Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 12.5.
Pankrác
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Planeta, její duše a Galaktická federace
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 16.4.2023 (12:21:36)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 26.4.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Vlastně je to největší problém - poznání.

Myslím si, že jestli někdo pracuje nějak lstivě v utajení, tak nevím, jaké k tomu dá důvody a co ho k tomu vede.

Já jsem fungovala v utajení v pozici bojového mága, kdy jsem byla naprosto vytržená z našeho světa do divokých dimenzionálních realit a nikdo to o mě nevěděl a nic jsem nikam nepsala, asi rok a půl. Protože jsem byla plně pohlcená těmi realitami a neměla jsem také žádnou jistotu.
Když jsme začali intenzivně vyhrávat a věci začaly dávat smysl a byla jsem zorientovaná v problému, šla jsem to psát na veřejnost.

Jsem si jistá, že tato věc s GF je a má být veřejná a taky jsem si byla jistá, že nemám žádné "klasiky" toho, co jsem zažila, tedy žádné autority, že toto mi nikdo nemůže ani posvětit, ani vyvrátit, že k tomuto nejsou žádné zdroje a informace, vše staré je prostě staré a nefunkční a toto je nové a experimentální.

To, že nikde nejsou další výpovědi tohoto typu, přisuzuju faktu, že kdo měl kontakt s mimozemšťany, zůstal uvízlý ve velice rozsáhlé síti podrazů, protože i při tomto mém kontaktu jsem musela 2/3 kontaktu zavrhnout, ty entity rozpoznat jako zlé.
Byly to různé bytosti, lidské, mimozemské, prostě podvraťáci, úchylové.
A že jich nikdy není málo.


A pokud někdo funguje nějak na vlastní triko lstivě v utajení jako mág, šaman, alchymista, nevímco, bez napojení na GF, tak nevím, co v tom znamená, protože toto jde dokonale mimo mě, nezajímá mě to, jediné, co mě zajímá, aby nikdo nečaroval nad mou osobou, protože takové se snažím zabít.


Takže ve výsledku všichni zůstali ve zmatku, ztratili se v tom a nic nikde řečeno a napsáno není. Co by dávalo smysl pro všechny.
Jenže jsou v tom extrémní rozdíly, ve schopnostech chápání.

Je to prostě symptom toho, že jsem zvyklá fungovat o levely náročněji a výše, než se sluší a patří na tuto těžce pitomou společnost a zkrátka došlo k tomu, že společnost je strašlivě blbá a zaostalá (viz. naše situace, kdy byl FAKT, že magnet drží po očkování na ruce označen za FAKE a místo pronásledování tohoto bulvárního megazločinu se pronásleduje strejc, co rozhořčeně napsal něco nenávistného vůči Ukrajincům) Proto se nikdo další neukázal, v otázkách mimozemského kontaktu, zůstalo ticho, tma, nevědomost a chaos a alternativní scéna se pomalu a jistě rozkládá a už to nic nezastaví.

To bylo vidět na Křešové - protože nějakou dobu byly podmínky, že takovou prasárnu si nikdo nedovolil, proto jsem to chápala tak, že je to hlídané a vyšší síly žádný takový hovado ven nepustí.
Ale pak se stala Křešová a už tam to bylo v hajzlu. Prostě vyšší síly to pustily, vyšší kosmický zákon umožnil idiotům srát se do věcí.

Protože, by byly uměle udržovány podmínky, čisté a sakrální, do kterých nesmí přijít dobytek, ale lidi jsou dobytek.
Takže by to ve výsledku bylo k ničemu a zavládl by ještě větší chaos, protože by alternativa zůstala odtržená od dobytčí reality.
A nechápala by, proč se nedaří.

Teď můžeme chápat a vidět, proč se nedaří.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter