Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 12.5.
Pankrác
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Planeta, její duše a Galaktická federace
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 16.4.2023 (12:21:36)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 30.4.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Během té války jsem musela překonat spoustu limitů, které mělo NWO nastavené proti lidské mysli a které si bylo jisté, že nikdo nezvládne překonat.
Vlastně všechny ty principy, které popisuju, si mysleli, že lidská mysl není schopná překonat, pro obrovskou bolestivost a náročnost a traumatičnost.

Jak ten fakt, že jde o technologii a nikoliv cokoliv reálně svatého, tak ten fakt, že to skáče v čase, tak to, že NWO jde proti našim "bohům", proti dobrým božstvům, stejně tak, že mezi mimozemšťany je tolik reálných sviní a že jejich hrátky s naší myslí jsou odporné.

Bohužel, to vše je pravda, asi je to tak, jak by se dívaly opice na partu rozhádaných zoologů.

Prostě je to takhle.

Animální zvířecí instinkt, který v propojení s planetárním polem a těmi dimenzionálními systémy spustil kosmo proces, ten vypráskal odsud pryč reálné škodiče od vesmírného viru a zhýralí zoologové nechť zamíří ke galaktickému soudu a prokletí opic je pronásleduje další staletí až tisíciletí jejich předimenzovaného života ... ať NIKDY nezapomenou :-D

Náckové, globalisti, infiltrovaná nelidská verbež, satanisti, černá šlechta - to jsou zkažené opice, mělo by stačit tomu prostřelit hlavu.

Ovšem to by muselo dojít k tomu, že opičky pochopí zoology a to nehrozí.

Tak jsem zvědavá, jak se to celé bude řešit, ale dejme tomu, že jsme v pozici zlé zkažené rasy, co disponuje nebezpečnými technologiemi a to se prostě likviduje.
Cesta dále má být duchovní, to je klíč, rozvinutí spirituality, ale to se taky nekoná a nic nenasvědčuje tomu, že by se k tomu jakkoliv schylovalo.

Myslím si, že lidi nejsou povinní pochopit ty mimozemské technologie - dejme tomu ty, na kterých běží princip "šamanské iniciace", nebo "promlouvání Boha" - tedy velký techno podvod, který lidi iluminátům tisíciletí žrali.
To běželo na mimozemském high-tech, který lidi asi nejsou povinní pochopit.
To je jak nutit ovci pochopit elektromotor.

Ale - přízemní mlátičky do hlavy, cokoliv, co má někde patent, psychotronické stroje atp., prostě to, co vyvinuli náckové, psychotronický kolos 5G atp., to lidi jsou nucení pochopit.

Aspoň si to tak myslím.

Protože jsou nucení to pochopit, tak musí vzniknout podmínky, aby to mohli pochopit.
Takže očkovaní dementní zombies budou ještě víc naváděcí a dementnější, až se třeba pobyt ve velkoměstech stane apokalypticky nesnesitelný a začnou vznikat zóny, které ale budou vojensky hlídané.
Ty budou asi ve vesnickém prostředí.
Asi jen pro neočkované, žádní zombies, ideálně kdyby to bylo pod reálnou taktovkou GF, jako i s reálným kontaktem, s novými zásadami žití.
Venku zombies, vevnitř lidi.

Tak nějak by mohla vypadat budoucnost, pokud to má být co k čemu.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter