Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 12.5.
Pankrác
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Planeta, její duše a Galaktická federace
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 16.4.2023 (12:21:36)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 27.4.2023 >



Doufám, že to, co se děje nyní, je křeč a konec západu, jinak se ty odporné propagandistické sračky ani vysvětlit nedají.

USA je krvavý odporný stát, výčet jejich válek je skoro nekonečný, mají na kontě miliony mrtvých, možná že na jednoho stupidního Američana je jeden zabitý cizinec ze všech těch zemí, které USA napadly.

Jenom ten Blízký východ, taková sračka, tak na zvracení, na blití záležitosti, vše pod falešnými záminkami, takvové krve, tolik mrtvých, ta židovská svině Albrightová si ještě dovolila říct, že půl milionu mrtvých íráckých dětí za to prý stálo...

Kdyby nebyli Rusové a nepomohli tehdy Sýrii, tak Islámský stát nikdy nebyl poražen, nikdy, protože USA, ty zkurvený odporný krvavý svině, nechtěly porazit Islámský stát.

A pak čtu takovýhle blafy:
Viz. deník Právo, oddychová příloha, rozhovor s mladou zpěvačkou s ruskými kořeny:
"Rodným jazykem je díky mým rodičům ruština. Kořeny mám ruské a neuteču jim, ač bych v poslední době chtěla, protože je teď s nimi spojený pocit viny."

No jo, mladá prostituující se čubka, chce být v novinách, tak cítí poctivě pocity viny.

A co Amíčci a západní Evropani?
Ti nemusí mít pocity viny?
Rusko k té válce mělo důvod, protože ukronacisti napadali jejich lidi a chtěli do NATO.
Navíc tam provozovali biolaborky zaměřené proti Slovanům, já o tom nepochybuju.
Chazarská mafie tam měla podzemní základny.

Rusové měli důvod, narozdíl od všech těch andílků na západě.

Ale na ty západní svině se nesmí člověk ani křivě podívat. Takhle roste a vzniká nenávist. Toužím vidět západ padnout, doufám, že brzo skončí pod mořem.

Protože nacistický sračky jsou prostě na můj světonázor už příliš. Všechna sranda někde končí.
Dvojí metr už je extrémní a doufám, že ta nacistická propaganda je křeč, kdy západ umírá.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter