eTQfTKoWsUsW/rozhovor-steven-greer-2023-cz-titulky-mp4#!ZGDkAQR2ZwyyBGEuLGLjLwxjZGMzAIqmIKABEyEdM01VoQx0Zt==

Hezký den Přilítli

<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Tommo
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter