Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 9.5.
Ctibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Psycho pokusy na lidstvu a planetární energie
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 19.5.2023 (12:03:11)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 24.5.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Myslím, že jak jsem popsala Křešovou a její akci, že je z toho znát ten styl satanistické nehoráznosti, jak NWO jedná. Urvaná bezohledná nehoráznost, která nebere sebemenší ohledy na běžné lidské přístupy, serioznost atd., je typická taktika NWO.

S touto taktikou bezohledné nehoráznosti rozkradli naši republiku, zotročili naše lidi, nasadili 5G, vyvraždili dobré lidi, zkazili všechny obory lidské činnosti a nikdo ani nepípnul.

Když tak nad tím uvažuju, tak to, co se mi stalo, je vážně zázrak, že jsem to přežila a bylo doopravdy velice naivní si myslet, že někdo v této společnosti bude chtít vidět GF a mluvit s nimi, protože celá společnost se bezohledně dere k technicistnímu peklu a z tohoto kurzu nehodlá nikdo ustoupit.
A protože to tak je, tak doslova celá společnost se jakoby proti mě (prostě proti vysvobození) semkla a všechno dobré ničí a podporuje zlo.

Takže to je jak být květinka proti jedoucímu tanku.

Lidstvo je prostě spirituálně zaostalé, bezohledné, urvaná nehorázná bestialita NWO jim vyhovuje, technicismus je vize, ve které se vzhlíží.
Jediné, co je zajímá, je hmotná prosperita, duchovním se vysmívá.

Prostě to je problém lidí, ne NWO - NWO si tohle může dovolit kvůli tomu, že lidstvo je takový odporný dobytek, co razí technicistní vizi a je mu úplně u prdele, že to je konec "dobrých lidí" a duchovna.
Říkám, tohle už dávno není o nějaké nechápavosti, neschopnosti pochopit reálie, malé inteligenci, to je prostě bestialita v člověku, jeho mizerná duchovní úroveň, degenerace a odklon od správného vývoje.

Takže katastrofy všeho druhu.

Osobně doufám, že to tady GF nenechá úplně vygradovat, ať se tady vybombíme jadernými hlavicemi - pochopila bych pouze, kdyby to bylo jednostranné, že by skončilo USA a tam další roztomilá poušť typu Gobi .... i tak by to byla škoda na životním prostředí.

Tak protože oni mají k této planetě dobrý vztah a tuto rasu už odepsali, protože to vidí, co to je za materiál, tak doufám v nějakou chytrou akci typu "potopa", solární záblesk atd.
Co se snad nemůže stát, že by technokratický hmyz mohl definitivně obsedat tuto planetu a zničit přírodní povrch této planety, to snad ne.
Kvůli tomu tu je GF, že kdyby začal tento směr vývoje nabíhat, že tu odpornou rasu zničí.
Fakt jako nejsme ani vládci této planety, natož nejchytřejší druh ve vesmíru.





<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter