Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 10.5.
Blažena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Psycho pokusy na lidstvu a planetární energie
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 19.5.2023 (12:03:11)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 30.5.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Myslím si, že to, co se mi stalo, byl právě mišmaš použitých psychotronických zbraní a reálné války mezi těmi "padlými anděly" a Galaktickou federací. A vše to zlo řídili Drakoniáni.
Takže to byl technicko - kultický boj, kde doopravdy rozhodovala linka kosmického zákona, cílem bylo planetu dostat z těch negativních sítí archontů - padlých andělů - vesmírných zločinců.

Nechci ty psychotronické zbraně úplně bagatelizovat, ale skutečně to archaické staré bylo mnohem horší a skutečně se v tom nacházely neuvěřitelně zaostalé inteligence, věřím tomu, že to byli ti, co se posouvali v čase pomocí technologií, v umělých tělech a měli zaostalý duchovní vývoj.
Byli zhýralí, věřím, že násilný vyšinutý středověk musel být pro ně ráj.

No a teď se tedy na nás pouští všelijaké deprimující vlny, vlny poškozující organismus, vyvolávají se nám sluchové a vizuální halucinace, vše, co vyvolává nemoce a špatné pocity, vše co formátuje myšlení, oslabuje dav a dělá z něj zombies.

Z toho textu, co jsem dala odkaz:

"V roce 2005 doktor technických věd Valerij Kaňjuka, bývalý zástupce generálního ředitele
NPO Energia, vyprávěl:

V roce 1991 jsme jsme byli nuceni přemýšlet o tom, že se může objevit principiálně nový druh
zbraní masového použití, které ničí intelekt, osobnost. Tehdy jsem ve vedení vystupoval se
zprávou, že pokud nyní nevytvoříme mezinárodní legislativu zakazující psychotronní působení
na člověka, pak jeho masové působení na lidi vypukne do deseti let. A bude strašnější než
jaderné zbraně. Mým slovům nikdo nevěnoval pozornost. Vědecké kolektivy, které se zabývaly
psychotronikou, byly v polovině devadesátých let záměrně v celé zemi rozehnány. Státní
orgány tehdy nařídily zrušení KB, které naše teoretické výzkumy zkoušely v praxi. Co z toho
se podařilo, není známo. A nyní se ve světě rozpracovávají metody programování vědomí
člověka s cílem řídit ho. Během dvaceti let se může objevit „rasa“ řízených lidí"


No a co tu je?
Masa řízených lidí.
Tak to jednoznačně vypadá, ten děsivý šok z populace za minulé roky, z jejich tupých děsivých nacistických reakcí, z prudkého poklesu úrovně komunikace a schopnosti diskutovat problémy, chápat podstatu problémů .... ano, je to tím, je to zombifikací, je to přesně tím, před čím ti znalci varovali.

Jen tak, příklad z dneška, čerstvě:
K soudu s Janou Peterkovou (obviněnou za šíření dezinformací, že covid vakcína je svinstvo, což není dezinformace) vtrhli její fanoušci a ten soud narušili:

https://www.novinky.cz/clanek/krimi-bezprecedentni-musi-padat-tresty-hodnoti-advokati-vtrhnuti-zfanatizovaneho-davu-do-soudni-sine-40433136

A ty názory:

"Lukáš Klazar
Před 4 minutami

Pro tyto spoluobčany existuje přesné označení
LŮZA"

"Miroslav Kopeček
Dezolát se slušně chovat a respektovat nějaká pravidla holt nebude. Stejně jako pes nebude mňoukat."

"Jan Heroudek
DUTÉ HLAVY!!!! Pěkně do chládku a do tepláků!!!!

"Roman Brož
Hlavně žádný kriminál. Jen by pokračovali ve flákání. Dejte jim obecně prospěšné práce a ona ty vandráky přejde chuť dělat brajgl."

"Rostislav Pravda
To co si tahle zvěř dovoluje už překročilo červenou linii. Ve Spojených státech teď padají tresty od 10 do 20 let za vniknutí do kapitolu. Tam bych si bral příklad !"




Atd., atd.
Tedy dokonalé odignorování nějaké reality, proč jako ty lidi protestují, co se jim na tom soudu nelíbí až tak, že ho považují za narušeníhodný atd.
Nic.
Prostě jednolitý zombie nacismus.

Už se to dávno děje, prostě lidi jsou zombíci.

Proto jediné, v co vkládám naději, je zelené světlo, které zřejmě úzce souvisí se Smaragdovou úmluvou a které jde z planety a z dalšího dimenzionálního posunu, i vědomí, hlavně vědomí lidstva, že se zkrátka některé složky společnosti vyvinou natolik, že budou schopni jednání s Galaktickou federací.
No a když se to nepovede, jakože to často vypadá, že se to nepovede, s lidstvem a nějakým jejich duševním vývojem k lepšímu, že to tady prostě přelejou potopou.

Protože ty od NWO tohle zombifiokování lidí nepřejde a nadpolovina je naváděcí trotl na dálkové magnetické ovládání.
Díky tomu očkování, které to dokonale usnadnilo a proti kterému byla Peterková.





<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter