Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 11.5.
Svatava
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Schummanova rezonance v porovnání s mými zážitky
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 13.6.2023 (13:59:46)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 16.6.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Pro tento účel by se taky hodilo vypustit další vir, který by zabil očkované, ale to Galaktická federace zamítá, nechtějí si zasviňovat svět zbytečnými viry a dalšími patogeny.

Covid museli pustit, protože ho chtěla planeta. Planetární vědomí rozhodlo, že ten vir chce. Takže ho nějaký prasata od NWO vypustili z laborky (taky ze začátků velikánská konspirace, dnes už je to potvrzené, resp. se veliké množství odborníků přiklonilo k té variantě)

Planetě to pomohlo. Zastavila se letecká doprava, planeta získala fascinující půlrok na obrodu, lidstvo se vyseparovalo na idioty a nácky a lidi s mozkem, následně byli idioti a náckové masově očkováni (vyspělý svět) a na to konto pojdou, v budoucnosti.

Je mnoho mnoho stop, které k tomu vedou.
Úmrtnost neklesá a zůstává vyšší, než před covidem. Údajně kvůli silným populačním ročníkům, ale známe ty kecy, ty přece pošly už na covid.
Vycházejí články, jak se očekává nárůst infarktů, cévních onemocnění, demencí, jak stoupá počet rakovin atd.

Od očkování v těchto dnech ubíhají ty dva předpovězené roky, že bude zhruba trvat, než se začnou více ukazovat následky.
Ono to přijde.

A hlavně si myslím, že tihle lidi nebudou zvládat další zvyšování energií země, ať je to, co je to, má to na lidi vliv.
Jakákoliv vlna energie ze Slunce, jakákoliv změna kvality energií planety, magnetického pole, cokoliv, co hází se Schummanovou rezonancí, má velice pravděpodobně vliv na naše zdraví a psychiku.

A spousta lidí to přestává zvládat a mění se na polodementního blouda, který je apatický a časem pojde. Protože má podlomené zdraví od vakcínky.
Takhle pojde celý vyspělý svět, stačí pořádná sluneční událost, prudké zvýšení frekvencí planety a přijdou podmínky, které budou zvládat jenom lidi s vyšší frekvencí ducha.
Jakmile vymře tupý nacistický dav, zbudeme tu my, Galaktická federace a možná NWO, ale možná, že už tu nebude, že ty frekvence zabijí i je.
Kdyby tu byli, tak GF je dokáže porazit a lidi už nebudou takoví hnusové, jako doposud, tak se dají ke GF a začneme novou éru.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter